امازینگ / اخبار / تعمیر فنرهای شل شده مبل

تعمیر فنرهای شل شده مبل

ممکن است وقتی روی مبل مینشیند بیشتر از قبل فرو برود. شاید این موضوع به خاطر اضافه وزن تان باشد ما می تواند به خاطر کهنه شدن مبل هم رخ دهد. در طول زمان فنر مبل شل می شود. این فنرها با کمک گیره وصل شده و محکم می شوند. می توانید این فنرهای شل شده را تعمیر کنید. یادتان باشد فنر مبل تخت است.
در این متن، به چگونگی انجام تعمیر، ابزار مورد نیاز، فوت و فن های کار و گام های تعمیر مبل خواهم پرداخت. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید همه چیزی که به آن نیاز دارید در این مقاله هست. اما برای استفاده از خدمات تعمیر مبلمان در تهران منزل توسط یک متخصص حرفه ای می توانید از بازار خدمات سنجاق کمک بگیرید. البته قیمت تعمیر مبل هم می‌تواند هدف شما برای جستجو در این بازار پر سر و صدا باشد.

۱٫ تشک های مبل را بردارید تا فنر را ببینید. اگر تشک کنده نمی شود احتمالا زیر تشک ورقه چوبی گذاشته شده. در این صورت باید مبل را برعکس بگذارید، پیچ چهار طرف که ورقه چوبی را محکم کرده بردارید. ورقه چوبی را بردارید تا فنر دیده شود.

۲٫ پارچه روی فنرها را بردارید. اگر گیره های نگهدارنده فنر شل شده اند باید با چکش آنها را سفت کنید.
۳٫ سیم یک طرف فنر را پیچ دهید. ردیف فنرها در کنار هم قرار دارند. از یک ردیف فنر شروع کرده و سیم ها را بپیچید تا سفت شود. با انبر سیم را کشیده، و در طرف دیگر محکم کنید.
۴٫ این کار را روی تمام فنرها انجام دهید. سیم را خوب پیچ داده و محکم کنید. ابتدا باید هر سیم را در طرف دیگر محکم کنید و بعد سراغ سیم دیگر بروید وگرنه بهم گره می خورند. پس از محکم کردن سیمها یک طرح پیچ در پیچ ایجاد می شود.
۵٫ پارچه را روی فنر کشیده و منگنه کنید. تشک را هم در جای خود بگذارید. پیچ های لازم را هم ببندید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.