امازینگ / رپورتاژ آگهی / هتل‌ های استخردار مالزی

هتل‌ های استخردار مالزی

هتل ‌های استخردار مالزی

هتل ‌های استخردار مالزی
اقامت یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. استراحت پس از گردش‌های طولانی، صرف غذا و بازیابی توان و انرژی برای ادامه سفر، چنانچه با امکانات و خدمات مناسبی همراه باشد لذت سفر را برای شما دو چندان می‌کند. در این بین علاوه بر غذا و اقامتگاه خوب، شنا در یک استخر پاکیزه و بزرگ در فضایی باز و لذت آفتاب گرفتن کنار استخر، دریافت ماساژ و سپس نوشیدن یک فنجان قهوه و یا آبمیوه خنک و طبیعی، اثر عجیبی در رفع خستگی شما پس از یک گردش طولانی دارد و مطمئناً بهترین خاطرات را برای شما رقم خواهد زد. علاوه بر این میتوانید از فاصله ی مالزی تا سنگاپور هم بخوانید.

حال من قصد دارم به معرفی چند هتل استخردار لوکس با امکانات عالی بپردازم:

هتل پولمن (pullman Hotels and Resorts)

یکی از هتل های پنج ستاره کوالالامپور که دارای تجهیزات و امکانات عالی برای پذیرای مسافران است هتل پولمن می‌باشد. استخر روباز و استخر کودکان این هتل، برای مسافرانی که در آن اقامت دارند کاملا رایگان است.

هتل پاسفیک ریجنسی (Pacific Regency Hotel)

این هتل جزو بهترین هتل های کوالالامپور می باشد و امکانات مناسبی را نیز برای تفریح گردشگران مقیم در آن فراهم نموده است. استخر روباز، سالن تناسب اندام، سالن ماساژ و … از جمله امکانات این هتل به شمار می رود.

هتل ‌های استخردار مالزی

هتل تریدرز

هتلی مدرن و شیک در شهر کوالالامپور با چشم انداز برج های دوقلو می-باشد که استخر روباز آن در پشت بام هتل قرار گرفته است و به صورت شبانه¬روزی آماده ارائه سرویس به گردشگران است. اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و همین طور باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان هتل می باشد.

هتل شرایتون ایمپریال

یکی از هتل های پنج ستاره کوالالامپور است که با امکانات رفاهی عالی و رستوران‌های مختلف، پذیرای گردشگران می باشد. استخر بسیار بزرگ و روباز این هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد و این هتل در زمره‌ی هتل های اسلامی مالزی نیز می باشد و خدمات ویژه ای را به گردشگران مسلمان ارائه می کند.

هتل هالیدی ویلا

از بهترین هتل های ۴ ستاره شهر لنکاوی است که علاوه بر استخر روباز هتل، استخری سرپوشیده مناسب بانوان وجود دارد و از بهترین هتل های اسلامی کشور مالزی در شهر لنکاوی به شمار می رود.

هتل ‌های استخردار مالزی

هتل دورست گراند سوبانگ

هتلی زیبا و مدرن با فاصله ی مناسب از شهر می باشد. از مزایای این هتل ۴ ستاره ی کوالالامپور می توان به وجود استخرهای مجزا برای خانم ها و آقایان و استخر مناسب برای کودکان اشاره نمود.

فورانا بوکیت مینتانگ

هتلی ۲۷ طبقه و دارای ۴۳۳ اتاق در شهر کوالالامپور است که استخر زیبایی در پشت بام این هتل و با ویوی عالی از شهر قرار گرفته است که از مزایای این هتل چهار ستاره به شمار میرود.

هتل کنکورد

هتلی ۴ ستاره در کوالالامپور و دارای امکانات مناسب از قبیل روباز و چند رستوران و کافی شاپ شبانه روزی می باشد، که امکاناتی از قبیل اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، سالن ژیمناستیک و … را برای گردشگران خود فراهم نموده است.

هتل فلامینگو بای بیچ

هتلی مدرن و مجهز در شهر جورج تاون، با چیدمانی زیبا و حرفه ای و با چشم اندازی از دریا و طبیعت بی¬نظیر منطقه می‌باشد. استخر این هتل روباز و بسیار بزرگ است که خدمات ماساژ و اسپا در آن به گردشگران ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.