امازینگ / اخبار / آیا سیدمحمدهادی طلوعی واقعا کلاهبردار است؟

آیا سیدمحمدهادی طلوعی واقعا کلاهبردار است؟

چرا کلاهبردار؟ این واژه درباره سیدمحمدهادی طلوعی از کجا آمده است؟ کلاه بردار صفتی است که به محض پیش آمدن نام افراد موفق و مشهور و خصوصا کارآفرینان جوان و موفق، زیاد شنیده می شوید که البته این مشکل ریشه در مشکلات روانی و حقارت های شخصی در جامعه دارد که تاب دیدن موفقیت ها افراد موفق را ندارند و به دنبال تخریب و یا نشر اکاذیب و افترا به این افراد می باشند.

متاسفانه این افراد همیشه هم در این حد باقی نمی مانند و حتی پا را از این حد فراتر گذاشته و برای تخریب افراد موفق و کارآفرینی چون سیدمحمدهادی طلوعی دست به کار های عجیب دیگری هم می زنند. همیشه شاهد رقابت های نا سالم بوده ایم و فرقی نمی کند در چه جامعه ای حضور دارید، به هر حال هر جای دنیا ممکن است چنین مسائلی پیش می آید و عمدتا این رفتار ها را از سوی افرادی شاهد هستیم که خود نتوانسته اند در مسیر موفقیت پیروز شوند و به قولی، زورشان به افرادی که تلاش و کوشش بیشتری می کنند، نمی رسد.
اما خب این راه ها برای همیشه هم برای آن ها جواب نمی دهد و همیشه با نتایج مثبت برای آن ها به همراه نیست و در آخر خودشان می مانند و حوض شان و کوهی از خستگی و پشیمانی و البته مشکلات روحی و روانی. اما از طرفی مخاطبین این افراد هم نقش مهمی در ترویج این فرهنگ و باور شایعات آن ها ایفا می کنند. چرا که معمولا مخاطبین آن ها افراد زود باور و ساده لوحی هستند که تصور می کنند می توان به هر روشی ولو غیر اخلاقی در صدر قرار گرفت. همین زود باوری این افراد باعث شده است، افراد سودجو برای جذب مخاطب هم که شده به تخریب دیگران ادامه دهند، اما تا کی و به چه قیمتی؟

موفقیتی که با ناجوانمردی و فریب اذهان عمومی همراه باشد و هیچ گونه تلاش و کوششی پشت آن نباشد، چقدر ارزشمند است؟ و تا کجا ادامه دارد؟ مگر دست یابی به جایگاه واهی موفقیت آن هم با دروغ و نیرنگ چقدر ارزش دارد که انسان به خاطر آن تمامی صفات انسانی اش را زیر پا بگذارد؟ صحبت من با افرادی است که خیال می کنند سوت زدن برای دیگران تبحر و تخصص آن ها است و در این کار حرفه ای هستند پس حق دارند از آن کسب درآمد کنند و آن را شغل و حرفه خود بدانند. اما بی خبرند از این که دکتر سیدمحمدهادی طلوعی به عنوان یک مدیر موفق و کارآفرین برتر، با سلاحی به غیر از دشمنی و مقابله به مثل در مقابل آن ها قرار می گیرند.
سلاح او در مقابل سوت زنی هایی که علیه او راه افتاده است، تنها و تنها سوابق طلایی کاری او، درستکاری در کسب و کارش و پدید آورنده بیش از گانصد فرصت شغلی برای ۳۵۰۰ جوان ایرانی است که به جرات می توان گفت در این بازار کار از رونق افتاده، خدمتی بزرگ به حساب می آید. پس وسیله دفاعی سیدمحمدهادی طلوعی، نوآوری، خدمت به مردم و انسان دوستی و خدا شناسی است.
حالا آیا واقعا دکتر سیدمحمدهادی طلوعی کلاهبردار است؟
از آنجایی که شروع به تحقیقات کردم و در مراجع مختلف قانونی و بی طرف، به دنبال نام ایشان بودم، دریافتم که سیدمحمدهادی طلوعی با تحصیلات دکتری بازاریابی و مدیریت فروش شروع به فعالیت در حوزه ی کار آفرینی و راه اندازی استارت آپ های مختلف نموده است.
من به شخصه او را به عنوان یکی از برجسته ترین مشاوران کشور در حوزه های کارآفرینی، مدیریت، بازاریابی، ارتباطات و منابع انسانی می شناسم. ایشان مدیر عامل شرکت تصویر پردازان فرتاک(سهامی خاص-۵۶۳۸۹۱) یکی از مجموعه های معتبر و بزرگ میباشد و تا کنون ده ها کتاب در زمینه های متنوع ترجمه و به جامعه علمی کشور ارائه کرده است.همچنین ایشان در سال ۹۷ به عنوان جوان ترین چهره ماندگار سال در بخش مدیریت و کارآفرینی انتخاب شدند.
بعد از مطالعه این سوابق از ایشان که از مراجع مختلف قانونی استخراج کردم و با توجه به شناخت رسمی که از ایشان داشتم، نتوانستم دست روی دست گذاشته و چند جمله ای راجع به این شخصیت علمی بی نظیر ننویسم. چرا که فکر می کردم مسئولیتی اجتماعی بر دوشم سنگینی می کند و باید برای ادای آن به جامعه قدمی بر دارم. اگر چه افراد موفق کم نیستند، اما افراد موفقی که بر پایه علم و اخلاقیات خویش هر روز قدمهای بلندتری برداشته و پله های ترقی را طی کرده اند، معمولا نایاب هستند. دکتر سیدمحمدهادی طلوعی یکی از آن افراد نایابی است که به راحتی نمی توان امثال وی در هر زمینه ای را پیدا کرد. شخصیتی جوان، فعال، مقتدر، توانمند، دلسوز، خادم مردم خداشناس و نهایتا در یک جمله انسان ……
پس شمایی که قصد داشتید با پنهانکاری و فریب اذهان عمومی، ذهنیت افراد را نسبت به این شخص مقتدر، خدشه دار کنید، وقت ندامت و پشیمانی شما رسیده و اگر که می دانستید با اینکار در دراز مدت صرفا وجه ی اجتماعی خویش را از بین برده و به اصطلاح تیشه به ریشه ی خویش زده اید، پر بیراه نگفته ام.
قطعا مقابله با شما در شان ایشان نخواهد بود، اما با حضور پررنگ تر در حوزه ی کار آفرینی و فعالیت های اجتماعی گسترده قطعا روبروی شما قرار خواهد گرفت. چرا که شیوه ی مقابله ی افراد توانمند قطعا با افراد ضعیف و سست بنیاد متفاوت است. افراد سست بنیادی که هنوز یاد نگرفته اند که در عرصه ی کار و رقابت برای سبقت گرفتن و کنار گذاشتن رقیب، دست به هر کاری نزنند.
قطعا وجود وی استوارتر از قبل در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال زایی برای تعداد بیشتر از ۳۰۰۰ نفر جوان فارغ التحصیل بیکار و پاسخگوی این هتک حرمت و اعتبار ایشان خواهد بود و رو سیاهی آن فقط به دشمنانش خواهد ماند ولاغیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.