امازینگ / رپورتاژ آگهی / راهنمای سفر به روسیه و تور شانگهای

راهنمای سفر به روسیه و تور شانگهای

راهنمای سفر به روسیه و تور شانگهای

راهنمای سفر به روسیه و تور شانگهای

سفر به روسیه امروزه یکی از مهمترین برنامه های سفری بسیاری از گردشگران و توریست هامی باشد که برای این منظور نیز به دنبال یکی از بهترین تورهای کشور روسیه هستند. برای رزرو تور روسیه مورد نظر خود می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کنید.

راهنمای سفر به روسیه

آیا شما نیز به دنبال راهنمای سفر به روسیه با تور روسیه هستید؟ آیا می دانید که با همراهی ما تا آخر مقاله پیش روی خود، اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص راهنمای سفر به کشور روسیه اخذ کنید؟ از شما دعوت می شود که این مطلب را همراهی نمایید.

کشور روسیه در اروپای خاوری و آسیایی شمالی واقع شده است که دریاهای خزر، سیاه و بالتیک مرز آبی داشته است و همین راه های آبی نیز سهم بسیار زیادی را در تجارت این کشور با سایر کشورهای جهان داشته است. این کشور در سال ۲۰۱۸ جمعیتی در حدود ۱۴۴٫۵۲۶٫۶۳۶ نفر اعلام شده است و همچنین از پهناورترین کشورهای جهان به شمار می آید. کشور روسیه یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان می باشد که در زمان های بسیار دور کشورهای بسیار زیادی را تحت سلطه خود داشته است. امروزه بسیاری از افراد از سراسر کشورهای جهان به دنبال بازدید از زیبایی های این کشور هستند که بی شک تعداد گردشگران ایرانی نیز در این برنامه کمتر نمی باشد و شما می توانید سالانه شاهد اجرای انواع بسیار مختلف از تورهای کشور روسیه باشید که هر کدام از آنها دارای مدت زمان متفاوتی از هم با خدمات گوناگونی هستند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد شرایط آب و هوایی و هزینه های زندگی در سفر به روسیه توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

شرایط آب و هوایی کشور روسیه: سفر به روسیه

موقعیت جغرافیایی کشور روسیه سبب شده است که این کشور از شرایط آب و هوایی بسیار متفاوت تری برخوردار باشد به طوری که وقتی در برخی از نقاط آن شاهد روزهای یخبندان هستیم، در دیگر نقاط نیز شاهد دمای ۳۷ درجه بالای صفر بوده و گرمای زیادی را احساس نماییم. کشور روسیه با داشتن ۶۰ هزار کیلومتر مرز آبی خود نیز در بسیاری از مناطق دارای شرایط آب و هوایی معتدل و مدیترانه ای می باشد و این موضوع سهم زیادی را در جلب توجه بسیاری از گردشگران و مسافران به سوی خود داشته است. شما نیز میتوانید یکی از فصول سال را برای گذراندن بهترین لحظات در این کشور، انتخاب کرده و سفرتان را شکل دهید. تور ارزان شانگهای را با قیمت مناسب ببینید.

هزینه های زندگی در روسیه

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که بسیاری از گردشگران از آن غافل هستند هزینه های زندگی، گشت و گذار در این کشور می باشد، به طوری که شما برای سفرتان بایستی بودجه ی کافی را در اختیار داشته باشید چرا که شهر مسکو و همچنین سایر شهرهای این کشور از هزینه های زندگی بالایی برخوردار هستند و بی شک گردشگران نیز مجبور هستند برای اقامت و تغذیه خود در این کشور هزینه های زیادتری را متحمل شوند. به همین جهت قبل از سفرتان، سعی کنید برآورد هزینه ای را برای خودتان داشته باشید.

مراکز خرید در روسیه

بی شک خرید یکی از هیجان انگیزترین و دوست داشتنی ترین آیتم ها در سفر به مقصد گردشگری می باشد که تمام گردشگران از ایان پدیده بسیار خرسند هستند. حتی گردشگرانی که قصد خرید را ندارند، باز هم دوست دارند تا از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید مقاصد گردشگری جدید بازدید داشته باشند. از مهمترین و بی نظیرترین مراکز خرید کشور روسیه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         مرکز خرید Bolshoi Gostiny Dvor در سنت پترزبورگ

–         مرکز خرید Leningrad House Of Trade در سنت پترزبورگ

–         مرکز خرید Apraksin Dvor در سنت پترزبورگ

–         مرکز خرید Petrovsky Passazh در مسکو

–         مرکز خرید izmailovsky در مسکو

مجریان آژانس های مسافرتی سعی بر آن دارند تا بهترین و لوکس ترین مراکز خرید را برای مسافران و گردشگران انتخاب کرده و آن را در لیست بازدید در برنامه سفر خود جای دهند. اگر شما نیز قصد خرید بهترین سوغاتی را برای دوستان و نزدیکان خود دارید می توانید یکی از بهترین مراکز خرید فوق را در اولویت های بازدیدی خود قرار دهید.

فستیوال های روسیه

از دیگر مهمترین موضوعاتی که بایستی در سفر خود به کشور روسیه به آن توجه ویژه ای را داشته باشید، می توان به فستیوال های این کشور اشاره کرد. از مهمترین و باشکوه ترین فستیوال های این کشور به تفکیک شهرهای بزرگ آن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         فستیوال های شهر مسکو: جشنواره های زمستان در بهمن ماه – جشنواره نقاب طلایی در ماه های فروردین و اردیبهشت – جشنواره های شب های دی ماه

–         فستیوال های شهر کازان: جشنواره غذا در اسفند ماه – جشنواره موسیقی در مرداد ماه – جشنواره اپرا در ۸ شهریور

–         فستیوال های شهر سنت پترزبورگ: جشنواره های شب های سفید در خرداد ماه

گردشگران و مسافرانی که قصد دارند تا در آینده نزدیک از کشور روسیه بازدید کنند، می توانند زمان سفر خود را طوری تنظیم نمایند که در یکی از این جشنواره های شرکت کرده و از نزدیک شاهد فرهنگ مردم محلی روسیه باشند. همچنین شرکت در این فستیوال در برنامه بازدید بسیاری از تورهای گردشگری روسیه نیز موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.