امازینگ / رپورتاژ آگهی / جاذبه های کشور انگلستان در تورهای اروپا و آشنایی با تور چین

جاذبه های کشور انگلستان در تورهای اروپا و آشنایی با تور چین

جاذبه های کشور انگلستان در تورهای اروپا و آشنایی با تور چین

جاذبه های کشور انگلستان

جاذبه های کشور انگلستان از گستردگی بسیار زیادی برخوردار می باشند که از جمله مهمترین آنها می توان به موزه ملی موجود در شهر منچستر و همچنین آسمان خراش شارد در شهر لندن و یا چشم لندن اشاره نمود که هر یک از آنها در نوع خود بسیار بی نظیر بوده و نظر بسیاری از گردشگران و توریستها را به خود جلب می نماید.

جاذبه های کشور انگلستان به عنوان یک کشور اروپایی در تور اروپا بسیار مشهور و با قدمت بسیار متنوع و گسترده می باشد که هر یک از این جاذبه ها نظر گردشگران و توریستان بسیار زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب می نماید. کشور انگلستان به عنوان یک قسمت از چهار قسمت بریتانیای کبیر به حساب می آید که دارای چند کشور کوچک است، اما دارای قدمت و سابقه تاریخی بسیار قدیمی و طولانی بوده و به عنوان یک مرکز بسیار مناسب در تور اروپا به حساب آمده که برای گردشگران مختلف در سراسر دنیا بسیار جذاب می باشد. پس در صورتی که شما قصد سفر به تور اروپا و کشور انگلستان را دارید و می خواهید با جاذبه‌های کشور انگلستان آشنا شوید با ما در ادامه مقاله همراه بوده و در مورد بهترین و مناسب ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری موجود در کشور انگلستان اطلاعات مناسبی کسب نمایید:

برج الیزابت یکی از جاذبه های کشور انگلستان

یکی از منحصر به فردترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری موجود در کشور انگلستان که در کل دنیا شهرت دارد برج الیزابت در این کشور می‌باشد. این سازه بسیار بزرگ و غول پیکر در اواسط قرن نوزدهم در سال ۱۸۵۹ بنا شده و ساخت این بنا تا حدی با دقت انجام شده که تا امروز فقط یک بار مرمت و بازسازی شده است. این برج و سازه های بسیار عظیم الجثه مانند برج پیزا با توجه به تغییراتی که در زمین ایجاد شده کمی کج شده است اما در نگاه اول کج بودن آن مانند برج‌پیزا مشخص نیست.

بر روی برج الیزابت یک ساعت بسیار بزرگ به نام بیگ بنگ قرار گرفته که به عنوان یکی از مهمترین نمادهای موجود در کشور انگلستان و شهر لندن به حساب می آید که این ساعت بسیار بزرگ از فاصله بسیار دور در شهر لندن مشخص می باشد. همچنین در نزدیکی برج الیزابت رودخانه تایمز وجود دارد که این امکان برای گردشگران و توریستها وجود دارد تا با تورهای مختلف با قایق بر روی این رودخانه رفته و از جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبای شهر لندن نهایت استفاده را ببرند.

چشم زیبای لندن

یکی دیگر از زیباترین و منحصر به فرد ترین جاذبه ‌های کشور انگلستان، چشم لندن می باشد که یک چرخ و فلک بسیار غول پیکر بوده که دارای ۳۲ اتاقک می باشد که می تواند ۲۵ نفر را در خود جای دهد. زمانی که در این چرخ فلک سوار شده و به اوج برسیم این امکان وجود دارد تا تمام شهر لندن را مشاهده کرده و از ارتفاع بسیار بالای آن حسابی هیجان زده شویم. تجربه سوار شدن بر چشم لندن چیزی در حدود ۳۰ دقیقه زمان احتیاج دارد که یک تجربه بسیار هیجان انگیز و نفس گیر و فراموش نشدنی در شهر لندن به حساب می آید.

چند جای تفریحی در سفر به پکن

خیابان وانگ فو جین

خیابان وانگ فو جین یکی در تور چین  از مهم ترین و وشلوغ ترین خیابان ها در پکن میباشد که همواره مملو واز توریست و مرمانی ست که برای گشت و گذار و خیابان گردید به این محل می ایند .در این خیابان در دو طرف غذاخوری ها رستوران ها مراکز خرید و مراکز تجاری مهمی در روبوری هم قرار گرفته اند که همه را به خریدو و گشت وو گذار در خیابانی مدرن وسوسه میکنند .در وانگ فوجین همه چیز برای یک خرید عالی و ایده ال و بازار گردی فراهم شسده است تا گردشگران و وجهانگردان بتوانند ساعت ها در مراکز تجاری مهم و به روز دنیا به گردش بپردازند و با اخرین مد ها اشنا شوند و در نهایت در یکی از بهترین رستوران ها خود را مهمان غذاهای متنوع چینی کنند .این خیابان جزو خیاابن های همیشه بیدار در تور چین میباشد و مرکز توریستی پکن به شمار میرود .انواع و واقسام رخت و ولباس های مارکدار و غیر مارکدار با قیمت های متنوع و انواع سوغاتی ها و کار های هنری و مجسمه ها و یادگار های کوچک و بزرگ را در سوغات فروشی های این خیابان میتوانید تهیه کنید میتوانید چانه زنی کنید و فروشندگان این خیابان همگی خوش برخورد و ومهربان هستند . از طرفی می توانید تور بالی سفر باتو را با قیمت مناسب خرید کنید.

بازدید از باغ فرماندار سوژو

باغ فرماندار سوژو یکی از زیباترین باغ های چین میباشد در این باغ معماری و هنر طراحی باغ ها به بهترین شکل دست به دست هم داده تا بازدیدکنندگان یکی از زیباترین و خلاقانه ترین باغ های جهان را ببینند و لذت ببرند .طراحی این باغ بر طبق اصول و معماری های سنتی چینی انجام گرفته است و چون یکی از مجموعه باغ های قدیمی چین میباشد امروزه به خوبی از محوطه ی باغ حفاظت و نگهداری میشود .در این باغ پر است از درختان سالخورده و بلند قامتی که به همراه دریاچه های کوچک و وبرکه های مزین به سنگ ها و وگل ارایی های ویژه زیبا رتین مناظر کارت پستالی ره به وجود اورده ناد و انگار که به تکه ای از بهشت پا گذاشته اید .در داخل باغ چند عمارت چوبی و وسنتی دیده میشود که میتوانید از انها بازدید نموده و چیز های جالبی دستگیرتان خواهد شد .از تمامی راهرو ها اتاق های با شکوه و تراس های زیبا و خوش ویوی این عمارت ها دیدن کنید و وعکاسی را در بهترین باغ پکن فراموش نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.