امازینگ / رپورتاژ آگهی / بهترین مقاصد گردشگری آسیا

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

اسیا

یکی از پر جمعیت ترین قاره های جهان، قاره آسیا است که گوشه به گوشه اش تنوع وسیعی از فرهنگ ها و مذهب های مختلف می باشد. کشورهایی که در این قاره وجود دارند، هرکدام دارای رسم و رسوماتی عجیب و غریب هستند و جاذبه های جذاب و دیدنی را در خود جای داده اند و بسیاری از آن ها شهرتی جهانی دارند. قاره آسیا برای هر سلیقه ای شگفتانه ای خاص دارد به همین خاطر بیشتر مردم دنیا، کشورهای آسیایی را برای سفر انتخاب کرده و با یک بلیط هواپیما به آن سفر می کنند. ما قصد داریم تا در این مقاله بهترین کشورها و جاذبه های گردشگری آسیا را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با اطلاعاتی کامل و جامع اقدام به سفر نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به پوکت در کشور تایلند

پوکت یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری آسیایی است که سالانه گردشگران بسیاری با تهیه بلیط هواپیما پوکت به آن سفر می کنند. اولویت اکثر توریست هایی که به این شهر سفر می کنند، رفتن به سواحل و جزایر زیبا و بی نظیر آن است. اما نباید از این موضوع غافل شد که اقامت در بهترین هتل هایی که در جزایر پوکت هستند، خرج بسیاری روی دست تان خواهد گذاشت، چراکه جزایر پوکت یکی از گران قیمت ترین بخش های این شهر هستند. البته اقامتگاه های ارزان قیمت با کیفیتی هم در این شهر وجود دارد. به طور کلی این شهر از لحاظ اکوتوریسم به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری آسیایی به شمار می رود. آفتاب گرفتن در سواحل زیبای پوکت بر روی شن های سفید، غواصی در زیر آب ها، موج سواری و تماشای درختان سر به فلک کشیده پالم و از همه مهمتر سرگرمی هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده است، از جمله تفریحات لذت بخشی هستند که شما می توانید در سفر به پوکت آن ها را تجربه کنید.

سفر به کوالالامپور در کشور مالزی

کوالالامپور پایتخت مالزی است و جزء یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود. گردشگران زیادی با تهیه بلیط هواپیما کوالالامپور به مالزی سفر می کنند، البته هزینه سفر به این شهر هم در مقایسه با دیگر شهرهای مالزی بسیار گران تر است اما یکی از مهم ترین دلایلی که همواره اولویت اول اکثر گردشگران برای سفر است، ترکیب فرهنگ های مختلفی مانند مالایی، غربی، چینی و هندی می باشد. کوالالامپور در غرب شبه جزیره قرار دارد و فاصله آن تا ساحل ۳۰ کیلومتر است. در این شهر بزرگ جاذبه ها و اماکن تاریخی بسیاری وجود دارد که یکی از آن ها باغ پردانا است. این باغ در دهه ۱۸۸۰ ساخته شد و اکنون یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد. در این باغ قسمت های مختلفی وجود دارد که عبارت اند از: بناهای یادبود مشاهیر بزرگ مالزی، باغ های ارکیده، پارک پرندگان، ساختمان مجلس شورای مالزی و پارک پرندگان. در مالزی باغ های تاریخی از این دست بسیار زیاد است و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از یکی از آن ها دیدن نمایید.

سفر به هنگ کنگ در کشور چین

یکی از مهم ترین بندرهای بزرگ و توسعه یافته جهان، هنگ کنگ است که در قسمت شرقی رودخانه مروارید قرار دارد. بندر هنگ کنگ موقعیت بسیار خاص و ویژه ای دارد به همین دلیل گردشگران بسیاری با تهیه بلیط خارجی جذب آن می شوند. محبوبیت و توریست پذیری هنگ کنگ سبب شده است که این بندر با توجه به اعلام خود مختاری چین استقلال خود را حفظ نماید. هنگ کنگ یک منطقه خود مختار و مستقل است که در جنوب چین واقع شده است و به عنوان یکی از مناطق تجاری و مالی آسیا به شمار می رود. این شهر شامل یک منطقه مهم می باشد که عبارت اند از: جریزه هنگ کنگ، منطقه های جدید و شبه جزیره کولون.

هنگ کنگ از جمله شهرهای پر جمعیت و شلوغ چین است که برای سفر به آن باید زمان بندی مناسبی داشته باشید. آب و هوای این شهر در فص های گرم سال که معادل مرداد و تیر ایران می شود بسیار مرطوب است به طوریکه اگر عادت به چنین آب و هوایی نداشته باشید، پس سفر در چنین فصولی به شدت برای تان آزار دهنده خواهد بود. پس بهتر است سفر به هنگ کنگ را در این دو ماه فراموش کنید! اما بهترین زمان سفر به هنگ کنگ ماه های مهر و فروردین است، در این دو ماه می توانید با آب و هوایی بسیار معتدل و خوب از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر دیدن نمایید.

اکثر گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، بیشتر وقت خود را در جزیره  هنگ کنگ صرف می کنند در حالی جزایر بسیاری در این شهر وجود دارد که دسترسی به آن ها بسیار آسان است. پس به شما پیشنهاد می کنیم که برای تفریح و گشت و گذار به جاذبه های طبیعی غیر شهری هم سری بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.