امازینگ / رپورتاژ آگهی / آیا جراحی زیبایی تنها انتخاب برای زیباییست؟

آیا جراحی زیبایی تنها انتخاب برای زیباییست؟

آیا جراحی زیبایی تنها انتخاب برای زیباییست؟

جراحی زیبایی

در جوامع جهان سومی مردم ترجیح می دهند با کوچکترین عارضه پوستی و زیبایی خود را به تیغ جراحی پزشکان زیبایی بسپارند تا با بازیابی زیبایی خود در سریعترین زمان ممکن مورد پسند اطرافیان و آشنایان خود باقی بمانند. اما آیا از عوارضی که این جراحی های بعضا بی مورد به همراه دارند آگاه هستند ؟ آیا زیبایی گاها چند روزه و چند ماهه ارزش یک عمر پشیمانی را دارد؟


با پرسه زدن در گوشه و کنار اینترنت و مطالعه مقالات موجود در این زمینه تجربه گران قیمت عده ای از مردم که اکثرا از زنان این مرز و بوم هستند متوجه خواهید شد که این جراحی های زیبایی خالی از اشتباه نبوده و بعضا این اشتباهات به قیمت جان کسانی که مورد جراحی زیبایی قرار گرفته اند تمام می شود.

اما راهکار پیشگیری از این اشتباهات چیست ؟

در مطالعه آماری که روی تعداد جراحی های زیبایی صورت گرفته در کشورهای پیشرفته داشته ایم به این نتیجه رسیدیم که تعداد این جراحی ها بسیار ناچیز و گاها در حد ۱ درصد از جراحی های زیبایی انجام شده در ایران یا کشور های جهان سومی بوده و اکثر این جراحی ها به دلیل سوانح و سوختگی های غیرقابل پیشبینی انجام شده است.

جراحی زیبایی

علت این تفاوت چشمگیر آماری چه می تواند باشد؟ آیا زنان و مردان غربی زیبایی را دوست ندارند ؟ آیا گزینه خاصی را جایگزین جراحی های گران قیمت کرده اند ؟

مردم کشور های پیشرفته بجای جراحی زیبایی چه می کنند

در کشور های اروپایی دولت ها وظیفه فرهنگ سازی و حفظ سلامت مردم را بر عهده داشته و جهت رفاه حال مردم خود فعالیت می کنند. آنها با قبولاندن زیبایی طبیعی تمامی انسان ها به مردم خود موجبات افزایش اعتماد به نفس را در میان مردم خود فراهم نموده اند تا جامعه ای سالم با افکار متعالی داشته باشند.

برخلاف تفکر ما که معتقدیم در کشور های غربی تمامی مردم به دلیل استفاده از انواع لوازم آرایشی و جراحی های زیبایی سعی در زیباتر کردن خود دارند در این کشورها زیبایی طبیعی مورد استقبال مردم بوده و ارزشی به آرایش و جراحی های زیبایی قائل نیستند. آنچه که ما در شبکه های ماهواره ای می بینیم تنها ۵ درصد از جمعیت این کشورها را شامل شده و اکثرا برای تهیه خوراک تبلیغاتی برای کشورهای جهان سومی هستند.

محصولات آرایشی

دولت ها در کشور های اروپایی مردم خود را به سمت استفاده از محصولات ارگانیک سوق می دهند تا علاوه بر صرف هزینه های پایین درمانی جامعه سالم و تندرستی داشته باشند. این کشور ها سالانه هزینه های فراوانی را جهت فرهنگ سازی استفاده از محصولات گیاهی و اورگانیک زیبایی و سلامت صرف می کنند چون می دانند هزینه کرد در این بخش باعث کاهش بسیاری از هزینه های درمانی مردم کشورشان در سال های آینده خواهد شد.

کافیست جستجوی ساده ای به زبان انگلیسی در گوگل انجام دهید تا با حجم گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی رو به رو شوید که در تمامی زمینه های درمانی محصولاتی را معرفی نموده اند به عنوان مثال خانم ها اکثرا از کرم ضد لک برای روشنتر کردن پوست صورت خود استفاده می کنند اما آیا می دانید کرم ضد لک تولید شده از مواد شیمیایی غالبا از هیدروکینون در ترکیبات خود برای سفیدی پوست بهره می برند ؟ هیدروکینون ماده ای سرطان زا و بسیار خطرناک است که استفاده از آن در بسیاری از کشور های پیشرفته ممنوع شده است اما در کشور های جهان سومی با گستره زیادی در حال استفاده است. با این حال می توان آنها را با کرم ضد لک قوی گیاهی جایگزین نمود که از عصاره های بی ضرر و مفید گیاهان و دانه های گیاهی تشکیل شده اند.

علم امروزی تلاش فراوانی برای بهره گیری از گیاهان و عصاره آنها برای درمان و حفظ سلامتی جامعی بشری نموده چون این روش درمانی پیشینه ای به بلنداری حیات بشری داشته و موثر بودن خود را به اثبات رسانده است.

به عنوان نمونه ای دیگر می توان به چین و چروک دور چشم و یا سیاهی و لک های اطراف چشم اشاره نمود که متخصصان داروسازی کشورهای مختلف با تحقیق در این زمینه موفق به تولید انواع کرم دور چشم گیاهی با اثر گذاری بالا برای درمان این عارضه های پوستی اطراف چشمان شما شده اند.

چشمان شما از حساسترین اعضای بدنتان محسوب می شوند بنابراین مراقبت از آنها و حفظ سلامتشان مستلزم بهره گیری از بی ضررترین داروهاست که محصولات گیاهی و ارگانیک از بهترین نوع آنها به شما می رود. برای تهیه این محصولات نیازی به خروج از منزل نبوده و تنها با چند بار لمس صفحه نمایش گوشی هوشمند خود می توانید آنها را از فروشگاه های اینترنتی تهیه نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

زیبایی

زیبایی مقوله ایست که در تمامی بخش های زندگی بشری نفوذ نموده و حتی حساسترین اعضای بدنشان را هم درگیر خود نموده است. یکی از حساسترین اعضای بدن بانوان واژن آنها محسوب می شود که با روابط زناشویی متعدد یا زایمان طبیعی حالت ارتجایی و سفتی و تنگی خود را از دست می دهد. یکی از روش های درمانی پرهزینه و گاها خطرناک جراحی زیبایی واژن است که متاسفانه عده کثیری از بانوان ریسک این جراحی را به جان خریده و اقدام به انجام آن می کنند. با این حال تنگ کننده واژن گیاهی در فروشگاه ها برای درمان این عارضه های گاها خجالت آور وجود دارد که می توانید آنها را تهیه نموده و بدون نگرانی از پروسه جراحی از آنها استفاده کنید.

هدف از این مطلب آشنا نموده شما با محصولات اورگانیک و گیاهی جایگزین بسیاری از جراحی های غیر ضروری بود که باعث صرف هزینه های فراوان و همچنین عوارض جبران ناپذیر برای عده کثیری از هموطنان می شود. امیدوارم تلنگری در وجود شما شکل گرفته باشد تا اهمیت بیشتری نسبت به سلامتی خود قائل شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.