امازینگ / رپورتاژ آگهی / رمانتیک ترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه

رمانتیک ترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه

رمانتیک ترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه

گردشگری

به گزارش امازینگ به نقل از وبسایت لحظه آخر، عشق و عاشقی از مهم ترین مسائل است که در زندگی بشر رخ می دهد و ارکان مختلف زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد.

در اقصی نقاط دنیا مکان های رمانتیک زیادی وجود دارد که می توانید در آن ها ساعاتی خوش و خاطره انگیز را سپری کنید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از رمانتیک ترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه را نام ببریم تا بتوانید همراه با معشوق یا معشوقه خود راهی آن ها شوید و دقایق لذتبخشی را تجربه کنید.

  1. پاریس (فرانسه)

اگر بخواهیم فهرستی از مکان های رمانتیک دنیا تهیه نماییم، بی شک پاریس در صدر این فهرست قرار می گیرد. پاریس را شهر عشاق می نامند. برای رزرو تور آنتالیا لحظه آخری کلیک کنید.

گردشگری

  1. جزایر یونان

یونان، یکی از رمانتیک ترن مکان های دنیا می باشد که هر گوشه آن مملو از آرامش است و زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد؛ به گونه ای که جزایر یونان همواره مملو از توریست و گردشگر می باشد.

  1. پلینزی فرانسه

پلینزی از نقاط دل انگیزی است که در بخش های جنوبی اقیانوس آرام واقع شده است. قرارگیری این منطقه در میان کوه های بلند و همجواری آن با آب های زلال، چشم اندازی خیره کننده را پدید آورده که هر توریستی را به وجد می آورد. سفر با تور آنتالیا تیر ۹۸

  1. هارت ریف (استرالیا)

هارت ریف نامی است که به یکی از جزایر استرالیا اطلاق می شود. شکل ظاهری این مکان به طور کامل بیانگر رمانتیک بودن آن می باشد. اگر می خواهید نمای زیباتری از این جزیره و پیرامونش را تماشا کنید، استفاده از هواپیمای دریایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

  1. هتل جوکاسژاروی (سوئد)

این هتل که در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از قطب شمال قرار دارد، به طور کامل از یخ ساخته شده و ساختار ویژه آن سبب شده تا زوج های جوان زیادی این مکان را برای سفر ماه عسل خود انتخاب نمایند. سفر با تور آنتالیا

گردشگری

  1. باغ های کیوتو (ژاپن)

اگر به مقوله گردشگری و آشنایی با مکان های توریستی علاقه داشته باشید، قطعا تصاویری از باغ های کیوتو ژاپن را دیده اید. این باغ از زیباترین مکان های دنیا می باشد که در آن ترکیبی از رنگ ها، چشم های شما را نوازش می دهد. باغ زیبای کیوتو به سبک باغ های چینی طراحی شده و در آن انواع گیاهان آسیایی مشاهده می شود.

گردشگری

  1. مایورکا (اسپانیا)

یکی دیگر از مکان های رمانیتکی که زوج های جوان می توانند ساعات خاطره انگیزی را در آن پشت سر بگذارند و به قدم زدن در مکانی خوش منظر بپردازند جزیره مایورکا می باشد. در این مکان رستوران های محلی با غذاهای بومی و فضای دلنشینی که دارند، پذیرای شما می باشند.

گردشگری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.