امازینگ / رپورتاژ آگهی / رنگ پاییز ۲۰۱۷ چیست؟ + ۱۳ عکس از مد روز

رنگ پاییز ۲۰۱۷ چیست؟ + ۱۳ عکس از مد روز

رنگ پاییز ۲۰۱۷ چیست؟ + ۱۳ عکس از مد روز

لباس رنگ سال

تکلیف مد پاییز ۲۰۱۷ هم مشخص شده و وقت آن رسیده که در نکات مختلف آن سرک بکشیم. نکاتی که در ادامه می‌خوانید ترندها (Trends) یا تحولات روز دنیای مد و لباس هستند و به شما کمک می‌کنند لباس‌هایی را که می‌پوشید یا می‌خرید، هوشمندانه‌تر انتخاب کنید.

رنگ پاییز ۲۰۱۷ چیست؟

با نگاهی به طراحی خانه‌های بزرگ مد دنیا، مثل ژیوانشی (Givenchy) و فندی (Fendi) حدس زدن رنگ اصلی پاییز ۲۰۱۷ آسان می‌شود؛ قرمز رنگ فصل سوم سال است. این رنگ انرژی زیادی دارد و روزهای سرد پاییز را گرم می‌کند. قرمز در کنار سرمه‌ای و سفید ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. این رنگ همچنین در کنار سایر رنگ‌های گرم مثل زرد یا نارنجی هم به خوبی می‌نشیند به شرطی که رنگ سومی هم در استایل‌تان به کار ببرید.

لباس رنگ سال

پالتو پوست کاملا رسمی

وقتی صحبت از پالتو پوست می‌شود قطعا به پوست مصنوعی اشاره داریم. پاییز امسال برندهای مطرح دنیا، انواع پالتو پوست‌ با طرح‌های ساده اما رسمی را به بازار عرضه خواهند کرد. شما هم یادتان باشد از این لباس‌های رسمی فقط در مراسم رسمی و روزهای سوز‌دار استفاده کنید.

لباس رنگ سال

بوت زنانه ، متفاوت با همیشه

یکی از ترندهای عجیب پاییز ۲۰۱۷ وارد شدن بوت و نیم بوت‌های براق به دنیای خرید زنانه است. انواع بوت‌های اکلیلی یا نگین‌دار وارد بازار می‌شود تا دل علاقمندان به دنیای نور و انعکاس را ببرند. نکته مهم در مورد این بوت‌های زنانه و دخترانه این است که مدل‌های اکلیلی به هیچ وجه برای مراسم روزمره مناسب نیستند مگر اینکه فقط قسمت‌های کوچکی از آن‌ها از این ترند پیروی کرده باشد. شنل (Chanel) و سن لوران،(Saint Laurent) دو برندی هستند که بیشتر از بقیه سراغ این ترند رفته‌اند.

لباس رنگ سال

بازگشت کابوی‌ها

پوشیدن لباس‌هایی به سبک کابویی، کاپشن‌های ریش ریش یا حتی دامن‌هایی با طرح پوست حیوانات در پاییز ۲۰۱۷ مد می‌شود. حتی بعید نیست انواع پلیور و هودی با طرح‌های مختلفی از صحرا مثل کاکتوس هم در بازار دیده شود.

لباس رنگ سال

جد یقه اسکی

از بین انواع یقه‌های مناسب برای زمستان، به خوبی با یقه اسکی آشنا هستیم. ترند امسال اما جد بزرگ یقه اسکی است؛ یعنی یقه ویکتوریایی! یقه‌هایی بلندتر از یقه اسکی که معمولا کمی چین دارند و در بعضی موارد رو به بیرون قرار می‌گیرند.

لباس رنگ سال

ست گرمکن زنانه

یکی دیگر از ترندهای پاییز ۲۰۱۷ گرمکن‌های زنانه‌ای است که قرار نیست خیلی حال و هوای ورزشی داشته باشند. (برای نمونه ممکن است یک ست گرمکن از پارچه مخمل تهیه شده باشد.)

لباس رنگ سال

سرشانه‌های پهن

مدل سرشانه مانتوهای دهه هفتاد را به خاطر بیاورید؛ همان‌هایی که مهناز افشار در نهنگ عنبر می‌پوشید! سر شانه‌های پهن مد پاییز امسال هم هستند. بنابراین موقع خرید پالتو یا کت می‌توانید به پهن بودن سرشانه‌ها دقت کنید. مگر اینکه استخوان بندی خودتان درشت باشد، در این صورت دور این مدل را خط قرمز بکشید.

لباس رنگ سال

مد شدن لباس‌های نایلونی

جنس پارچه‌های شمعی یا نایلونی مشخص است و بیشتر هم برای کت یا بارانی به کار می‌رود.  استلا مک کارتنی (Stella McCarteny)، کیف و کفش مایکل کورس Michael Kors  و سلین (Celine) برندهای ارائه دهنده ترند پارچه نایلونی برای پاییز ۲۰۱۷ هستند. لباس‌هایی با این جنس وزن زیادی ندارند و به سختی چروک می‌شوند.

لباس رنگ سال

لباس‌های نامتقارن

لباس‌هایی با اشکال هندسی نامتقارن و شکل‌های عجیب و غریب جزو ترندهای پاییز سال ۲۰۱۷ هستند. برند بربری (Burberry) به خصوص به این ترند علاقه زیادی نشان داده است.

لباس رنگ سال

حضور مداوم گل‌ها

پارچه‌های گلدار همچنان در صدر انتخاب‌های طراحان هستند. با وجود اینکه استفاده از این پارچه‌ها برای تابستان و بهار مناسب‌تر به نظر می‌رسند اما پاییز امسال هم پارچه‌های گلدار با رنگ‌های تیره را خواهید دید.

لباس رنگ سال

دامن‌های بلند

دامن‌هایی که قدشان تا زیر زانو می‌رسد به خصوص برای مهمانی‌های زنانه پاییزی به کار می‌آیند. این دامن‌ها بیشتر از مدل‌های ماکسی یا کوتاه، در این پاییز دیده خواهند شد.

لباس رنگ سال

دکمه‌های زیاد

از دیگر ترندهای ۲۰۱۷ استفاده زیاد از دکمه در طراحی لباس است. فرقی نمی‌کند لباس شما دامن باشد یا پیراهن، اگر تعداد زیادی دکمه در آن به کار رفته، برای پوشیدن در این پاییز طراحی شده است.

لباس رنگ سال

پیراهن زنانه تمام مخمل

مخمل جنس مورد علاقه طراحان بین المللی است. آن‌ها پیراهن‌ها و کت و شلوارهای بلند زنانه مخملی را وارد بازار کرده‌اند.

لباس رنگ سال

پالتو با کمربند

اول اینکه استفاده از کمربندهای پهن را برای پاییز ۲۰۱۷ مد نظر داشته باشید. نکته دوم هم این است که همین کمربندها را به بارانی‌ها یا پالتوهای خودتان اضافه کنید تا روی پاشنه مد بچرخید.

لباس رنگ سال

خرید بر اساس جدیدترین مد

اگر دنبال خرید جدیدترین کلکسیون‌های برندهای معتبر خارجی و داخلی هستید، خوب است سری فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل بزنید که اصل و به روز بودن محصولاتش را تضمین می‌کند و تا هفت روز هم آن‌ها را پس می‌گیرد.

منبع: مجله مد و لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل + رنگ پاییز ۲۰۱۷ و ۱۳ مد روز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.