امازینگ / رپورتاژ آگهی / ۱۰ مورد از بهترین هتل های پنج ستاره استانبول

۱۰ مورد از بهترین هتل های پنج ستاره استانبول

۱۰ مورد از بهترین هتل های پنج ستاره استانبول

هتل های استانبول

استانبول از محبوب ترین مقاصد خارجی برای سفر ایرانی هاست و همه ساله ایران گردشگران زیادی را برای تفریح و گاه تجارت راهی این شهر تاریخی می کند. بدون شک تور استانبول هم بخصوص تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی بین ایرانیان محسوب می شود.

راهنمای سفر و سامانه خرید تور توریستگاه نیز با همکاری آژانس های معتبر اقدام به ارائه تور های مسافرتی استانبول کرده است و شما می توانید در کمتر از چند دقیقه نسبت به رزرو و خرید تور استانبول با بهترین قیمت و کیفیت در این سایت اقدام نمایید و تجربه ای متفاوت از سفر به این شهر زیبا داشته باشید.

اما از آن جایی که محل اقامت یکی از مهم ترین نکات هر سفر است، امروز سفری خواهیم داشت به استانبول تا به چند مورد از مجلل ترین و بهترین هتل های استانبول نگاهی داشته باشیم. البته هتل های استانبول آنقدر متنوع هستند که به راحتی می توان متناسب با هر بودجه ای و با توجه به اینکه چه محل یا امکاناتی مدنظرتان است بهترین انتخاب را انجام داد.

۱۰- هتل الیت ورد بیزینس

هتل الیت وُرلد بیزینس اقامتگاهی بسیار وسیع در محله فلوریا است که در نزدیکی اتوبان ای ۵ واقع شده و به میهمانان خدماتی با معیارهای عالی ارائه می دهد. طراحی این هتل بسیار باشکوه بوده و در معماری آن از سبک های نئوکلاسیک و باروک الهام گرفته شده است. هتل الیت وُرلد بیزینس در روبروی فرودگاه بین المللی آتاتورک و مرکز نمایشگاهی سی ان آر و تویاپ قرار داشته و دارای ۱۱ سالن کنفرانس با ظرفیت ۲۰۰ نفر و مجهز به آخرین فناوری ها هستند. اینترنت ببیسیم و پرسرعت فیبر نوری ۸۰ مگابایتی رایگان و سونای بخار با موزاییک ضد باکتری هم در هتل موجود بوده و امکان تماس مستقیم با اورژانس از داخل اتاق ها وجود دارد. در تمام قسمت های هتل برای امنیت میهمانان دوربین های مدار بسته نصب شده و خدمات شاتل (حمل و نقل) با اتوبوس از فرودگاه آتاتورک به هتل و برعکس به صورت رایگان انجام می گیرد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۳٫۵ کیلومتر، مرکز سی ان آر اکسپو ۳٫۵ کیلومتر، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ ۲۰ کیلومتر و مرکز خرید آکوا فلوریا ۴ کیلومتر است.

آدرس: Şehit Zafer Kızıltaş Sokak No:1, Küçükcekmece Istanbul


هتل های استانبول

۹- هتل گزی بسفروس

هتل گِزی کار خود را از دهه ۱۹۵۰ آغاز کرده و بخصوص در مورد مصرف انرژی و آب طبق اصول سازگار با محیط زیست مبله شده است. این هتل ۱۷ طبقه ای بسیار زیبا در قلب میدان تاکسیم واقع شده و نمایی از جنس روی و تیتانیوم دارد که در طراحی لوکس و ماندگار آن از سبک معماری دهه های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ الهام گرفته شده است. تمام لوازم هتل گزی سفارشی بوده و محیط آرامی دارد. امکانات لوکس هتل شامل اینترنت فیبر نوری ۱۰۰ مگابایت در ثانیه رایگان، سیستم تهویه مطبوع وی آر وی ساخت میتسوبیشی ژاپن و حمام های سنگ مرمر طبیعی ایتالیایی می شود. همه ۶۷ اتاق هتل گزی داری چشم اندازهای پانورامیک (سراسرنما) به سمت بسفروس، پارک گِزی و باغ دارند. کف اتاق ها از چوب عالی و با کیفیت پوشانده شده و در مبلمان هم از چرم استفاده شده است. گِزی هتل بسفروس در راهنمای برند لوئی ویتان جا خوش کرده است و به دوست داران این برند پر آوازه توصیه گردیده است. از میهمانان این هتل با انواع غذاهای مدیترانه ای و چشم انداز خیره کننده از بسفروس پذیرایی می شود. همچنین پس از یک رو خسته کننده میهمانان می توانند در مرکز اسپا و سلامتی هتل از یک ماساژ آرامش بخش نهایت لذت را ببرند.

آدرس: Mete Cd. No 34 Taksim, İstanbul 34437


هتل های استانبول

۸- هتل استانبول ماریوت شیشلی

هتل استانبول ماریوت شیشلی با واقع شدن در یکی از بی نظیرترین محله های استانبول، فرصت تماشای عظمت و شکوه بزرگترین شهر ترکیه را برای میهمانان خود فراهم کرده است. جاذبه های دیدنی مرکز استانبول تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و نزدیکی ایستگاه مترو به هتل، گشت و گذار در این شهر را آسان کرده است. اتاق های مجهز هتل ماریوت با مناظر خیره کننده تنگه بُسفروس، دارای دکوراسیون جدید، تخت خواب و ملحفه های اعلا، تلویزیون با صفحه نمایش تخت و اینترنت پرسرعت بیسیم می باشند. این هتل دارای رستوران سرپوشیده و روباز، اسپای پنج ستاره، مرکز مجهز تناسب اندام و استخر سرپوشیده است و اتاق ضیافت هتل نیز با فضای وسیع و ظرفیت ۱۰۰۰ نفر آماده برگزاری جشن ها و رویدادهای مهم می باشد. هتل ماریوت با مراکز خرید و تفریحگاه های شیشلی، موزه آتاتورک و مرکز تورهای یک روزه تی اِس سی تِرَوِل فاصله اندکی دارد و فرودگاه های بین المللی آتاتورک و سَبیحا گوکچِن به ترتیب ۱۶٫۸ و ۳۲٫۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند. میهمانان با اقامت در هتل ماریوت لذت یک زندگی مجلل را تجربه می کنند.

آدرس: Abide-i Hurriyet Caddesi. No.142, Şişli, Istanbul 34381, Turkey


هتل های استانبول

۷- هتل فور سیزنز بسفروس

هتل فور سیزنز اقامتگاهی زیبا و اصیل با قدمتی ۵۰ ساله است که دارای ۹۵ شعبه در ۴۱ کشور جهان بوده و خدماتی کاملاً شخصی را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. این کاخ عثمانی بازسازی شده قرن نوزدهمی که در کنار ساحلی زیبا قرار دارد دارای یک باغ و تراس وسیع با چشم اندازهای پانورامیک (سراسرنما) به سمت بسفروس بوده و نمایی با معماری تاریخی و جزئیات مجلل دارد. هتل فور سیزنز یک استخر گرم روباز همراه با چتر و صندلی های آفتابگیر رایگان داشته و در اتاق ها اینترنت بیسیم پر سرعت و بالشت و ملحفه های پر شده از کرک ارائه می شود. همچنین اقامت یک کودک زیر ۱۹ سال در تخت خواب اضافی رایگان است.

آدرس: Istanbul at the Bosphorus, Çırağan Cad. No. 28, 34349 Istanbul, Beşiktaş


هتل های استانبول

۶- هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول که در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی میدان تاکسیم واقع شده است دارای طراحی زیبا و اتاق هایی راحت به همراه انواع امکانات رفاهی می باشد. در این هتل رستوران هایی با غذاهای عالی و محیطی شیک و خدماتی مدرن با کیفیت بالا ارائه می گردد. خیابان زیبای ایستیکلال که دارای مغازه ها، گالری ها، رستوران ها و کافه های مختلف است تنها چند قدم از این هتل فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل ۲۵ کیلومتر و فرودگاه بین المللی سبیحا گوکچن تا هتل ۴۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Asker Ocağı Caddesi 34367 No:1 Taksim Istanbul


هتل های استانبول

۵- هتل استانبول سوئیس اوتل د بسفروس

این هتل که در بین هتل های لوکس اروپایی در سال ۲۰۱۳ میلادی برنده جایزه شده است، دقیقا در مرکز استانبول و در بخش اروپایی ناحیه بسفروس قرار گرفته است. سوئیس اوتل بسفروس که در درون باغ هایی تاریخی به مساحت ۲۶۳ هزار متر مربع و در مجاورت مغازه های تجاری قرار گرفته است، دارای ۵۶۶ اتاق میهمان و سوئیت مجهز به بهترین وسایل و لوازم می باشند. علاوه بر فضاهای متعدد برای برگذاری جلسات با گنجایش ۵ تا ۱۲۰۰ نفر این هتل شامل اتاق کاربردی و یک سالن رقص و تیمی مجرب در برگذاری جشن های مختلف آماده کمک به شما در برگذاری جشن عروسیتان هستند. مرکز ورزشی و اسپای پوراوِل که برنده جایزه می باشد خدمات لوکس و درمان هایی را از سراسر دنیا ارائه می دهد. همچنین یک پارکینگ امن در این هتل موجود است تا خیالتان از بابت خودروتان در طول اقامت راحت باشد. بر روی پشت بام سوئیس اوتل دِ بسفروس یک استخر اختصاصی قرار دارد تا میهمانان از شنا کردن در آن لذت ببرند.

آدرس: Visnezade Mah. Acisu Sok. NO. 19 Macka ▪ Besiktas Istanbul


هتل های استانبول

۴- هتل پوینت تاکسیم

هتل پوینت در قلب استانبول و در منطقه تاکسیم واقع شده است. این هتل به کلیه مراکز همایش شهر از جمله مرکز کنگره و نمایشگاه لطفی کردار بسیار نزدیک است و خیابان پرجنب و جوش ایستیکلال با مراکز خرید بی شمار و همچنین شبه جزیره تاریخی نیز فاصله بسیار کمی تا هتل پوینت دارند و گالری هنری تاکسیم و مرکز تورهای سیرکِل استانبول نیز در نزدیکی هتل هستند. استقبال و خوشامدگویی صمیمانه در بدو ورود میهمانان، نوید بخش میزبانی عالی هتل پوینت است. این هتل دارای ۲۳۳ اتاق و سوئیت مدرن می باشد که از امکانات آنها می توان به تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب یک نفره، دستگاه پخش سی دی، تلویزیون، گاوصندوق سایز لپ تاپ، تهویه مطبوع هوا، میز تحریر و سرویس حمام و دستشویی اشاره کرد. مرکز اسپای پوینت با دارا بودن امکانات و خدمات گوناگون از جمله استخر سرپوشیده رایگان، بهترین مکان برای رهایی از استرس های کاری و رفع خستگی است. صرف صبحانه، ناهار و شام در رستوران ویوپوینت با چشم انداز خیره کننده تنگه بُسفروس نیز تجربه ای ناب برای میهمانان هتل خواهد بود.

آدرس: Topçu Caddesi No.2 Taksim – İstanbul


هتل های استانبول

۳- هتل هیلتون استانبول بسفروس

هیلتون استانبول بسفروس که در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است دارای چشم اندازها و باغ های زیبایی می باشد. این هتل که در سال ۲۰۱۵ شصتمین سالگرد تاسیس خود راجشن گرفت به دلیل خدمات باکیفیتی که به میهمانان ارائه می دهد بسیار معروف می باشد. این هتل در مرکز شهر استانبول و بخش اروپایی آن قرار داشته، با میدان تاکسیم تنها ده دقیقه پیاده فاصله دارد و فاصله آن هم از فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۲ کیلومتر است. این هتل چشم اندازی از بسفروس را به همراه مناظر زیبایی از شهر قدیمی، که از بالکن اختصاصی اتاق های میهمان مشاهده می شوند، را در معرض دید میهمانان قرار می دهد. اتاق های فمیلی (خانوادگی) هتل گزینه خوبی برای اقامت دو فرد بزرگسال به همراه دو کودک (حد اکثر تا ۱۲ سال) می باشد. سوئیت های بزرگ هتل هم دارای فضای نشینمن و اتاق های خواب اختصاصی هستند. در طول روز نیز می توانید از لانج اگزکیوتیو هتل که دارای صبحانه اروپایی رایگان به همراه نوشیدنی های تازه می باشد، استفاده کنید. در این هتل انواع غذاهای لبنانی و چینی هم سرو می شوند. علاوه بر آن می توانید در مرکز بدن سازی هتل به تمرین پرداخته و در استخر های روباز و سرپوشیده هتل شنا کرده و یا در باغ های سرسبز اطراف هتل به گشت و گذار بپردازید. برای کودکان هم در این هتل، استخر کودک و زمین بازی در نظر گرفته شده است و افراد بزرگسال هم می توانند در حمام ترکی و اسپای هتل به استراحت بپردازند.

آدرس: Cumhuriyet Caddesi Harbiye, Istanbul, 34367


هتل های استانبول

۲- هتل هیلتون گاردن گلدن هورن

این هتل که در مجاورت مرکز سمینار هالیک و در فاصله تنها چند دقیقه ای از شهر قدیمی استانبول، میدان تاکسیم و ناحیه تجاری استانبول قرار گرفته است، دسترسی راحتی به فرودگاه بین المللی آتاتورک با فاصله تنها ۱۵ کیلومتری داشته و یکی از بهترین هتل های استانبول برای گشت و گذار در این شهر می باشد. در اتاق ها و سوئیت های راحت این هتل هر آنچه که برای کار و آرامش نیاز دارید نظیر تخت خواب های خواب های راحت، تلویزیون ال سی دی، یخچال کوچک، میز کار با صندلی ارگونومیگ و اینترنت بیسیم رایگان در اختیارتان خواهد بود. همچنین می توانید به صورت ۲۴ ساعته در مرکز کسب کار به کارهای اداری خود پرداخته و یا برنامه ورزشی خود را در مرکز بدنسازی هتل دنبال کنید. روز خود را با صرف صبحانه ای که به دستور شما آماده می شود شروع کنید، از میان وعده ها و نوشیدنی های مختلف پاویلیون پَنتری که به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شماست انتخاب کرده و از غذاهای گرم بعد از ظهر در رستوران و یا در اتاقتان لذت برید. در پایان پس از یک روز شلوغ، با کوکتلی از بار هتل خستگی را از تن بیرون کنید.

آدرس: Sutluce Mah. Imrahor Cad. Dutluk Sk. No:3 Beyoglu, Istanbul, 34445


هتل های استانبول

۱- هتل رادیسون بلو بسفروس

هتل رادیسون بلو بُسفروس استانبول در سواحل تنگه زیبای بُسفروس و در محله اورتاکوی واقع شده است. در نزدیکی هتل، بوتیک ها، کافه های شیک و رستوران های متعددی قرار دارند و زندگی شبانه پر جنب و جوشی در این منطقه در جریان است. این هتل دارای ۱۲۰ اتاق و سوئیت با طراحی زیبا و مجهز به امکاناتی نظیر اینترنت پر سرعت رایگان می باشد. از رستوران های هتل می توان به رستوران ژاپنی زوما و رستوران استاربورد اشاره کرد. رستوران زیبای استاربورد فرصتی برای صرف شام زیر نور ستارگان و مشاهده منظره زیبای پل نورانی بُسفروس را مهیا می کند. بار کروز نیز با منظره زیبای قایق های در حال حرکت، انواع کوکتل ها و اَپِتایزِر (غذای اشتها آور) ها را سرو می کند. مرکز زیبایی و تندرستی هتل رادیسون بلو دارای سالن ورزش، سونا، حمام بخار و حمام ترکی است و انواع خدمات زیبایی و ماساژ را ارائه می دهد. خدمات رزرو و تهیه بلیط برای نقاط دیدنی استانبول نیز از دیگر خدمات این هتل است. هتل رادیسون بلو دارای ۷ اتاق ویژه جلسات است که آماده برگزاری کنفرانس ها و رویدادهای ویژه با ظرفیت حداکثر ۱۲۰ نفر می باشد. تراس پیوپا نیز با چشم اندازی رو به تنگه بُسفروس مکانی مناسب برای برگزاری مجالس عروسی و جشن ها خواهد بود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و سَبیحا گوکچِن به ترتیب ۲۸ و ۴۱ کیلومتر است.

آدرس: Çırağan Caddesi, No. 46, 34349 Ortaköy, Istanbul

 

منبع: سایت توریستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.