امازینگ / رپورتاژ آگهی / سفری جذاب به تایلند طریق تور تایلند

سفری جذاب به تایلند طریق تور تایلند

سفری جذاب به تایلند طریق تور تایلند

تایلند , سفر به تایلند , کشور تایلند

معرفی تایلند

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور با دارا بودن سواحل مشهور ، جنگل های سرسبز ، کلاس های جهانی غواصی ، غذاهای بی نظیر و قیمت های مناسب و ارزان از سرتاسر جهان گردشگران تور تایلند را به خود جذب می کند. این جا اولین کشور مورد علاقه من است. در این جا از مهمان سراهای ارزان گرفته تا هتل های گران و لوکس پنج ستاره برای مسافران در نظر گرفته شده تا با هر بودجه ای که دارند در این کشور اقامت داشته باشند. سفر در این کشور به واسطه داشتن حمل و نقل خوب، آسان و اسوده خواهد بود.این کشور در سرتاسر جهان معروف است و زمانی که نام تایلند به گوش شما برسد شما را به یاد سواحل و جنگل های زیبا و غذاهای خوشمزه می اندازد.  با شرکت در تور تایلند بهترین روزها را در این کشور سپری کنید.

تور تایلند

تور تایلند بهترین و محبوبت ترین روش سفر به این کشور است. سفر به تایلند با توجه به اینکه نیاز به اخذ ویزا دارد اصولا در لحظه اخر ممکن نیست. بیشتر پروازها به این کشور از ایران به صورت سیستمی است و نوسان نرخ چندان نیست. محبوب ترین تور تایلند ، تور پاتایا است و بعد از آن پوکت و بانکوک و در آخر ساموئی. جهت خرید میتوانید از سایت های مرجع مانند https://thailandtor.com/ اقدام نمایید.

 

آکواریوم دیدنی پوکت 

یکی از جاذبه های تور پوکت که هر گردشگر را در شهر پوکت به خود جذب می کند آکواریوم بزرگ و بسیار دیدنی آن است. این آکواریوم زیبا در ۱۰ کیلومتری جنوب پوکت واقع شده است که شامل مجموعه ای کامل و بزرگ از ماهی های استوایی و لاک پشت های دریایی و مابقی جانداران دریایی می باشد. یک تونل در اواسط آکواریوم پوکت Phuket Aquarium ساخته شده است که این تونل کاملا با شیشه محصور شده است. از بالای سرتان ممکن است کوسه، نهنگ، مارماهی و ماهی های زیبا عبور کنند، قرار گیری لامپ های رنگارنگ و مخصوص، زیبایی بسیار زیادی را به این تونل داده است. حرکت در این تونل حس غواصی در اعماق بسیار زیاد دریا را برای شما تداعی خواهد کرد. در روزهای تعطیل معمولا بین ساعت ۱۱تا ۱۱:۳۰ ، برای ماهی ها غذا ریخته می شود که در این روز و ساعت اگر در اینجا باشید، صحنه های زیبایی را خواهید دید.

آبشار جذاب هین لاد در سامویی

آبشار هین لاد یکی از مکان های پر طرفدار و دیدنی سامویی می باشد. این آبشار در مکانی سرسبز و آرام با آب و هوایی ایده آل واقع شده است. گردشگران تور ساموئی که به کشور تایلند سفر می کنند بدون رفتن به این مکان آرامش بخش شهر سامویی را ترک نمی کنند. این منطقه برای یک تفریح روزانه مناسب می باشد و آرامش خاصی را به دنبال دارد. این زمین های سرسبز و زیبا به شکوفه های بهار خیره کننده شناخته شده است. برای لذت بردن از پیاده روی در مسیرهای جنگل و مزارع گسترده بهتر است به این منطقه سر بزنید و همچنین یک اردوگاه فیل در نزدیکی این آبشار وجود دارد که گردشگران تور سامویی برای فیل سواری میتوانند به آنجا بروند و از فیل سواری در این مکان های سرسبز نهایت لذت را ببرند. مطمعن باشید که با دیدن از این آبشار آرامش را به خود و همراهانتان هدیه می دهید.

 تایلند , سفر به تایلند , کشور تایلند

مجسمه بوداری زمردین مکان پر طرفدار در بانکوک 

مجسمه مقدس بودای زمردین در معبد وات پراکائو (Wat Phra Kaew) از دیدنیهای جذاب بانکوک، در کشور تایلند است و معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در بانکوک واقع شده است. این مجسمه به رنگ سبز یشمی است و لباسی طلایی به تن دارد. مجسمه بودا در این معبد به حالت مدیتیشن نشسته است و حدود ۴۵۵ سانتی متر ارتفاع دارد. این بودا که از مکان های دیدنی بانکوک است، سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند. طبق سنن تایلندی ، همه بازدید کنندگان تور بانکوک در بازدید از این مکان باید لباس پوشیده داشته باشید.

تایلند , سفر به تایلند , کشور تایلند

 دهکده پرطرفدار فیل ها در پاتایا

 از جاذبه های برتر در شهر پاتایا دهکده فیل ها را می توان نام برد که هر گردشگر تور پاتایا را یه خود جذب می کند. در سال ۱۹۷۳ کمپی جهت نگه داری و مراقبت از فیل های از کار افتاده که دیگر توانایی کار کردن را نداشتند و به نوعی بازنشسته شده بودند در شهر پاتایا تایلند راه اندازی شد، در ابتدا هدف از این کمپ تنها نگه داری و مراقبت از این حیوانات دوست داشتنی بود، اما سایر توانایی های دیگر فیل ها مثل سواری دادن و نمایش اجرا کردن و… که همچنان فیل ها قادر به انجام آنها بودند مسئولان را بر آن داشت که این کمپ را به دهکده ای تفریحی و جزوجاذبه های گردشگری تایلند تبدیل کنند. تا علاوه برا نگهداری و مراقبت از این حیوانات درآمدی به دست آورند و هزینه های مربوط به نگهداری این فیل ها از این طریق تامین شود.

تایلند , سفر به تایلند , کشور تایلند

منبع: https://thailandtor.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.