امازینگ / رپورتاژ آگهی / لباس عروس ۲۰۱۷

لباس عروس ۲۰۱۷

لباس عروس ۲۰۱۷

لباس عروس 2017

اگر امسال سال عروسی شماست، قبل از هر انتخابی بهتر است نگاهی به جریان‌های مد ۲۰۱۷ بیندازید تا چندان دور از فضای مد دست به انتخاب نزنید؛ به هر حال عکس‌های شما باید نشانه ای از زمان و تاریخ ازدواج شما داشته باشند و با کسانی که قبل شما ازدواج کرده اند، متفاوت باشند. پررنگ ترین جریان مد عروسی هر سال  را ‌می‌توان در لباس عروس دید. هر سال طراحان لباس همراه با نمایش‌های مد، مجموعه ای از لباس‌های عروس را هم عرضه ‌می‌کنند که تعیین کننده جریان مد سال است. در این مطلب به مهم ترین مد های لباس ۲۰۱۷ اشاره شده است.

در سال‌های گذشته استفاده از پارچه‌های دانتل و گیپور یا تور طرحدار که نقوشی متفاوتی را در بافت خودشان داشتند، بسیار رایج بود و اغلب طراحان و خیاطان برای مجلل و کارشده کردن لباس عروس، از این پارچه‌ها استفاده ‌می‌کردند. امسال طراحان کمتر سراغ چنین پارچه‌هایی رفته اند و استفاده از گل‌های برجسته را جایگزین گل‌های درون پارچه‌ها کردند. در کارهای طراحان گل‌های برجسته در اندازه‌های کوچک و بزرگ به صورت متراکم یا پراکنده روی لباس با پارچه ساده کار شده اند.

اغلب عروس خانم‌ها برای عبور ومرور در فضاهای خارج از سالن عروسی از شنل استفاده ‌می‌کنند اما شنل‌های ۲۰۱۷ بخشی از طراحی لباس شده اند یعنی به جای این که پارچه‌های تورطرحدار و دانتل را در قسمت‌هایی از لباس کار کنند، به صورت یک شنل کوتاه یا بلند ‌می‌دوزند که روی شانه‌ها و بالاتنه لباس را ‌می‌پوشاند و علاوه بر متفاوت کردن لباس، روشی برای پوشیده کردن لباس‌هایی است که بالاتنه دکلته دارند. طراحانی در مدل‌هایی پشت شنل‌ها را بلند در نظر گرفته اند که نقش دنباله لباس را هم بازی ‌می‌کند.

از محبوب ترین مدل‌ های لباس عروس، لباس عروس پرنسسی یا پفی است اما اگر ‌می‌خواهید لباس عروس پرنسسی به سبک ۲۰۱۷ داشته باشید، باید از دامن طبقه طبقه چین دار در دامن پفی خود استفاده کنید. برای این سبک دامن از پارچه تور اهادار استفاده ‌می‌شود که به حالت صاف بایستد.

لباس عروس‌های ساده هم همیشه برای طرفداران شیکی و سادگی در مدل‌های سالانه طراحان وجود دارد. برند رزا کلارا، سلطان طراحی این سبک لباس عروس است. طراحان این برند برای سال ۲۰۱۷ به جای پارچه‌های ساده مثل ساتن، سراغ پارچه‌هایی رفتند که درون خودشان نقش نامحسوسی مثل برجستگی و فرورفتگی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.