امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / آغاز ساخت فصل سوم سریال ستایش از زبان کارگردانش سعید سلطانی

آغاز ساخت فصل سوم سریال ستایش از زبان کارگردانش سعید سلطانی

آغاز ساخت فصل سوم سریال ستایش از زبان کارگردانش سعید سلطانی

فصل سوم سریال ستایش,فصل سوم ستایش,ساخت فصل سوم ستایش

به تازگی خبرهایی مبنی بر ساخت فصل سوم سریال ستایش شنیده می شود. کارگردان این سریال به تازگی در مورد فصل سوم ستایش گفتگوی کوتای انجام داده است که در این پست متن این گفتگو را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

سعید سلطانی، کارگردان سریال ستایش از ساخت فصل سوم این سریال خبر داد و گفت: با آماده شدن فیلم‌نامه در حال حاضر در مرحله انجام مراحل اداری برای ساخت این سریال هستیم.وی با بیان اینکه مرحله انتخاب بازیگران برای فصل سوم ستایش هنوز انجام نشده است، افزود: حضور یا عدم حضور بازیگران فصل‌های قبلی در فصل جدید این سریال هنوز قطعی نشده است. کارگردان سریال ستایش عنوان کرد: با توجه به نوع قصه سریال ستایش و ادامه دار بودن فصل‌های گذشته از ابتدا هم بنا بر این بود که ساخت فصل سوم این سریال را پس از مدتی شروع کنیم. وی بیان کرد: در حال حاضر درگیر ساخت سریال سحرخیزان هستیم که پس از آماده شدن در یکی از شبکه‌های سیما به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است، سری اول “ستایش” از آذرماه سال ۸۹ جمعه شب های هرهفته روی آنتن رفت. سری اول این مجموعه دارای ۴۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای بود و داستان دو  پدر به نام‌های حشمت فردوس و محمود نادری را روایت می‌کرد که تمام امیدهایشان را به آینده پسرانشان بسته اند تا شاید آرزوهای دیرینه‌شان به بار بنشیند. حشمت فردوس بقای نظامی را که بنیان کرده بود، طلب می‌کرد و محمود نادری بر اعتقادات خود استوار بود در حالیکه هیچ یک از خواسته این دو محقق نشد و در ادامه ازدواج ستایش فرزند نادری با طاهر فرزند فردوس تمام معادلات این دو پدر را بر هم زد و گره های اصلی قصه ستایش را موجب شد.

فصل سوم سریال ستایش,فصل سوم ستایش,ساخت فصل سوم ستایش

پخش ستایش ۱ بیش از یکسال به طول انجامید و مورد استقبال قابل توجه مخاطبان قرار گرفت. تا جایی که در مقطعی با پخش این سریال نام ستایش نامی بود که والدین برای فرزندان تازه متولد شده خود انتخاب می‌کردند. بدین ترتیب گروه سازنده و مدیران شبکه سه به دنبال استقبال گسترده مخاطبان از این پروژه تصمیم به ساخت سری دوم آن گرفتند و با حفظ گروه بازیگران و تغییراتی جزئی در تیم پشت دوربین سازندگان کار خود را از ابتدای ۹۲ کلید زدند. با این تفاوت که سری دوم در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای تولید و زمان آن به ۲۰ سال بعد و دوره کنونی تغییر یافت و فرزندان کاراکتر ستایش که در سری اول مورد تعقیب پدربزرگ خود حشمت فردوس بودند دیگر بزرگ شده و قصه هایشان در مسیر داستان اصلی تاثیرگذار شد.

پخش “ستایش۲” نیز اواخر سال گذشته آغاز شد و همچنان ویژگی پرمخاطب بودن خود را حفظ کرده است. پخش سریال ۷۰ قسمتی “ستایش” در حالی به پایان رسید که خبر ساخت سری سوم آن در پلان  پایانی این مجموعه اعلام  شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.