امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / واکنش رامبد جوان به کامنت کاربران در رابطه با نگار جواهریان

واکنش رامبد جوان به کامنت کاربران در رابطه با نگار جواهریان

واکنش رامبد جوان به کامنت کاربران در رابطه با نگار جواهریان

اینستاگرام رامبد جوان , عصبانیت رامبد جوان , رامبد جوان و نگار جواهریان

عکس رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان

رامبد جوان بازیگر و مجری معروف خندوانه به دلیل کامنت های زشت برخی کاربران که در صفحه اینستاگرام اش درج می کنند ناراحت و عصبی است .بیشتر این کامنت ها دخالت جویانه و در مورد ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان هستند. این مجری مشهور که متولد ۱۳۵۰ است و به خاطر آشنایی با نگار جواهریان از همسر اولش سحر دولتشاهی طلاق گرفته بود به کامنت هایی که درصفحه شخصی اش توسط عده ای از مردم گذاشته شده است واکنش تندی نشان داد. رامبد جوان در اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشت:

اینستاگرام رامبد جوان , عصبانیت رامبد جوان , رامبد جوان و نگار جواهریان

رفقا سلام. به نظرم دیگه وقتشه با ادعاى فرهنگ و نوع دوستى و تمدن و احترامى که داریم، به این روحیه نامهربون و پرخاشگر و بى دلیل معترض فکر کنیم. در کنار ابراز علاقه و کامنت های انرژی بخش عده زیادی از دوستان، یه عده هم هستن که روى هر پست و عکسى فقط دارن بالا مى آرن!این همه تهوع دلیلش چیه؟ این همه تهوع در جاهاى بى ربط و بى دلیل جاى فکر داره.فکر کنیم.این همه خشم به همه چى جاى نگرانى داره.دوستتون دارم. با اینکه یه عده واقعاً شورش رو در مى آرن.

در پست قبلی رامبد جوان، با انتشار عکسی از عوامل طراح صحنه فیلم سینمایی «نگار» از تیپ و اخلاق و کاربلدی عوامل فیلمش تعریف کرده بود و در مقابل با واکنش پرخاشگرانه برخی مخاطبانش مواجه شده بود. علاوه بر این اظهار نظر درباره زندگی خصوصی سازنده خندوانه، به یکی از بحث‌ های داغ ذیل پست‌ های رامبد جوان در اینستاگرام تبدیل شده است.رامبد جوان دو میلیون نفر دنبال‌ کننده در اینستاگرام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.