امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / علت سیاه و سفید نبودن سریال تعبیر وارونه یک رویا چه بود

علت سیاه و سفید نبودن سریال تعبیر وارونه یک رویا چه بود

علت سیاه و سفید نبودن سریال تعبیر وارونه یک رویا چه بود

سریال تعبیر وارونه یک رویا,  پشت صحنه سریال تعبیر وارونه یک رویا

از ابتدای ساخت سریال تعبیر وارونه یک رویا قرار بود که به دلیل فضای جاسوسی و امنیتی به شکل سیاه و سفید از شبکه یک پخش شود اما به دلیل اینکه که پخش سیاه و سفید کیفیت کار را از دیجیتال به آنالوگ تبدیل می‌کند و این کار به کیفیت پخش آسیب می‌ رساند، تصمیم بر این شد که سریال به صورت رنگی پخش شود. این سریال در لوکیشنی در خیابان های تهران کلید خورد و بعد از آن گروه سازنده برای تصویر برداری به ارمنستان رفتند. طبق گفته های سید کمال طباطبایی تهیه کننده سریال تعبیر وارونه یک رویا، علاوه بر بازیگران ایرانی از حدود ۱۲ تا ۱۵ بازیگر خارجی در نقش‌ های اصلی و حساس و همچنین برخی نقش‌های فرعی در سریال استفاده شده است که این بازیگران ارمنستانی و روسی بوده اند. وی همچنین گفته است که ساخت این سریال به دلیل داستان و شرایط آن، از مجموعه های سخت تلویزیونی بوده است.

سریال تعبیر وارونه یک رویا,  پشت صحنه سریال تعبیر وارونه یک رویا

داستان این سریال قالبی پلیسی و جاسوسی به ترور دانشمندان هسته ای می پردازد. این اثر البته آنطور که گفته شده است کلی‌تر از مذاکرات هسته‌ای است و درواقع یک سریال جاسوسی است که به موضوع توطئه‌های سرویس جاسوسی اسرائیل برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران می‌پردازد.

سریال تعبیر وارونه یک رویا, پشت صحنه سریال تعبیر وارونه یک رویا

قرار است تصویربرداری سریال نهایتا تا دهم مرداد ماه به پایان برسد. این سریال به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌ کنندگی سید کمال طباطبایی، از شنبه شب سوم مرداد ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و قرار است به صورت پنج شب در هفته یعنی از شنبه تا چهارشنبه پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.