امازینگ / فرهنگ و هنر / موسیقی / آلبوم جدید محمدرضا فروتن ۳ ماه دیگر به بازار می آید

آلبوم جدید محمدرضا فروتن ۳ ماه دیگر به بازار می آید

آلبوم جدید محمدرضا فروتن ۳ ماه دیگر به بازار می آید

محمدرضا فروتن,آلبوم محمدرضا فروتن,آلبوم جدید محمدرضا فروتن

آنقدر بحث و گمانه زنی برای آلبوم محمدرضا فروتن ، بازیگر سرشناس سینما وجود داشته که اینبار هم سر و صدای آن درآمد.آلبومی که قرار بود چهارسال پیش منتشر شود و بسیار جنجال به پا کرد.این آلبوم در بهار سال ۹۰ باید توزیع میشد و مخاطبان بسیاری منتظر شنیدن صدای محمدرضا فروتن بودند اما هنوز هم برای این آلبوم امروز و فردا می کنند ! در این پست همراه آمازینگ باشید تا نگاهی کوتاه به چهارسال گذشته داشته باشیم و ببینیم که این آلبوم پر ماجرا به کجا رسید.این اثر شامل هشت قطعه در ژانر پاپ است. دکتر «افشین یداللهی» وظیفه سرودن تمامی ترانه ها را به عهده داشته است. در فاز اول، فروتن در بخش موسیقی کار خود را با «بابک زرین» آغاز کرد. از همان سال ۹۰ تا امروز هیچ اسمی برای این مجموعه عنوان نشده است. تهیه کننده و شرکت پخش آن هم مشخص نیست.

محمدرضا فروتن,آلبوم محمدرضا فروتن,آلبوم جدید محمدرضا فروتن

یکی از معدود مصاحبه های فروتن در مهرماه ۱۳۹۲ به چاپ رسید. او در بخشی از گفتگوی خود با مجله «خانواده سبز» به فعالیت خود در عرصه موسیقی اشاره کرد و گفت:« مدتی در زمینه موسیقی فعال بودم. موسیقی برایم یک تفریح است چون همیشه فکر می کردم بالاخره گاهی از اینکه صبح زود سر صحنه بروم و برای اجرای نقشی عصبانی شوم و فریاد بزنم و گریه کنم، خسته می شوم. البته همیشه از بازیگری به شکل عاشقانه ای لذت بردهام اما دوست دارم فضای متفاوت دیگری را هم تجربه کنم؛ به همین دلیل الان چند سالی است که در حال آماده کردن یک آلبوم هستم، اما هنوز به دنیا نیامده است!»

«محمدرضا فروتن» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در جدیدترین اثر همراه دیرین خود یعنی مسعود کیمیایی حضور پیدا کرد. از زمان اعلام قطعیت حضور فیلم سینمایی «متروپل» در جشنواره هیچ نامی از خواننده تیتراژ این اثر به میان نیامد. ناگهان در فاصله چند روز مانده به رقابت فیلم ها بر سر سیمرغ، نام فروتن به عنوان خواننده تیتراژ پایانی متروپل به میان آمد. قطعه متروپل با صدای این بازیگر در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۲، و همزمان با اکران فیلم در کاخ جشنواره، از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفت؛ اثری که با وجود برخورداری از ترانه و موسیقی قابل قبول، در بین مخاطبان با استقبال ویژه ای مواجه نشد و اصطلاحا هیت نبود.

محمدرضا فروتن,آلبوم محمدرضا فروتن,آلبوم جدید محمدرضا فروتن

خیلی ها انتقاد اصلی را به محمدرضا فروتن وارد دانستند و اینکه هنوز صدا و سبک خواندنش جای کار دارد. در بهمن ۹۲ باز هم زمزمه های انتشار آلبوم او تا بهار ۹۳ مطرح شد اما باز هم چنین اتفاقی رخ نداد.فروتن در روزهای پایانی سال ۹۳ و در گفتگوی کوتاهی اعلام کرد که ساخت آلبوم همچنان در جریان است و می خواهیم برای قطعات، کلیپ بسازیم. این اظهارنظر جدید در حالی مطرح شد که تا پیش از آن خبری از ساخت ویدئو نبود و این گمانه زنی برای برخی قوت گرفت که فروتن با اعلام این موضوع خواسته که باز هم برای خودش زمان بخرد.محمدرضا فروتن که تمایلی به دادن اطلاعات در زمینه زمان انتشار آلبوم ندارد در سخنی کوتاه گفت شاید تا سه ماه دیگر ، به امید حق!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.