امازینگ / فرهنگ و هنر / موسیقی / توزیع آلبوم نگاه محسن یگانه خواننده پاپ کشور ۱۶ اردیبهشت

توزیع آلبوم نگاه محسن یگانه خواننده پاپ کشور ۱۶ اردیبهشت

توزیع آلبوم نگاه محسن یگانه خواننده پاپ کشور ۱۶ اردیبهشت

محسن یگانه,آلبوم نگاه محسن یگانه,آلبوم جدید محسن یگانه نگاه

محسن یگانه خواننده پاپ کشور که پس از انتشار آلبوم حباب اعلام کرد از این پس کار خود را با تک آهنگ ادامه خواهد داد ، قرار است ۱۶ اردیبهشت ماه آلبوم جدید خود به نام نگاه را روانه بازار کند.این آلبوم که پس از دو سال و نیم از انتشار آخرین آلبوم این هنرمند توزیع شده نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.گفتنی است که نام این آلبوم هم نام فرزند محسن یگانه می باشد و گویی این آلبوم برای او منتشر خواهد شد.قابل ذکر است که آلبوم نگاه در ماه تولد محسن یگانه که اردیبهشت می باشد توزیع می شود.

محسن یگانه,آلبوم نگاه محسن یگانه,آلبوم جدید محسن یگانه نگاه

محسن یگانه که گفته بود دیگر آلبوم نخواهد داد به دلیل اصرارهای مکرر هوادارانش تصمیم خود را عوض کرد و تولید آلبوم چهارم را از اواخر سال ۹۲ آغاز نمود و پس از یک سال و اندی، آن را به همت موسسه «آوای فروهر» و توسط پخش «دنیای هنر» در اختیار هوادارانش قرار خواهد داد. قرار بود «نگاه» که نام رسمیِ آن «نگاه من» است، اسفند ماه ۱۳۹۳ منتشر شود که به دلیل سرماخوردگی شدید یگانه در آن ایام، پس از حدود دو ماه تأخیر طی هفته جاری به بازار می‌آید.

این آلبوم فضای احساسی‌تری خواهد داشت. در عین حالی که تلاش شده قشرهای مختلف بتوانند با قطعاتی از این آلبوم ارتباط برقرار کنند، بی شک مقصود از پخش این آلبوم نه انفجار و نه تسخیر بازار موسیقی و نه هیچکدام از این دست تبلیغات تو خالیست… یک آلبومِ دلی برای بهتر کردنِ حالِ دل شماست، اگر نیاز داشتید، نه بیشتر…

محسن یگانه,آلبوم نگاه محسن یگانه,آلبوم جدید محسن یگانه نگاه

«آلبوم نگاه» ۱۲ قطعه دارد که در قالب ۱۳ تِرک روی CD عرضه خواهد شد و این به دلیل آن است که قطعه «پرنده» شامل دو قطعه است؛ یکی «انتظار» که مقدمه‌ این قطعه است و دیگری خود «پرنده».«دنبالش می‌رم»، «چقدر دیر»، «دیوار»، «نه!»، «درکم کن»، «خاطره بازی»، «جاده»، «تو فکر می‌رم»، «نگاه»، «دلکم»، «دلسرد»، «انتظار» (مقدمه پرنده) و «پرنده»، عناوین ترک‌هایی هستند که در این آلبوم شنیده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.