امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / توبیخ کتبی برنامه ماه عسل و واکنش احسان علیخانی+ فیلم

توبیخ کتبی برنامه ماه عسل و واکنش احسان علیخانی+ فیلم

توبیخ کتبی برنامه ماه عسل و واکنش احسان علیخانی+ فیلم

توبیخ ماه عسل 94 , واکنش احسان علیخانی, اعتراض به ماه عسل , پور محمدی , الهام عرب مهمان ماه عسل

دکتر پور محمدی معاون ریس صداو سیما در امور سیما در نامه ایی به مدیر شبکه سه نسبت به دعوت دو مهمان به برنامه ماه عسل ۹۴ به وی تذکر داد. این دو مهمان مورد اشاره یکی پسر عاشق پیشه در قسمت اول و دیگری الهام عرب مدلینگ بودند .

 

متن معاون سیما به مدیر شبکه سه سیما :

جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر محترم شبکه سه سیما

با سلام و آرزوی موفقیت

برنامه ماه عسل از برنامه های معنوی ، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می شود که دست اندرکاران آن توانسته اند با تلاش چندساله ، اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران بخصوص روزه داران مومن فراهم کنند.

اما امسال علی رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه به انتخاب بهتر سوژه ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال های گذشته از جذابیت و تاثیر بیش تری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ یک از برنامه های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آن جا که تکرار این گونه اشتباهات قابل اغماض نیست ، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط ، به نظارت موثر بر تصحیح ، ارتقا و ادامه مسیر خوش سابقه این برنامه اهتمام کنید.»

 

توبیخ ماه عسل 94 , واکنش احسان علیخانی, اعتراض به ماه عسل , پور محمدی , الهام عرب مهمان ماه عسل

عکس احسان علیخانی مجری ماه عسل ۹۴

اما احسان علیخانی نسبت به این تذکر کتبی معاون سیما واکنش نشان داد وی در مصاحبه ایی با خبرنگار واحد مرکزی خبر از برنامه امسال ماه عسل دفاع کرد که میتوانید این مصاحبه رو در کلیپ زیر ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.