امازینگ / ورزش و تندرستی / اخبار ورزشی / ماجرای حمله به فیس بوک اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی

ماجرای حمله به فیس بوک اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی

ماجرای حمله به فیس بوک اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی

اشکان دژاگه,فیس بوک اشکان دژاگه,حمله به فیس بوک اشکان دژاگه

حمله اینترنتی باز هم از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک اینبار دامن گیر بازیکن ایرانی شد ! حمله به فیس بوک اشکان دژاگه، بازیکنی که همیشه با تمام وجود برای تیم ملی ایران بازی می کند باعث تاسف و تعجب خیلی ها شده است.روزی که بی‌محابا و به نام وطن‌پرستی و عرق ملی به صفحه لیونل مسی حمله کردند و هرچه دل‌شان خواست به او گفتند‌؛ وقتی به خانم لیما که در قرعه‌کشی جام ‌جهانی‌ حضور داشت در صفحات مجازی حمله کردند و او نمی‌دانست جرمش چیست و چرا به چنین روزی افتاده است…

ما به جای اینکه با نقدهای داوری و سلاح استدلال به جنگ ویلیامز داور استرالیایی برویم، باز به صفحه او حمله کردیم و شروع کردیم به فحاشی ! چرا؟؟ چون ادعا می‌کنیم وطن‌پرستیم. چون حس می‌کنیم رگ غیرت‌مان از تمام دنیا متورم‌تر است. چون تصور می‌کنیم از ما غیرتمندتر‌؛ آدم پیدا نمی‌شود .

اشکان دژاگه,فیس بوک اشکان دژاگه,حمله به فیس بوک اشکان دژاگه

اشکان دژاگه در تحلیل فوتبال قطر، پیشرفت‌های کلاسیک این کشور در عرصه فوتبال و امکانات سخت‌افزاری‌‌اش حرف‌هایی زده است. او از زندگی در دوحه رضایت دارد و براساس آمار و شواهد موجود می‌گوید که تیم‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیا پیشرفت کرده‌اند. آیا این حرف جرم است؟ این حرف ضد میهن‌پرستی است؟

دژاگه‌ای که به خاطر نام ایران و تنفر از رژیم اشغالگر قدس شانس بازی در تیم‌ملی آلمان را از دست داد. دژاگه‌ای که وقتی ستاره تیم وولفسبورگ آلمان بود، همه جا رسماً اعلام کرد افتخار می‌کند در رگ‌هایش خون ایرانی جاری است. پسری که در همه بازی‌های ملی وقتی برای ما به میدان رفت، با جان و دل بازی کرد.

 اشکان دژاگه,فیس بوک اشکان دژاگه,حمله به فیس بوک اشکان دژاگه

بازیکنی که همه وجودش سرشار از عشق به ایران است‌؛ آن وقت به خاطر گفتن یک حقیقت، می‌روید در صفحه‌‌اش به او توهین می‌کنید؟ ببخشید اما اخلاقی نیست به هموطنی که برای تیم‌ملی کشورتان زحمت کشیده و عرق ریخته، به وسیله شبکه اجتماعی فیس بوک که این روزها برای فحاشی ایرانیان راه باز کرده ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.