امازینگ / اخبار / اخبار اقتصادی / زمان و تاریخ اعلام شده برای واریز یارانه مرداد ۹۴

زمان و تاریخ اعلام شده برای واریز یارانه مرداد ۹۴

زمان و تاریخ اعلام شده برای واریز یارانه مرداد ۹۴

یارانه مرداد 94 , زمان واریز یارانه مرداد 94 , تاریخ پرداخت یارانه مرداد 94

از ابتدای سال ۹۴ زمان واریز یارانه ها کمی با تاخیر انجام گرفته است. در طول این ۴ ماه در تاریخ های ۲۴ الی ۲۶ هر ماه یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. هنوز زمانی دقیق برای پرداخت یارانه مرداد ۹۴ از سوی دولت اعلام نشده است اما طبق روال این چند ماه احتمالا در روزهای ۲۴ تا ۲۶ مرداد یارانه نقدی پرداخت خواهد شد. اگر خبری موثق از زمان پرداخت یارانه مرداد ۹۴  از سوی مراجع زیربط منتشر شود به اطلاع شما خواهیم رساند. مبلغ یارانه مرداد طبق معمول ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر می باشد.

یارانه مرداد 94 , زمان واریز یارانه مرداد 94 , تاریخ پرداخت یارانه مرداد 94

کاریکاتور واریز یارانه ها

یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی برای بیش از ۷۶ میلیون متقاضی هزینه‌ای حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان را در هر ماه برای دولت به همراه دارد، رقمی که در مجموع در سال به بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان رسیده و با توجه به درآمد حدود ۳۳ هزار میلیاردی ناشی از افزایش قیمت حامل‌ های انرژی در سال کسری بالغ بر ۹ هزار میلیارد حداقل در پرداخت یارانه نقدی به همراه دارد. بر این اساس در شرایطی از اواخر سال گذشته دولت طبق تکلیف بودجه نسبت به غربالگری و حذف یارانه بگیران پردرآمد اقدام کرده که تاکنون با وجود آمارهای متفاوت از ۵۰ تا ۴۰۰ هزار نفر حذف شده از لیست یارانه بگیران باز هم کمک چندانی به جبران کسری بودجه هدفمندی نخواهد کرد.

خبر تکمیلی

یارانه نقدی مرداد ۹۴ ،ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۶ مرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و از صبح سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۹۴ قابل برداشت می باشد.

زمان واریز یارانه شهریور ۹۴

۲ دیدگاه‌ها

  1. چرا یارانه مارو ندادن؟؟؟ حقوقمون که کمه؟؟

  2. هاپولي=54امين=تير94

    بانک اگر بود دیرکرد می گرفت حالا دولت(نماینده مردمه)از آخر برج به اول برج آورد و حالا دوباره به آخر برج رسیده و ۱برج را هاپولی کردند و هربرج نیز در موعد واریز تاخیر ایجاد می کنند .یادآوری موعد واریز اولیه ۱۱ و یا ۱۲ هر برج بوده است.
    بنابراین خبرگزاری ها بیایند و یارانه تیر ۹۴ را اعلام کنند و بدینوسیله حق یکماهه را از ملت بزرگ ایران سلب نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.