امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / دلیل سیروان خسروی برای برگزار نکردن کنسرت در سنندج + عکس

دلیل سیروان خسروی برای برگزار نکردن کنسرت در سنندج + عکس

دلیل سیروان خسروی برای برگزار نکردن کنسرت در سنندج + عکس

سیروان خسروی , تصمیم سیروان , کرد , کنسرت , سنندج , برگزار نکردن کنسرت

سیروان خسروی خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ متولد سال ۶۱ در تهران و اصالتا کرد است. مدتی پیش سیروان عکسی از برج میلاد تهران رو در شخصی اش به اشتراک گذاشت و زیرش نوشته بود : «شهر من » ! این مساله باعث واکنش برخی کاربران و طرفداران وی در شبکه های اجتماعی شد به همین دلیل سیروان تصمیم گرفت دیگر در سنندج شهر مادری اش کنسرت برگزار نکند.

سیروان خسروی , تصمیم سیروان , کرد , کنسرت , سنندج , برگزار نکردن کنسرت

کل این ماجرا رو سیروان خسروی در یکی از صفحات شخصی اش منتشر کرد او نوشت : چند روز گذشته ، پس از اعلام برگزاری کنسرتم در سنندج ، با سیل پیغامهای غیر دوستانه و کمپِین های تحریم “سیروان خسروی” مواجه شدم.بعد متوجه شدم که دلیلش عکسی از برج میلاد و الودگی هوا بوده که من در صفحه شخصیم گذاشتم و زیرش نوشتم “شهر من” . و ظاهرا عده ای از هموطنان کرد با دیدن این عکس و نوشته زیرش به این نتیجه رسیدن که من چه جور کردی هستم که زیر عکسی از تهران نوشتم شهر من! و در نتیجه بیانیه دادن که از این تاریخ به بعد سیروان خسروی، این کرد خود فروخته تحریم می باشد!
عذر میخوام که کردی نمیخونم، لباس کردی نمی پوشم و تهران به دنیا اومدم و زندگی میکنم! خوشحالم که ایرانیهای سراسر دنیا جدا از اینکه من ترک، لر یا کرد هستم انقدر به من لطف دارن و متاسفم برای افکار پوسیده بعضی ها… از همین جا هم اعلام میکنم که تو شهر مادریم هیچوقت اجرا نخواهم داشت.»

حالا باید دید آیا سیروان خسروی روی تصمیمش خواهد ماند یا خیر !؟

سیروان خسروی , تصمیم سیروان , کرد , کنسرت , سنندج , برگزار نکردن کنسرت

عکس سیروان خسروی شهریور ۹۳

سیروان خسروی , تصمیم سیروان , کرد , کنسرت , سنندج , برگزار نکردن کنسرت

عکس سیروان خسروی شهریور ۹۳

۷ دیدگاه‌ها

  1. گلاریس از کرماشان

    من کورد هستم و به زبانم و فرهنگ و لباس ام و نیشتمان و تمدن دوازده هزار سالم افتخار می کنم، به ملت کوردم به دختران شیرزن و زیبای سرزمین کوردستان بزرگم، و خطاب به سیروان خسروی:::: داشتن تمدن دوازده هزار ساله بهتر از تمدن دو هزار ساله است و همین دو هزار ساله تمدنی ها روشون نمیشه لباس صد سال پیششون رو بپوشن اگر کت و شلوار انگلیسی و چادر عربی نبود ای وای که این دو هزار سال تمدن ها چی میپوشیدن و برای زبانشون از کدو م لهجه عربی یا انگلیسی عاریه میگرفتن

  2. بنظر من فقط کوردان که خودشونو میبازن, متاسفم که همچین خواننده ای دریم, فکر کردی تهران هستی که چی؟؟ تو اگه بلیط کنسرتاتم مجانی باشه عمرا از کنار سالن کنسرتت رد شیم. یه ذره از ترکا یاد بگیر که هرجا باشن تو هرموقعیتی افتخار میکنن به نژاد به زبان و به فرهنگشون, حالا خبه تهرانی اینقد خودتو میگیری, اگه عین جمشید امریکا بودی که دگه بدبختی بود

  3. کرد ,اذری,لر,بلوچ,گیلکی,مازنی,خوزی,همه ایرانی اند. من شهرکردی هستم و همه جای ایران سرای من است.ما همه فرزندان ایرانیم.

  4. کرد,لر,اذری,بلوچ,گیلکی,مازنی,همه ایرانی اند.من شهرکردی هستم و همه جای ایران سرای من است. ما همه فرزندان ایرانیم.

  5. *همه جای ایران سرای من است*
    هم وطنان کرد عزیز…من اذریزبانم…زود قضاوت نکنید….اقا سیروان فقط
    درصفحه اجتماعی خودشان عکس هوای الوده تهران را به نمایش گذاشتند ن
    عکس کشور بیگانه ای را…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.