امازینگ / اخبار / اخبار حوادث / خبر فوت و علت مرگ حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال

خبر فوت و علت مرگ حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال

خبر فوت و علت مرگ حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال

حسین معدنی , درگذشت حسین معدنی , فوت حسین معدنی , علت مرگ حسین معدنی

بیوگرافی کوتاه از مرحوم حسین معدنی

حسین معدنی متولد اردیبهشت ۱۳۵۲ و سرمربی سابق تیم ملی والیبال مردان ایران بود. او در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳ عضو تیم ملی والیبال ایران بود. حسین معدنی مدرک مهندسی شیمی داشت؛ او در رده ملی سرمربیگری تیم‌های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و نوجوانان را بر عهده داشت. معدنی ایران را به جمع تیم‌های حاضر در مسابقه‌های قهرمانی جهان ایتالیا رساند و پس از آن دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ شد. وی مدتی هم سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران بود. معدنی سرمربیگری تیم‌های باشگاهی مانند داماش گیلان، پیکان، شهرداری تبریز و باریج اسانس کاشان را هم برعهده داشت.

حسین معدنی , درگذشت حسین معدنی , فوت حسین معدنی , علت مرگ حسین معدنی

علت مرگ حسین معدنی

حسین معدنی ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل گرفتگی مجرای صفرا چند روزی در بیمارستان بستری بود، درگذشت. کاپیتان سابق و خوش اخلاق تیم ملی والیبال ایران چندی پیش  به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌ درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند که توده‌ای راه مجرا را بسته و با قرار دادن یک لوله مجرا را باز کردند.

از عوارض این عمل، التهاب پانکراس بود که حسین معدنی با این مشکل مواجه شد. این التهاب به ریه هم سرایت کرد و باعث اختلال کار ریه شد؛ به طوری که سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران فقط با دستگاه تنفسی قادر به تنفس بود، اما سرانجام و درحالی که پزشکان و نزدیکان وی از بهبود حال او خبر می دادند، در سن ۴۱ سالگی درگذشت و در تاریخ جاودانه شد.

درخشش در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ همراه با تیم ملی آخرین افتخار ورزشی وی در دوران حیاتش بود، هرچند که درگیری با این بیماری ناگهانی مجال همراهی تیم ایران در مرحله نهایی این رقابت ها را از وی سلب کرد.

فارس

۵ دیدگاه‌ها

  1. انشاالله خداوند دیگه همچین ادمایی رو ازما نگیره

  2. باعرض سلام وخسته نباشیدتسلیت به تیم والیبال ایران واقعاادم خوبی بود روحش شاد ویادش گرامی.خدارحمتش کند

  3. با عرض سلام و تسلیت به تیم ملی والیبال واقعا از دست دادن همچین ادمی تاسف اور است روحش شاد

  4. خداوند انشاءالله غریق رحمتش کنه به خانواده محترم و جامعه ورزشی و همه دوستداران تسلیت عرض می کنم

  5. خدارحمتش کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.