امازینگ / فرهنگ و هنر / گفتگو با هنرمندان / مصاحبه با نرگس محمدی پیرامون حواشی سفر هنرمندان به برزیل

مصاحبه با نرگس محمدی پیرامون حواشی سفر هنرمندان به برزیل

مصاحبه نرگس محمدی در باره حواشی سفر هنرمندان به برزیل

عکس های جنجالی نرگس محمدی در برزیل

در این پست متن مصاحبه نرگس محمدی در مورد حواشی سفر بازیگران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و اتفاقات جنجالی که در این سفر رخ داده است را برای شما علاقمندان بنمایش گذاشته ایم . این مصاحبه توسط مجله ریتم زندگی انجام شده است . در ادامه متن کامل این مصاحبه را بخوانید .

 خانم محمدی سفر برزیل چطور بود؟

– واقعا عالی بود! یک تجربه بی‌نظیر که خاطراتش را هیچ‌ گاه فراموش نمی‌کنم. دو هفته تمام فوتبالی داشتیم، آن هم در کشوری که خودش را صاحب فوتبال می‌داند. حضور در جمع ۳۲ تیم برتر جهان که همگی طرفداران خاص خود را داشتند لذتبخش بود. همه مردمی که در برزیل جمع شده بودند تنها یک بهانه داشتند و آن هم فقط فوتبال بود!
* قبل از آغاز جام‌ جهانی اعتراضات مردمی برگزاری مسابقات را تحت‌الشعاع قرارداده بود. جو برزیل چطور بود؟
– همه چیز درآرامش بود و کاملا مشخص بود که همه کسانی که به برزیل آمده‌اند از فوتبال لذت می‌برند. فوتبال نقطه اشتراک مردم بود و همین، موجب مهربانی همه آنها با یکدیگر شده بود.

نرگس محمدی در برزیل,مصاحبه با نرگس محمدی

عکس نرگس محمدی در ورزشگاه های برزیل

قبل از رفتن به برزیل چقدر از نتیجه گرفتن تیم‌ملی مطمئن بودید؟
– برای من مهم این بود که تیم‌ملی کشورم به یک فستیوال بزرگ فوتبالی راه یافته است و این فرصت را دارد که بین تیم‌های بزرگ دنیا خود نمایی کند. از همان ابتدا هم بر این باور بودم که ارائه بازی خوب توسط ملی‌پوشان راضی کننده است و نتیجه هم اگر به نفع ما باشد که چه بهتر! مهم هیجان جام‌‌جهانی بود که توانست به مردم ما انرژی مثبت بدهد.
این هیجان به شما هم منتقل شد؟
– این بار اولی بود که به استادیوم می‌رفتم و از نزدیک فوتبال تماشا می‌کردم فوتبال به خودی خود هیجان دارد چه برسد به اینکه در جام‌جهانی بخواهی فوتبال ببینی! واقعا لذتبخش بود و انرژی زیادی از من گرفت!
 بازی اول با نیجریه چطور بود؟
– خب بازی اول حساسیت خودش را داشت. برای ما مهم نباختن در دیدار اول بود تا به ادامه جام امیدوار باشیم. قبل از بازی هواداران دو تیم بیرون ورزشگاه به تشویق تیم‌هایشان می‌پرداختند و با ورود به داخل ورزشگاه این تشویق‌ها به کری تبدیل می‌شد! نمی‌دانم چرا ایرانی‌های حاضر در استادیوم جدا از هم نشسته بودند! به نظرم اگر تدبیری اندیشیده می‌شد که هواداران ایرانی به طور متمرکز در یکجا می‌نشستند، قدرت تشویق‌شان خیلی بیشتر می‌شد.

نرگس محمدی در برزیل,مصاحبه با نرگس محمدی

عکس نرگس محمدی و لیندا کیانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

 از گل دقیقه ۹۱ مسی بگویید
– بدترین لحظه‌ای بود که می‌شد تجربه کرد. اگر ۵ بر صفر می‌باختیم اینطور دلم نمی‌سوخت. ما تا رسیدن به موفقیت فقط چند دقیقه کم آوردیم. جایی که ما بودیم کلی هوادار آرژانتینی حضور داشت که هنگام گل مسی به طور وحشتناکی خوشحالی می‌کردند. من هیچ گاه در زندگی‌ام حسودی نکرده‌ ام ولی در آن لحظه از شدت بغض زدم زیر گریه و دلم سوخت چرا این شادی نباید قسمت مردم ما می‌شد!

 حتما جو برای ایرانی‌ها بعد از بازی خیلی سنگین بود

– اتفاقا هواداران آرژانتین بعد از بازی سراغ ما آمدند و دلداری می‌دادند. واقعا رفتار مهربانانه و احترام ‌آمیزی با ما داشتند.
چرا بازی با بوسنی آنطور که انتظار می‌رفت، نشد؟
– فکر می‌کنم اگر بچه‌ها به اندازه یک سوم بازی با آرژانتین انگیزه و انرژی داشتند، بوسنی را به راحتی می‌بردیم ولی فوتبال است دیگر! گاهی که شانس با شما یار نباشد، نتیجه دلخواه هم رقم نمی‌خورد!

انعکاس عکس‌ ها و اخبار حضور هنرمندان در برزیل انتقادهایی را در ایران به همراه داشت.
– قشر هنرمند همیشه مخالف و موافقان خاص خودش را دارد. ما اگر تیم را تشویق نمی‌کردیم می گفتند اینها چطور یار دوازدهم هستند؟ حالا هم که مثل یک هوادار دو آتشه تیم را تشویق کرده‌ایم می‌گویند چرا صورت رنگ کرده‌اید؟ می‌خواهم بگویم من برای منتقدان همیشه احترام قائلم!
خبری در سایت‌ها منتشر شد که شما و سام درخشانی در برزیل ازدواج کرده‌اید؟
– خبری که در سایت‌ها منتشر شد کذب محض است و من در فضای مجازی سعی کردم این اطلاع‌رسانی را انجام دهم که این خبر ساخته ذهن شایعه‌سازان است.
 سفر به برزیل آنقدر خوب بود که باز هم بخواهید برای تماشای جام‌ جهانی همراه تیم‌ملی باشید؟
– چرا که نه! اگر عمری باقی بود و تیم‌ملی باز هم به جام‌جهانی رفت، شک نکنید اولین نفری خواهم بود که برای تشویق خواهم رفت.

منبع :مجله ریتم زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.