امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / اخبار مربوط به خداحافظی علی عبدالمالکی از موسیقی

اخبار مربوط به خداحافظی علی عبدالمالکی از موسیقی

اخبار مربوط به خداحافظی علی عبدالمالکی از موسیقی

علی عبدالمالکی , خداحافظی عبدالمالکی

آیا علی عبدالمالکی از خوانندگی خداحافظی کرده ؟

چند روز قبل عبدالمالکی متنی را در صفحه فیسبوکش منتشر کرد با این مضمون که بدلیل نا ملایمات  قصد دارد از دنیای خوانندگی خداحافظی کند .

متن کامل این پیام :

بعضی وقتا اونقدر دلم میگیره که هیچ جوره وا نمیشه ….
شاید تو این ۷ سالی که با تمام عشق و علاقم در خدمتتون بودم با صدای من روزای خوب و بدی رو داشتید .تو این چند سال عاشقانه و به عشق شما کار میکردم.خیلی سختی زیاد بود اما عشق و محبت شما منو سرپا نگه میداشت .میدونم بد قول بودم اما خدا شاهده تمام سعیمو میکردم .بهترین سالهای عمرمو برام ساختید .اینو بدونید عاشقتون میمونم. یه سری از عزیزان رو هم میسپارم به همین ماه عزیز .هیچ وقت هیچ ادعایی نداشتم.از این به بعد همه ی احساسمو خاک میکنم…. خداحافظ موسیقی ….

علی عبدالمالکی , خداحافظی عبدالمالکی

اما بعد از گذشت چند روز از انتشار این متن آقای عبدالمالکی دوباره پیامی را در صفحه فیسبوکش منتشر کرد و از خداحافظی منصرف شد و اعلام کرد تصمیم خداحافظی اش احساسی نبوده و او همچنان در حوزه موسیقی فعالیتش را ادامه خواهد داد .

متن کامل این پیام :

سلام به همه هوادارن عزیزم
این روزها خبرهایی رسید که تصمیم به خداحافطی از روی احساساتم گرفتم . ولی این تصمیم هیچ ارتباطی با احساسات شخصی من نداشت .
واقعا دیگر توانایی ادامه دادن را نداشتم , دقیقا انگار تمامی راه ها به روی من بسته شده بود . من هیچ وقت سرم را جلوی کسی به خاطر کارم خم نمی کنم به غیر از شما که هر چه دارم از شما بوده و هست و خواهد بود .
اگر قرار بر این باشد که بخوانم و ادامه دهم فقط به عشق و شوق شما خواهد بود نه به خاطر کسی یا چیزی دیگر .
در انتها از سامی آهنگری , علی دارابی و علیرضا مرتضی قلی عزیز صمیمانه سپاسگزارم که این روزها برادرانه کنارم بودند و باعث شدند که مشکلاتی که خیلی بی دلیل به وجود آمده حل شود .
در ضمن مهر و محبتی که طی این چند روز از شما عزیزان به من رسید هیچ وقت فراموش نمی کنم و قول میدهم هیچ وقت ناامید نشم و باز هم میگم علی عبدالمالکی هیچ وقت سرش را واسه کارش جلوی هیچ کس و هیچ چیز خم نمی کند جز برای هوادارن و مردم کشورش .
مخلصیم , روزهای خوب نزدیکه – علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی , خداحافظی عبدالمالکی

عکس جدید عبدالمالکی در سال ۹۳

۱۰ دیدگاه‌ها

  1. سلام.علی جان بخدا شما صدات و طرز خوندنت خیلی قشنگه.و من از سال۸۷فقط دنبال اهنگایه شمابودم.امثال من خیلی زیادن ک عاشقانه میخوانتون.خواهش میکنم باشید.البته خیلی فعالتر.ب شهر ماهم (مشهد)حتمابیا.دوست دارم.موفق باشی

  2. چرا خداحافظی کرد و پسش گرفت؟؟؟ دیگه خواننده هام تعادل شخصیتی ندارن.والا

  3. سلام علی جان اگه بری من دیگه مردم علی بخاطر خدا بمون من همیشه برات دعا میکنم تحمل کن داداش گلم نامردها را هم واگذار کن بخدا……علی جان من عاشقانه دوست دارم علی نرو….. .
    باور کن اگه بری خودکشی میکنم………تو وصیت نامم مینویسم بخاطر خداحافظی علی از موسیقی..این متن رو دارم با اشک مینویسم. …….التماس دعا

    خدا پشتو پناهت باشه….

    چاکر و نوکرت وثوق

  4. واقعا ما هوادارا از خوش حالی داریم میمیریم بخدا مرتضی رفت پیش خدا مارو تنها گذاشت بخدا نرو تو تنهامون نزار ما با صدات خاطره داریم ما با این صدا زندگی کردیم زندگی مارو ازمون نگیر – وایسسسسسسسسسسسسا باید جواب این همه هوادارو بدی وایسا وایسا -ماخانوادگی عاشقتیم مخصوصا من تنها
    یی عاشقانه دوست دارم -بوس

  5. سلام علی عزیزم چندروز پیش که خبر خداحافظیتو از دنیای موسیقی شنیدم خیلی حالم بد شد .جون من به اهنگای تو بسته است عاشق صداتم توروخدا هرگز از موسیقی خداحافظی نکن .هوای ماهارم داشته باش …خیلی دوست دارم

  6. علی جون من به اندازه کافی خودم قصه دارم…اگه تو بخوای خداحافظی کنی من با آهنگ های کی حالم خوب بشه..خواهش میکنم بخاطر هوادارنت هم که شده بمون… هر کسی جلو پات سنگ میندازه اسمشو ببر ببین چطوری حمایتت می کنیم…نمیگذرم از کسی که بخواد برادر بزرگتر منو اذیت کنه…

  7. دوست داشتم حف بودی حال کجا هستی

  8. واقعا ی جورایی اگه علی بخواد خداحافظی کنه دیگه زیبایی تو آهنگها نمیشه دید مرسی ک خداحافظی تو پس گرفتی داداش علی….
    دوآتیشه تم داداشییییییی
    طرفداردو آتیشه اتsara

  9. ◘جـــــ♥ــــواد◘

    FAAAAAAAADAAAAAAAAAT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.