امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / پخش آهنگ جدید باران کوثری از ماهواره برایش دردسر ساز شد

پخش آهنگ جدید باران کوثری از ماهواره برایش دردسر ساز شد

پخش آهنگ جدید باران کوثری از ماهواره دردسر ساز شد

باران کوثری ,آهنگ جدید باران کوثری ,شبکه‌ های ماهواره‌ ای,چرا رفتی,موزیک ویدئو چرا رفتی,همایون شجریان

عکس باران کوثری

«چرا رفتی» عاشقانه‌ای از سیمین بهبهانی است و باران کوثری برای این قطعه موزیک ویدئویی ساخت تا در مراسم رونمایی آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» مورد استفاده قرار گیرد. این در حالیست که این موزیک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی،‌ شبکه‌ های ماهواره‌ ای و…مورد استقبال قرار گرفته و نقدهایی هم به آن می‌شود.

«چرا رفتی» عنوان قطعه‌ای از تهمورس پورناظری است که با صدای همایون شجریان همراه شده و موزیک‌ویدئوی آن هم سر و صدای زیادی به پا کرده‌ است.

پیش از این وقتی نام همایون شجریان و آثار او به میان می‌آمد، معمولا قطعه «هوای گریه» زمزمه می‌شد و خیلی از مردم این قطعه را یکی از تاثیرگذارترین آثار شجریان می‌دانند، اما هم‌اکنون قطعه «چرا رفتی» به سرعت پا به پای «هوای گریه» آمده است و حتی کسانی هم که اهل شنیدن موسیقی ایرانی نیستند، این قطعه را زمزمه و درباره آن بحث می‌کنند.

باران کوثری ,آهنگ جدید باران کوثری ,شبکه‌ های ماهواره‌ ای,چرا رفتی,موزیک ویدئو چرا رفتی,همایون شجریان

پخش آهنگ جدید باران کوثری از ماهواره برایش دردسر ساز شد

در موزیک ویدئوی باران کوثری احساسات تا حد زیادی رقیق شده و خیلی‌ها معتقدند که اغراق‌آمیز است. آنچه شما در این موزیک ویدئو می‌بینید، واکنش آدم‌ها نسبت به این قطعه موسیقایی است که البته مشخص است این موزیک‌ویدئو با زمان و هزینه اندک ساخته شده است.

قطعه موسیقایی «چرا رفتی» مورد استقبال طیف گسترده‌ای از مخاطبان موسیقی قرار گرفته و موزیک‌ویدئوی آن از نظر خیلی‌ها خوب و از نظر خیلی‌ها هم ضعیف است. اما این سوال پیش می‌آید، چرا در آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» که قطعات قابل توجهی را با ارکستراسیون «دیوید گارنر» در خود گنجانده است، فقط قطعه «چرا رفتی» مورد توجه قرار گرفته است؟

شاید اگر برای این قطعه موزیک ویدئو ساخته نمی‌شد، تا این حد مورد استقبال شبکه‌های ماهواره‌ای قرار نمی‌گرفت و مردم آنقدر آن را همانند یک قطعه پاپ که به سرعت «هیت» می‌شود، نمی‌شنیدند.

باران کوثری ,آهنگ جدید باران کوثری ,شبکه‌ های ماهواره‌ ای,چرا رفتی,موزیک ویدئو چرا رفتی,همایون شجریان

«نه فرشته‌ام نه شیطان» شامل آوازهای شجریان هم هست که به زعم کارشناسان نشان‌دهنده توانایی‌های او در عرصه آواز است، اما از میان قطعات این آلبوم تنها قطعه‌ای مورد توجه قرار گرفت که برای آن موزیک ویدئو ساخته شده است.

البته باران کوثری در مراسم رونمایی برای چند قطعه این آلبوم موزیک ویدئو ساخته بود که تنها «چرا رفتی» تاکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

استقبال و واکنش‌های متفاوت به «چرا رفتی» این موضوع را در ذهن می‌آورد که قرار گرفتن موسیقی ایرانی در کنار تصویرتا چه حد می‌تواند به دیده شدن آن کمک کند و مخاطب را به شنیدن موسیقی اصیل ایرانی ترغیب کند

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.