امازینگ / اخبار / اخبار اقتصادی / زمان و نحوه ثبت نام اینترنتی برای دریافت یارانه ها در سال ۹۳

زمان و نحوه ثبت نام اینترنتی برای دریافت یارانه ها در سال ۹۳

زمان و نحوه ثبت نام اینترنتی برای دریافت یارانه ها در سال ۹۳

 نحوه ثبت نام یارانه ها در سال 93, ادرس سایت ثبت نام یارانه, یارانه 93,,دریافت یارانه در سال 93, فرم ثبت نام جدید یارانه نقدی,اولویت های ثبت نام یارانه های نقدی,سایت ثبت نام یارانه ها سال 93

شروع ثبت نام اینترنتی برای دریافت یارانه ها از ۲۰ فروردین ۹۳

 

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در نشست کارشناسان اقتصادی با مدیران رسانه ملی درباره زمان آغاز توزیع پرسشنامه‌های مربوط به متقاضیان دریافت یارانه نقدی و مدت دریافت این پرسش نامه‌ها اظهارداشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و قانون مصوب مجلس از بیستم فروردین ماه ۱۳۹۳ به صورت خود اظهاری افرادی که خود را نیازمند دریافت یارانه نقدی می‌دانند باید به صورت اینترنتی نام‌نویسی و تقاضای خود را ارائه کنند.

 

وی گفت: نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی به صورت اینترنتی است و در روستاها نیز افراد می‌توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداریها ، بخشداریها و استانداریها و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و کافی نت ها مراجعه کنند و فرصت کافی نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه نام نویسی بر اساس شماره ملی افراد خواهد بود، افزود: از بیستم فروردین ۹۳ افراد متقاضی دریافت یارانه نقدی که رقم نخست سمت راست شماره ملی آنها صفر است، برای ثبت نام مراجعه می کنند.

وی گفت: طبق اولویت بندی روز ۲۱ فروردین نیز افراد متقاضی که نخستین رقم سمت راست شماره ملی آنها عدد یک است نام نویسی می کنند و به همین ترتیب تا افرادی که رقم سمت راست شماره ملی آنان ۹ است ادامه می یابد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه متقاضیان دریافت یارانه نقدی از منازل هم می توانند نام نویسی کنند، تصریح کرد: ثبت نام این بار با ثبت نام دفعه قبل تفاوت دارد و این دوره مختص کسانی است که نیازمند و متقاضی دریافت یارانه نقدی هستند.

وی گفت: البته برخورداری مردم از خدمات ناشی از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها عمومی است اعم از افراد غنی و کسانی که استطاعت مالی کافی ندارند مانند استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی.

شریعتمداری افزود: طبیعی است دولت در حد توان هم بر افزایش سطح خدمات مشمول بیمه تدریجاً خواهد افزود و هم پوشش بیمه همگانی را گسترش خواهد داد و کلیه اقشار مردم را که به هر دلیل از پوشش بیمه برخوردار نیستند از دریافت خدمات بیمه برخوردار خواهد ساخت.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده محدود خواهد بود، افزود: برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها لازم بود، هماهنگی های لازم با بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رسانه ملی که مسئولیت تولید و پخش برنامه های مختلف را دارد، انجام شود تا ضمن کمک به دولت در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه، آگاهی های لازم به مردم داده شود.

وی با قدردانی از برگزاری نشست مشترک مسئولان و برنامه سازان رسانه ملی با دست اندرکاران دولتی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، پیش بینی کرد با تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی های لازم، گام دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها به خوبی برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.