امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / عکس و داستان سریال هفت سنگ + زمان پخش سریال هفت سنگ

عکس و داستان سریال هفت سنگ + زمان پخش سریال هفت سنگ

عکس و داستان سریال هفت سنگ + زمان پخش سریال هفت سنگ

زمان پخش سریال هفت سنگ ,داستان سریال هفت سنگ ,عکس های سریال هفت سنگ

 

اسامی بازیگران سریال هفت سنگ

 مهدی سلطانی، الهام پاوه‌نژاد، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، ارسلان قاسمی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی نژاد بازیگران اصلی آن هستند .همچنین در طول تصویربرداری چهره‌هایی چون محمود پاک‌نیت، بهمن زرین‌پور، مینا جعفرزاده، عزت‌الله مهرآوران، مهتاج نجومی، امیررضا دلاوری، محسن قاضی مرادی، سیروس میمنت، سیما مطلبی، امیر غفارمنش، امیر کاظمی، افشین سنگ چاپ، سیامک اشعریون، عباس جمشیدی، صدف احمدی و صدرالدین حجازی به عنوان بازیگران مهمان در این سریال مقابل دوربین رفتند.

«هفت سنگ» مجموعه‌ای اجتماعی و خانوادگی در لایه‌ ای از اتفاقات کمیک و درباره سه خانواده است که با یکدیگر نسبت نزدیک فامیلی دارند و در هر قسمت با ماجرایی مواجه می‌شوند.

زمان پخش سریال هفت سنگ ,داستان سریال هفت سنگ ,عکس های سریال هفت سنگ

زمان پخش سریال هفت سنگ

قرار است این سریال از شبکه سه سیما در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ماه مبارک رمضان سال ۹۳ به پخش برسد. زمان پخش سریال هفت سنگ  قرار بود هرشب ساعت ۲۱ پخش شود ، اما بخاطر تداخل با بازی‌ های جام‌ جهانی ۲۰۱۴ به مدت چهار شب از شنبه (هفتم تیر) تا سه‌شنبه (دهم تیر ماه) ساعت ۲۲ و ۳۰ پخش میشود .

«هفت سنگ» از جمله مجموعه‌هایی است که در دوره مدیریت محمودرضا تخشید، مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید شد و با وجود مشکلات مالی، تصویربرداری آن به سرانجام رسید.

داستان سریال هفت سنگ

این مجموعه داستان زندگی سه خانواده را روایت می‌کند که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.
این مجموعه پس از «نابرده رنج»، دومین سریال بذرافشان است که خود سرپرستی نویسندگان را متشکل از سارا خسروآبادی، حسین تراب‌نژاد، فروغ فروهیده و احسان جوانمرد نیز بر عهده داشت.
سریال «هفت سنگ» هم‌اکنون آخرین روزهای تدوین و انجام سایر مراحل فنی را سپری می‌کند . آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ را مزیار فلاحی میخواند .

تصاویری از سریال هفت سنگ

اسامی بازیگران سریال هفت سنگ ,سریال هفت سنگ چند قسمت دارد

عکس های  سریال هفت سنگ

اسامی بازیگران سریال هفت سنگ ,سریال هفت سنگ چند قسمت دارد

 داستان سریال هفت سنگ

تکرار سریال هفت سنگ ,دانلود سریال هفت سنگ

عکس های بازیگران  سریال هفت سنگ

تکرار سریال هفت سنگ ,دانلود سریال هفت سنگ

عکس های  سریال هفت سنگ , داستان سریال هفت سنگ

بازیگران سریال هفت سنگ , داستان سریال هفت سنگ

زمان پخش سریال هفت سنگ

بازیگران سریال هفت سنگ , داستان سریال هفت سنگ

عکس های بازیگران سریال هفت سنگ

بازیگران سریال هفت سنگ , داستان سریال هفت سنگ

عکس های بازیگران سریال هفت سنگ رمضان ۹۳

بازیگران سریال هفت سنگ , داستان سریال هفت سنگ

عکس های جدید بازیگران سریال هفت سنگ ۹۳

بازیگران سریال هفت سنگ , داستان سریال هفت سنگ

عکس های بازیگران سریال هفت سنگ

بازیگران سریال هفت سنگ , داستان سریال هفت سنگ

عکس های بازیگران در پشت صحنه سریال هفت سنگ

کپی برداری سریال هفت سنگ از خانواده مدرن آمریکایی

مجله تایم در گزارشی نوشت : “هفت‌ سنگ” باز تولید سریال “خانواده مدرن” از شبکه ای‌ بی‌ سی آمریکا ست که فریم به فریم آن با همان لوکیشن و با همان شوخی‌‌ها در سریال ایرانی تکرار شده است

پپش از پخش سریال ماه رمضانی “هفت سنگ” از آنتن شبکه سه سیما و اقتباس صرف آن از سریالی خارجی که در رسانه‌ های داخل نیز بازتاب داشت، این بار برخی رسانه‌های خارجی نیز به این موضوع پرداختند.
در همین ارتباط تایم در گزارشی با عنوان “پخش صحنه به صحنه سریال آمریکایی خانواده مدرن از تلویزیون ایران” نوشت: احتمالا طرفداران سریال “خانواده مدرن” از شبکه ای‌ بی‌ سی آمریکا هرگز سریال “هفت سنگ” را در تلویزیون ندیده باشند اما با این حال این سریال در واقع توسط آنان دیده شده است.

در بخش دیگری از این خبر آمده: “هفت‌  سنگ” یک بازتولید از سریال “خانواده مدرن” و بسیار به آن نزدیک است تک‌ تک صحنه‌ های آن با همان لوکیشن و مسیر و با همان شوخی‌ ها در سریال ایرانی تکرار شده است.
این رسانه با انتشار بخش‌ های مشابه از این دو مجموعه یادآور شد: یک کلیپ مقایسه‌ ای از این دو سریال که بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده را ببینید. شما در حال دو بار دیدن این سریال نیستید، شما در حال مشاهده این مسئله هستید که وقتی قانون کپی‌ رایت رعایت نمی‌ شود چه اتفاقی رخ می‌دهد !

۷۸ دیدگاه‌ها

  1. خیلی مزخرفه………. …….مزخرف……………..مزخرف…….

  2. بابا گندشون بزنه این چه سریالی ساختن ماه رمضان مارو خراب کردن. دلخوشیمون به یک سریال درست و حسابی بود. خیلی آشغاله اصلا ملت رو آدم حساب نمیکنن. فقط میخوان وقت صرف بشه. من پنج دیقه ننمیتونم پای این سریال بشینم واقعل حوصلم سر میره. جان مادرتون یک نفر این سریالو عوض کنه

  3. از سریال هفت سنگ خوشم نمیاد خیلی ضعیفه و مسخره بازی راه انداخته آن مرد چاق و کوتاه و چشم رنگی که نمی دانم اسمش چیست هم خیلی بد بازی می کند و اداهای عجیب و غریب در می آورد پاوه نژاد هم خیلی بد بازی می کند و همش رفتارهای عجیب در می آورد کیفیت سریالهای ماه رمضان امسال ( سال ۹۳ ) به شدت پائین آمده از این که رک صحبت کردم مرا ببخشید

  4. خیلی سریال مضخرفیه

  5. عاشق ارسلانمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  6. ماه رمضون امسال یک دونه سریال خوب هم ندارن پخش کنن!!!!!!!!!!!!!!!!
    فقط تشکر میکنم از برنامه ماه عسل و جشن رمضان ،اگه اینا هم نبود دیگه ماه رمضون نبود.

  7. با این صدا وسیما به جایی نمی رسیم. دکتر هاشمی رفسنجانی

  8. حالا شخصیت ها کپی باشن، مگه مهمه؟
    وقتی موضوعات سریال مطابق با مسائل رایج کشور خودمونه و قصه ها درباره ی رفتارها و واکنش های فرهنگ خودمونه، مگه اشکالی داره؟
    مگه فیلم های دیگه ای ک ایده ی نو داشتن، چه تغییری تو زندگی مردم ایجاد کردن ک این نتونه؟
    به جای این همه انرژی و دید منفی، فقط کافیه خودتون بخواین تا لذت ببرین از برنامه،
    همین 🙂

  9. اصلن ما گاگول ما شنقل ما پشت کوهى نگفتن یوخ ممکنه یه خارجى ببینه صداش در بیادآبرومون بره. حالا بیا گیس و گیس کشى تماشا کن جاى فیلم. موندم عکس العمل صداسیما چى میتونه باشه®

  10. مردم ایرانو اسکول فرض کردن! یه مشت پیر پاتال یا بیسواد یا عقب افتاده بهشون برنمیخوره این سریالو تماشا کنن

  11. من فقط ۱۰ دقیقه از فیلمو دیدم و برای خودم جالب بود که دیالوگ هاشو زودتر از خود شخصیت ها میگفتم… اگر بازیگرای زنش حجاباشونو بر دارن و یکی از شخصیت هاشم تغییر کنه فکر کنم میتونن بجای modern familyتو شبکه ی abcپخش کنن پول خوبی هم بگیرن…

  12. عالیه تشکر
    Very good
    Its
    Very
    Good

  13. متاسفانه باید اعلام کنیم که تمامی سکانس های گرفته شده در مهد که در قسمت دوم این سریال نمایش داده شد اعم از دفتر مدیریت کلاس ها حیاط بازی کلاس ها امکانات دوربین های مداربسته و…در مهد مهراد فیلمبرداری شده است که با بی لطفی این مجموعه در قبال همکاری های بی چشم داشت خودمان مواجه شدیم زیرا بجای حداقل کاری که میتوانستند انجام دهند در نمای بیرونی تابلوی مهدکودک دیگری که بعید میدانیم امکانات ما را داشته باشد نمایش دادند.زیرا در صورت داشتن چنین محیطی فیلمبرداری در همان مکان انجام میگرفت.

  14. خاک تو سرشون که فک میکنن مردم خرن الان دیگه همه ماهواره دارن واقعا با چه اعتماد به نفسی اسم نویسنده مینویسن آخر فیلم واقعا که قشنگ مو به موی خانواده ی مدرنه هیچ صحنه ای رو دریغ نکردن خجالتم نمیکشن

  15. به نظرمن که سریال خیلی مزخرفیه حتی اگر کپی سریالهای خارجی باشه هرسال سریالهای ماه رمضان بهتراز امسال بود

  16. اگه برین درباره ۷ سنگ بخونین نوشته نکته فیلم اینه که اخر فیلم یکی نتیجه گیری میکنه اینا حتی نتونستن از این ۴ تا جمله اخر فیلم بگذرن دقیقا همه جا نوشته شده نکته مدرن فمیلی این نتیجه گیری اخرشه

  17. دقیقا این نشون دهنده استادی ما است البته تو کپ زدن خدایی زشته یکم که میتونستن عوض کنن عین بقیه فیلمامون که یک تیکه هایی از friends همیشه توش هست البته خدایی بی انصاف نباشین همش هم عین modern family نبود یک تیکش رو هم از روی how i met your mother برداشته بودن اونجا که بابا داشت با دوست پسر بزرگه حرف میزد تطابق نداشتن چشم و دهان این مال اون قسمت شوهر زویی یعنی کاپیتان این خاصیت رو داشت D:

  18. هرفیلمی که امیرکاظمی بازیگرش باشه عالی ترین فیلم دنیاس

  19. In film ro tanha faghat dokhtaraye zir 18 sal mibinan chon hame az arsalan chasemi khosh shon miyad♡♡ n

  20. کپی فیلم خارجی (مدرن فامیلی) هست واقعا من نمی دونم ما رو گاگول فرض کردن؟

  21. Man in film ro faghat b khater arsalan chase mi mibinam

  22. این سریال تو فارسی ۱ هم هست اگه فارسی پارازیت نداشت حتما اونو میدیدم

  23. بنظرم فیلمش خیلی خنده داره مخصوصا با بازی ارسلان قاسمی

  24. هه دلم می خواد بدونم چرا هیچکس عصبانی نمی شه از اینکه مردم ایران رو خر فرض می کنن!!! این سریالهای مادرن فمیلی و .. و .. جیززززززن ولی می شینن پنج نفری سریال ماه رمضون ملتو از رو اونا می سازن. خب همونو دوبله و سانسور می کردین و پخش می کردین نه دیگه کوچیک می شدین نه به شعور مردم توهین می شد.

  25. به دوستان پیشنهاد میکنم یا این سریال رو ببینن یا modern family!!!!
    هیچ فرقی با هم نمیکنن.دقیقا مو به مو از روی سریال modern family برداشته شده.این که میگم مو به مو واقعا مو به مو هاااا!
    بعد خیلی واسم جالبه آخره سریال اسم ۵ نفر رو به عنوانه نویسنده مینویسه.لابد ۵ نفری با هم moden family رو دیدن!

  26. سریالش مثل سریال امریکایی (modern family) و فقط تعقیرات و رسم و رسوم ها رو عوض کردن به نظرم یکی از بهترین سریال ها میشه.

  27. بسیار بد
    قسمت اول که کپى برابر سریال خارجى مدرن فامیلى است,حتى شخصیت ها هم همونجوره و جاى چند شخصیت مورد دار رو جور دیگه عوض کردند که به فرهنگ ما بخوره,روال داستان که همونه و دیالوگ ها هم کپی سریال خارجى,کافیه ببینید و مقایسه کنید.

    • درسته که از سریال مدرن فامیلی کپی کرده ولی خوب چه ایرادی داره؟؟؟ برای ما که با اغلب سریال های خارجی کنار نمیایم و اکثرا نمیتونیم ببینیم چه ایرادی داره؟؟؟ یه سریال شاد و خوب برای ماه رمضون بود در ضمن تو هرقسمت هم یه مطلبی رو یاد میداد. به نظر من که عالی بود

  28. خیلی فکنم سریالش باحاله

  29. عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.