امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / معرفی تمام ویژه برنامه های تحویل سال ۹۳ از تلویزیون

معرفی تمام ویژه برنامه های تحویل سال ۹۳ از تلویزیون

معرفی ویژه برنامه های تحویل سال ۹۳ همه شبکه های تلویزیون

ویژه برنامه های تحویل سال 93,برنامه تحویل سال نو شبکه سه, اسم برنامه تحویل سال 93 شبکه یک,برنامه تحویل سال 93 شبکه دو , برنامه تحویل سال 93 شبکه تهران,معرفی برنامه تحویل سال 93

در این مطلب اسامی و مجریان تمام ویژه برنامه های تحویل سال ۱۳۹۳ که از تلویزیون پخش میشوند را ملاحظه میفرمایید .

شبکه دو سیما هنوز ویژه‌برنامه‌ تحویل سالش را معرفی نکرده، اما مخاطبانش سال گذشته ویژه‌برنامه‌ «دو نیمه سیب»را با اجرای احسان علیخانی از این شبکه دیدند.

سه ستاره

احسان علیخانی امسال اجرای ویژه‌برنامه‌ تحویل سال شبکه سه سیما را بر‌عهده دارد. برنامه «سه ستاره»به تهیه‌کنندگی علیخانی از ۱۰ اسفند از شبکه سه سیما روی آنتن رفت. در این برنامه عملکرد ۲۰ساله شبکه سه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بهترین مجری غیرورزشی، بهترین مجری ورزشی، بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی معرفی می‌شوند.

این فهرست در نهایت به ۱۰ انتخاب نهایی می‌رسد و مردم هم در نظرسنجی‌ که توسط برنامه انجام می‌شود، برترین‌ها را از میان آنان انتخاب می‌کنند. نتایج نهایی این رقابت نفس‌گیر در برنامه تحویل سال مشخص خواهد شد که علیخانی خود اجرای آن را بر‌عهده خواهد داشت. سال قبل سید‌علی ضیا اجرای ویژه‌برنامه‌ تحویل سال شبکه سه سیما را بر‌عهده داشت.

ویژه‌برنامه‌ شبکه چهار سیما هم هنوز مشخص نیست و باید دید آیا این شبکه ویژه‌برنامه‌ای برای دقایق پیش از آغاز سال نو تدارک می‌بینید یا خیر؟

گوشه دل تهرون

شبکه تهران هم ویژه‌برنامه‌ سال تحویلش را به رامبد جوان سپرده است. این ویژه‌برنامه‌ «گوشه دل تهرون» نام دارد. رامبد جوان که به همراه گروهی از بازیگران تئاتر، داستانی از سجاد افشاریان را مقابل دوربین برده، در توضیح کاری که قرار است روز ۲۹ اسفند از شبکه تهران روی آنتن برود، می‌گوید: «با سجاد افشاریان قرار گذاشتیم یک خانواده شلوغ طراحی کنیم تا تمام حرف‌هایی که قرار بوده مجری در استودیو بنشیند و به صورت جملاتی مستقیم با مردم در میان بگذارد، ما از این طریق به تماشاچی منتقل کنیم.»

او در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌افزاید: «خواستیم برنامه و حرف‌هایی که در آن مطرح می‌شود، به گونه‌ای نباشد که در ذوق بزند. بعد فکر کردم آیتم‌هایی که قرار است من اجرا کنم تا حلقه اتصال قسمت‌های این سریال به یکدیگر باشد، در قالب رفت‌وآمد به این‌ور و آن‌ور(تراول‌شو) اتفاق بیفتد. برای همین من از یک نقطه شهر به نقطه دیگری می‌روم و با مردم هم حرف می‌زنم، مثلاً من می‌روم کارتینگ و قصد رقابت و مسابقه با دوستی را دارم و حین اینکه مسابقه می‌دهیم یکسری حرف‌ها هم حین رانندگی می‌زنیم.»

جوان که ترجیح داده ویژه‌برنامه‌ تحویل سال را به صورت مجموعه‌ای تولیدی آماده پخش کند، درباره دلیل این کارش می‌گوید: «به دلیل یکسری سیاستگذاری‌ها، اصولاً در برنامه‌های زنده میزان خطا که شاید بخشی از آن آسیب‌زننده باشد، وجود دارد که با شکل تولید می‌توان آن را کنترل کرد.»

این کارگردان و بازیگر تأکید می‌کند: «البته ما طرحی داشتیم که در لحظه تحویل سال برنامه دیگر به شکل تولیدی نباشد و من و این خانواده در نقطه‌ای از شهر به هم برسیم و برنامه زنده پخش شود. این فرصت خوبی بود که متأسفانه تأیید نشد. ار طرف دیگر من علاقه‌مند به برنامه‌سازی هستم و دوست دارم کارهایی انجام بدهم که ذائقه مخاطب کمی تغییر کند. هر چند شاید اوایل پخش این مجموعه به دلیل نا‌آشنا بودن کمی مخاطب پسش بزند اما فکر می‌کنم برای بیننده جذابیت داشته باشد.»

جواد فرحانی تهیه‌کننده این مجموعه که بیشتر در حوزه تهیه‌کنندگی سینما فعال است هم در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین می‌گوید: «کار کردن درسینما سخت‌تر از تلویزیون است، چون ما در بخش خصوصی فعالیت می‌کنیم اما نکته قابل توجه در ساخت این مجموعه برای من حمایت مدیران از حضور چهره‌های تئاتر کشورمان در این مجموعه و معرفی چهره‌های جدید به تلویزیون است و خوشحالم که چنین اتفاقی در تلویزیون افتاده است و امیدوارم سایر مدیران شبکه‌ها هم از چنین طرح‌هایی استقبال کنند.»

«گوشه دل تهرون» ۲۹ اسفند از ساعت ۱۰صبح در قسمت‌های ۲۵ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت و ۱۳ساعت روی آنتن خواهد بود.

سعید چنگیزیان، فرزین صابونی، فریبا کامران، بهرام شاه‌محمد‌لو، راضیه برومند، آفرین عبیسی، امید روحانی، خسرو پسیانی، ناهید مسلمی و میثم میرزایی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سال گذشته برنامه «باغ ایرانی»از شبکه تهران روی آنتن رفت.

قند پهلو

گفته می‌شود برنامه «قند پهلو» نیز به عنوان ویژه‌ برنامه‌ تحویل سال نوروز ۹۳ شبکه آموزش مشخص شده و قرار است ۲۹ اسفند با حضور شاعران طنزپرداز از ساعت ۱۶ به مدت پنج ساعت پخش شود، اما نکته قابل توجه و ویژگی مشترک در ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های یک و تهران حضور چهره‌های تئاتری در رسانه ملی است‌؛ بازیگرانی که طی سال‌های اخیر با حضورشان در تلویزیون و مجموعه‌های نمایشی ثابت کرده‌اند توانایی حضور موفق در تلویزیون را دارند و پاسخ خوبی هم از سوی مخاطبان رسانه ملی دریافت کرده‌اند.

امسال شبکه‌ های مختلف تلویزیون تدارک خاصی برای لحظات پیش از آغاز سال جدید دیده‌اند، اما باید منتظر ماند و دید که در نهایت کیفیت این آثار چگونه خواهد بود و تا چه میزان در جذب مخاطبان موفق می‌شوند.

معرفی تمام ویژه برنامه های تحویل سال ۹۳ از تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.