امازینگ / اخبار / زمان فروش حضوری بلیت های اتوبوس برای عید نوروز ۹۳

زمان فروش حضوری بلیت های اتوبوس برای عید نوروز ۹۳

 زمان فروش حضوری بلیت های اتوبوس برای عید نوروز ۹۳

نوروز 93,عید نوروز 93 ,زمان فروش بلیت اتوبوس,بلیت های نوروزی, بلیت های نوروزی اتوبوس, بلیت های نوروزی مینی بوس, حمل و نقل کشور, خرید بلیت های ایام نوروز

حسن مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هموطنان می توانند از ۱۸ اسفند ماه برای خرید بلیت های ایام نوروز ۹۳ از طریق ترمینال های مسافربری و دفاتر نمایندگی شرکت های اتوبوسرانی اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیان سفر با اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه باید طوری برنامه ریزی کنند تا بلیت های نوروزی مورد نیاز خود را در اسرع وقت از شرکت های مورد نظر خریداری کنند.

رییس انجمن صنفی شرکت های تعاونی کشور اظهار داشت: همزمان با آغاز فروش بلیت های نوروزی، بلیت های اتوبوسهای خارج از کشور از جمله ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و گرجستان به هموطنان متقاضی سفر به این کشورها در برخی از شرکت های مسافربری در ترمینال ها عرضه خواهد شد.

وی به نحوه فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اشاره کرد و گفت: فروش اینترنتی بلیت اتوبوسهای ایام نوروز از ۱۱ اسفند ماه به صورت آنلاین آغاز می شود و هموطنان می توانند از این روز نسبت به خرید بلیت مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام کنند.

رییس هیات مدیره کانون های حمل و نقل کشور یادآور شد: برخی از دفاتر نمایندگی های شرکت های هواپیمایی به صورت آنلاین نسبت به فروش بلیت اتوبوس اقدام می کنند و هموطنان می توانند بلیت بسیاری از مسیرهای داخلی را به عنوان مثال از اصفهان بلیت مسیر تهران به بندرعباس را خریداری کنند.

وی در خصوص قیمت بلیت اتوبوس ها در ایام نوروز، گفت: طبق سنوات گذشته معمولا در این ایام قیمت بلیت های اتوبوسها ۲۰ درصد افزایش می یابد و به احتمال زیاد به علت افزایش هزینه های اتوبوس ها امسال نیز ۲۰ درصد به قیمت بلیت ها اضافه شود.

مومنی بر کنترل فنی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت فنی بر اتوبوس های بین شهری در تمام ایام سال به صورت مستمر انجام می شود، اما در ایام نوروز این مساله با حساسیت بیشتری دنبال می شود تا در این خصوص مشکلی پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.