امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / ماجرای بازیگری آیشواریا ستاره بالیوود در یک فیلم ایرانی

ماجرای بازیگری آیشواریا ستاره بالیوود در یک فیلم ایرانی

ماجرای بازیگری آیشواریا ستاره بالیوود در یک فیلم ایرانی

آیشواریا,عکس آیشواریا,بالیوود, بازیگر, فیلم ایرانی,علیرضا امینی,بازی در فیلم علیرضا امینی

قربان محمدپور در تلاش است تا پای ستاره زن سینمای هند را در فیلم تازه اش باز کند. این ستاره زن بالیوود کسی نیست جز آیشواریا رای همسر ایبشک باچان و عروس آمیتاب باچان که سابقه بازیگری در هالیوود هم دارد.

در حالی که چندی قبل علیرضا امینی از حضور بازیگر ترک سریال «عمر گل لاله» یعنی «تولگا هان سایشمن» در تازه ترین فیلمش خبر داده بود این روزها قربان محمدپور در تلاش است تا پای ستاره زن سینمای هند را در فیلم تازه اش باز کند. آن طور که «بانی فیلم» خبر داده این ستاره زن کسی نیست جز «آیشواریا رای» همسر «ایبشک باچان» و عروس «آمیتاب باچان» که سابقه بازیگری در هالیوود هم دارد.

محمدپور که این روزها فیلم نه چندان جذاب «دل بیقرار» را روی پرده دارد از طریق حسن دادگر تهیه کننده فیلم جدیدش مذاکراتی را برای حضور آیشواریا در فیلم تازه اش فراهم کرده است. به گزارش شبکه ایران فیلم تازه محمدپور «سلام بمبئی» نام دارد و داستان آن  پیرامون آشنایی پسری ایرانی با دختری هندی است. حدود ۱۰ درصد از نماهای این فیلم در تهران فیلمبرداری می شود و مابقی در هندوستان.

هنوز معلوم نیست که دادگر بتواند رقم قرارداد موردنظر آیشواریا رای برای بازی در این فیلم را بپردازد یا نه! اگر این اتفاق رخ دهد این اولین بار در تاریخ سینمای ایران است که یک ستاره سرشناس بالیوود در سینمای ایران حاضر خواهد شد.

نکته جالب درباره کارنامه کارگردانانی که به سمت استفاده از ستاره های کشورهای همسایه برای بازی در فیلمهایشان میروند متوسط بودن سطح کاری اغلب آنهاست. چه کارگردانی که به سراغ بازیگری ترک رفته و چه دیگری که می خواهد آیشواریا رای را برای فیلمش به خدمت بگیرد کارگردانانی در حد متوسط هستند که هیچ گاه کیفیت کارشان از میانه بالاتر نرفته است و به نظر می رسد این همکاری با ستاره های کشورهای دیگر هم راهی باشد برای اینکه به واسطه آنها خود را بیشتر در کانون توجهات قرار دهند.

منبع – بانی فیلم

 

یک دیدگاه

  1. سلام.شبکه های ایرانی خارج از کشور به اندازه کافی ترک زده شدن!.شبکه جم تی وی کاملن شده شبکه ترکیه.این بهونه خوبی نیست چون اشتراکاتی با این کشور داریم اینا همش سریالای ابکی ترکی نشون بدن یا ترک زده بشن.اصلن معلوم نیست اینا کی هستن و چرا دارن با سریالای ترکیه مردم کشور ما رو به طرف ترکیه سوق میدن؟!!.ترکیه ای که حتی هیچی از ایران پخش نمیکنه حتی یک اهنگ.چندین بار هم به کشور ما توهین کردن.جم تی وی از همشون بدتره و کاملن شده شبکه ترکیه ای و خدا میدونه از خود ترکا رشوه میگیره یا نه که با این کارش میخواد مردم کشور ما رو جذب سریالا و هنرپیشگان ترک کنن که این هم یعنی توجه به کشور ترکیه ی فاشیسمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.