امازینگ / اخبار / اخبار اقتصادی / محتویات سبد کالا در مرحله دوم تغییر می کند

محتویات سبد کالا در مرحله دوم تغییر می کند

محتویات سبد کالا در مرحله دوم تغییر می کند

محتویات سبد کالا

یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر بالا در مورد ایجاد تغییرات جزئی در نحوه توزیع سبد کالایی گفت: براساس تصمیم گیری‌های انجام شده قرار است که مشمولان جدیدی برای دریافت سبد کالایی تعریف شوند. وی ادامه داد: براین اساس علاوه بر جامعه هدفی که از پیش تعیین شده بود همه مشمولان قانون کار و بازنشستگان تامین اجتماعی نیز می توانند سبد کالایی در مرحله دوم را دریافت کنند.

این مقام مسوول با اشاره به این‌که مرحله دوم توزیع سبد کالا از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: توزیع سبد کالا در مرحله دوم بر عهده وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. وی با اعلام این که تغییراتی در کالاهای ارائه شده در سبد کالایی در مرحله دوم بوجود آمده است تصریح کرد: از سبد کالایی در مرحله دوم پنیر و تخم مرغ حذف و به جای آن چای، ماکارونی، قند و شکر اضافه می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که مشمولان سبد کالایی که در مرحله اول سبد خود را دریافت نکرده اند در مرحله دوم چه کالاهایی دریافت می کنند گفت: تمام مشمولان سبد کالایی که کالاهای خود را در مرحله اول دریافت نکرده‌اند می توانند در مرحله دوم سبد کالا دریافت کنند. در همین رابطه رضا باکری، رییس انجمن صنایع لبنی با بیان این‌که هنوز مشخص نیست که پنیر از سبد کالا یی حذف شود گفت: به طور کل وزارت صنعت و تجارت هنوز هیچ برنامه‌ای برای اجرای مرحله دوم سبد کالا یی به انجمن صنایع لبنی ابلاغ نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.