امازینگ / اخبار / اخبار تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۲

اخبار تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۲

اخبار تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۲

تعطیلی , مدارس, 14 بهمن 92

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مهدی حاجتی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در  رشت اظهار کرد: با توجه به ادامه بارش برف و احتمال یخ‌بندان، تمام مدارس گیلان فردا ۱۴ بهمن‌ماه تعطیل است.

وی تصریح کرد: مدیران و عوامل اجرایی واحدهای آموزشی باید با حضور در محل کار و همکاری انجمن اولیا و مربیان نسبت به برف‌روبی مدارس برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام کنند.

به گزارش فارس، بارش برف همچنان با شدت در نقاط مختلف گیلان ادامه دارد.

تعطیلی مدارس پایتخت در دست بررسی است

مسعود ثقفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هنوز هیچ تصمیم قطعی برای تعطیلی مدارس شهر تهران در روز دوشنبه گرفته نشده است، اما کارشناسان در حال بررسی وضعیت لغزندگی معابر هستند.

وی افزود: با توجه به قطع بارش برف در اکثریت مناطق شهر تهران احتمال تعطیلی مدارس کم است، اما با این وجود کارشناسان در حال بررسی وضعیت مدارس هستند و چنانچه تصمیمی در این زمینه گرفته شود، تا نیمه شب یکشنبه مشخص و به اطلاع شهروندان می رسد.

تمام مدارس مازندران فردا تعطیل است

غلامرضا سقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: مدارس مازندران در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۲ تعطیل است.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت: در صورت تداوم بارش برف و تصمیم آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی مدارس، در روزهای آینده مراتب از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان داشت: به دلیل بارش شدید برف شب گذشته و امروز در مازندران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل بوده است.

سقایی تصریح کرد: امروز مدارس ابتدایی، متوسطه اول (راهنمایی) و متوسطه دوم به علت بارش برف شدید، برودت هوا، یخبندان، لغزندگی معابر و مشکل تردد، تعطیل بوده است.

تعطیلی سایر استان ها تا بدین لحظه اعلام نشده است…

 خبر جدید

روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی معابر، همه مدارس ابتدایی منطقه یک شهر تهران و بخش لواسانات و رودبار قصران در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل است.

 

خبر جدید

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران بدلیل سرمای شدید و لغزندگی معابر امروز  دوشنبه مورخ ۱۴ بهمن ۹۲ کلیه پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی مناطق ۱و۲ و۳ و بخش های لواسان و رودبارقصران وسولوقان در نوبت صبح تعطیل اعلام می گردد.
روز گذشته آموزش و پرورش فقط منطقه یک را تعطیل کرده بود که به دلیل بارش برف  مناطق تعطیل شده افزایش یافت.

در صورت افزایش مناطق تعطیل شده در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد…

 

 

 

تعطیلی مدارس سه شنبه ۹ آذر ۹۵

۵ دیدگاه‌ها

  1. کیمیا کاشفی پور

    دم خانه ی ما خیلی برف اومده لطفا تعطیل بکنید با سپاس

  2. ماشین ها هم یخ زدند انوقت ما راهنمایی ها بأید بریم مدرسه!مگه ما چه قدر با ششمی ها فرق داریم من و خواهرم ١ سال با هم تفاوت سنی داریم بابا به خدا تو یک خانه هم هستیم انوقت چرا من مدرسه و اون خونه؟

  3. مدارس استان البرز راهنمایی تعطیل نیست؟

  4. مگه ما دبیرستانی ها آدم نیستیم….
    تو رو به خدا ما را تعطیل کنند
    من سوهانک زندگی می کنم این جا هوا خیلی سرد است

  5. ایا تبریز تعطیل نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.