امازینگ / فرهنگ و هنر / سینما / واکنش مسعود ده نمکی به وقوع انفجار در پشت صحنه معراجی ها

واکنش مسعود ده نمکی به وقوع انفجار در پشت صحنه معراجی ها

 واکنش مسعود ده نمکی به وقوع انفجار در پشت صحنه معراجی ها

 مسعود ده نمکی, مسعود ده نمکی بعد انفجار در پشت صحنه معراجی ها,واکنش ده نمکی,عکس های انفجار فیلم معراجی ها

مسعود ده نمکی کارگردان سریال تلویزیونی «معراجی‌ها» با ابراز تأسف درگذشت ۵ نفر از عوامل فنی این مجموعه، اعلام کرد: هنوز دلیل حادثه انفجار در پشت صحنه فیلم معراجی ها مشخص نشده است.

 مسعود ده‌نمکی ساعاتی پس از حادثه انفجار در پشت صحنه معراجی‌ها در جمع خبرنگاران، گفت: روزهای پایانی معراجی‌ها است و در حال ضبط سکانس‌های جنگ این مجموعه هستیم  که قرار بود امروز تمام شود. اما متاسفانه خودروی حامل مواد منفجره‌ای که برای استفاده در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بکار می‌رود منفجر شد و محمدجواد شریفی راد که از متخصص‌ترین افراد این عرصه بود و خود از افسران ارتش جمهوری اسلامی بود و در زمان جنگ تحمیلی و خنثی‌سازی مین و موانع جنگی تخصص داشت، و تمامی افرادی که اطراف خودرو بودند نیز در پی این انفجار جان باختند.

وی با ابراز تاسف از چنین حادثه‌ای افزود: به هرحال حادثه است وحادثه نیز هیچگاه خبر نمی‌کند، همانطور که در این حادثه مدیرعامل شهرک دفاع مقدس و ۳ نفر دیگر از عوامل کار نیز جان باختند.

عکس های انفجار فیلم معراجی ها,بازیگران کشته شده در انفجار معراجی ها, عکس لحظه وقوع انفجار در فیلم معراجی ه

ده‌نمکی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس،‌مبنی بر اینکه مواد منفجر شده از چه نوعی بودند، گفت: این موارد در تخصص ما نیست و من هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم و صحبت در این زمینه در تخصص گروه‌ جلوه‌های ویژه است.

کارگردان سریال معراجی‌ها همچنین در پاسخ به این سؤال که علت انفجار چه بوده است، گفت:‌هنوز اطلاع دقیقی از لحظه انفجار نداریم اما از سوی اداره تشخیص هویت در صحنه انفجار حاضر هستند و بزودی دلیل این حادثه را اعلام خواهند کرد.
منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.