امازینگ / اخبار / اخبار اجتماعی / برگزاری کلاس رقص‌ های مختلط در تهران + عکس

برگزاری کلاس رقص‌ های مختلط در تهران + عکس

برگزاری کلاس رقص‌ های مختلط در تهران + عکس

کلاس رقص , آموزش رقص , آدرس کلاس های رقص , کلاس رقص در تهران , آموزشگاه های رقص , عکس از کلاس های رقص ,

اخیرا در سایه غفلت مسئولین متاسفانه شاهد هستیم در کنار دیگر معضلات فرهنگی که دامن جامعه را گرفته دربعضی نقاط شهر تهران، کلاسهای آموزش رقص توسط خانم، بدون محدودیت جنسیتی برگزار می شود که باعث نارضایتی خیل عظیمی از خانواده ها شده است.
اخیرا در سایه غفلت مسئولین متاسفانه شاهد هستیم در کنار دیگر معضلات فرهنگی که دامن جامعه را گرفته دربعضی نقاط ، کلاس‌های آموزش رقص، بدون محدودیت جنسیتی و به صورت مختلط برگزار می شود که این مسئله باعث نارضایتی خیل عظیمی از خانواده ها شده است.

کلاس رقص , آموزش رقص , آدرس کلاس های رقص , کلاس رقص در تهران , آموزشگاه های رقص , عکس از کلاس های رقص ,

براساس این گزارش ، به تازگی برخی گروه ها اقدام به راه اندازی سالن های آموزش رقص و خوانندگی همزمان کرده اند که این موضوع با تبلیغات گسترده هم همراه است؛ اما هیچ گونه برخوردی با این گروه ها صورت نگرفته و بر اساس شنیده ها این آموزشگاه ها فعالیت خود را همچنان با قوت ادامه می دهند.

کلاس رقص , آموزش رقص , آدرس کلاس های رقص , کلاس رقص در تهران , آموزشگاه های رقص , عکس از کلاس های رقص ,

در برخی از این آموزشگاه ها دختران کم در آمد و جوان پس از آموزش و یادگیری انواع رقص در مجالس و مهمانی های مختلط و  پارتی های شبانه توسط افراد خاصی به عنوان رقاص و گردانندگان مجالس بکارگیری می شوند. این افراد در قبال در یافت پول در این گونه مجالس پنهانی به عنوان رقاص فعالیت می کنند.

البته فعالیت این کلاس ها جز به وجود آمدن مشکلات غیر اخلاقی، روابط نا متعارف، از بین رفتن عفت و حیا و ارزش های ایرانی – اسلامی و ترویج فرهنگ غربی دستاوردی نخواهد داشت.

نکته جالب این که کتاب هاو سی دی هایی که در این آموزشگاه ها تدریس می شود دارای محتوایی غیر اخلاقی از قبیل خیانت به بنیاد خانواده، دزدی، جنایت و رفتار های نامشروع، استفاده از مشروبات الکلی و ترویج برگزاری مهمانی های شبانه است.

از تبلیغات فانتزی این گونه موسسات که بگذریم در بسیاری از موارد مشاهده شده که اشخاصی با پوشش غیر اخلاقی به عنوان رزروشن و یا منشی در این آموزشگاه ها مشغول به فعالیت هستند که جدای از حقوق و مزایای ماهانه، وجهی برای تهیه لوازم آرایشی و پوشش های نامناسب شان از سوی موسسان این آموزشگاه ها دریافت می کنند تا با جلب توجه بیشتر، باعث جذب مشتری شوند.

این نکته حائز اهمیت است که در طول برگزاری این کلاس ها، رویا پروری از طریق به تصویر کشیدن زندگی های اروپایی- آمریکایی به جوانان دیکته می شود که این اقدام علاوه بر اینکه سوق دادن جوانان به سمت تفکرات، زندگی عادی آنان را تحت تاثیر قرار می دهد.

علاوه بر این آموزشگاه ها بعضا مشاهده می شود برخی از مراکز فرهنگی دولتی مثل سرای محله ها و برخی آموزشگاه های وزرشی و ایروبیک نیز در کنار فعالیت های خود ، آموزش رقص را نیز دارند ولی نه به صورت مختلط بلکه به نوجوانان و جوانان تحت عناوینی مثل رقص باله آموزش می دهند.

این در حالی است که این روزها کارشناسان و جامعه شناسان با توجه به هجمه‌های گسترده علیه ارزش‌های اخلاقی، همواره بر ارائه آموزش‌های صحیح و اصولی و بر مبنای معیار‌های ایرانی – اسلامی اشاره و تأکید دارند؛ اصل مهمی که به نظر می‌رسد برخی از مدیران و مسئولان از آن غافل هستند. لذا انتظار می رود مسئولان در این زمینه اهتمام جدی بورزند و تصمیمی عملی بگیرند تا مقابل این اقدامات ضد فرهنگی و ارزشی گرفته شود.

در هر صورت در حال حاضر علاوه بر مسئله بدحجابی که امروزه بسیار مورد بی توجهی قرار گرفته و باعث ترویج فرهنگ بی بند و باری در جامعه شده است، مسئله افزایش فعالیت کلاس های آموزش رقص که فاقد مجوز لازم نیز هستند در جامعه مطرح  است که جا دارد مسئولان توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

منبع: دانا

تلفن قالیشویی های خوب شهر تهران

۶ دیدگاه‌ها

  1. یعنی شمایی که این مطلب ارزشمند رو نوشتی… برو یه فکری به حال خودت بکن که از هر‌ مطلبی…. سعی میکنی کوهی از مشکلات به وجود بیارید…. واقعا هدف شما چیه از این کارا؟ جلوی همه فعالیت های جوانان رو بگیرید و بگید ما خوبیم و شما بد؟ در ضمن ا’گر مطالعتون رو کامل تر‌انجام میدادید میونستید گه انجام حرکات موزون جزو بهتربن تمرینات جسم و روح است…. حالا هرکی یه اسمی روش میزاره… یکی میگه حرکات ایروبیکه و خوب و حلاله و یکی دیگه میگه رقصه و حرامه…. برید لطفا عمتون رو با این حرفا نصیحت کنید….
    با تشکر از متن آموزندتون. D:

  2. من بانظرسارا خانوم موافقم

  3. واقعا نداریم دیگه

  4. یعنی سایت از سایت شما بدتر و مطلب از مطلبای شما احمقانه تر داریم؟!
    والا نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.