امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / آخر داستان سریال آوای باران تغییر می کند

آخر داستان سریال آوای باران تغییر می کند

آخر داستان سریال آوای باران تغییر می کند

سریال آوای باران ,عکس های سریال آوای باران ,عکس های بازیگران سریال آوای باران ,عکس نقش باران در سریال آوای باران , تصاویر سریال آوای باران ,

با توجه به اینکه فیلمبرداری سریال تلویزیونی آوای باران هنوز تمام نشده است به درخواست مخاطبان این سریال پاپان آن تغییر کرد که می توانید در ادامه جزئیات این خبر را بخوانید…

 

سیدمحمد هاشمی اصل تهیه کننده آوای باران در گفت وگویی بدون اشاره به محتوای متن اصلی و تغییرات جدید ایجاد شده درقسمت های پایانی فیلم آوای باران اظهار کرد: مراحل ضبط این سریال تلویزیونی هنوز به اتمام نرسیده است.

وی گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده همچنان ادامه دارد و همزمان با فشردگی زیاد کار، سریال را به پخش می رسانیم.

وی با تاکید بر ضبط همزمان این سریال تلویزیونی با پخش آن از صدا وسیما اظهار داشت: تغییر در پایان بندی این سریال در راستای مطلوب به پایان رسیدن آن در راستای سلایق مخاطبان صورت گرفته است.

تهیه کننده سریال آوای باران گفت: این سریال تلویزیونی ۴۰ قسمت دارد و بالطبع پخش آن تا دهه نخست بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به تمایل خود رای ساخت قسمت دوم این سریال خاطرنشان کرد: اعتقادی به ساخت قسمت های دوم و سوم سریال ها ندارم و این کار را سبب افت ارزش آثار می پندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.