امازینگ / گالری عکس / عکس های جالب و ديدنی / با عوارض پوشیدن ساپورت زنان و دختران آشنا شوید + عکس

با عوارض پوشیدن ساپورت زنان و دختران آشنا شوید + عکس

با عوارض پوشیدن ساپورت آشنا شوید

ساپورت , عوارض ساپورت , ساپورت پوشان

ممکنه کمی باورش سخت باشه که یک پوشش میتونه برای سلامتی فرد مضر باشه ولی واقعیتش اینه که تحت فشار قرار گرفتن پوست, اعصاب و اندام ها مشکلات جدی و ماندگار برای شما به همراه می آورد. این مقاله نظر متخصصین پوست, زنان و گوارش درباره عوارض پوشیدن ساپورت می باشد. اگه شما از ساپورت استفاده می کنید بد نیست مقاله ی زیر را مطالعه کنید.

عکس دختران ساپورت پوش , عکس دختران بی حجاب , عکس زنان ساپورت پوش ,عکس دختر ساپورت پوش تهرانی ,عکس دختر تهرانی با ساپورت , عکس از بد حجابی دختران, عکس بی حجابیه دختران, عکس های دختران لخت تهرانی

اعصاب شما آسیب می بیند

اعصاب در تمام قسمت های بدن شما حضور دارد و کوچک ترین اشتباهات شما می تواند به آنها آسیبی جدی وارد کند. اعصاب پوست قسمت های زیرین بدن بر اثر پوشیدن شلوار تنگ و ساپورت آسیب می بیند اما چون علامت آسیب دیدگی مخفی است، شما متوجه این آسیب دیدگی نخواهید شد. بی خبر ماندن از آسیب دیدگی ها و نادیده گرفتن آنها شدت مشکلات را بیشتر می کند.

کسانی که مدام از ساپورت و شلوارهای تنگ استفاده می کنند، بعد از مدت نسبتا طولانی بعضی نواحی پوست شان گزگز کرده و به مرور وسعت و شدت این نشانه ها گسترش پیدا می کند. این افراد گاهی اوقات می‌گویند در پاهایشان نوعی بی‌حسی دارند و زمانی که می‌ایستند، احساس می‌کنند پاهایشان حسی ندارد. این شرایط به خودی خود خطرناک نیست، اما اگر افراد به‌طور دائمی لباس‌های تنگ بپوشند و در طول چند روز پشت‌سر هم آن را تکرار کنند، باعث آسیب جدی به اعصاب حسی و محیطی بدن خود می‌شوند.

یک نوع عارضه عصبی به نام meralgia paresthetica وجود دارد که زخم یا ضایعه پوستی ایجاد نمی کند، اما قسمت ران پا را دچار درد سوزشی و بی حسی می کند و عجیب نیست اگر ساپورت پوش ها بعد از چند سال مجبور به تحمل این درد شوند. در این بیماری، عصب حسی که از لگن خاصره منشعب می‌شود و به ران حس می‌بخشد، آسیب می‌بیند.

خون رسانی به پوست کاهش میابد

خون در سلامت و بیماری یا حتی در مرگ و زندگی شما نقش اصلی را ایفا می کند و اگر به هر دلیلی خون رسانی در بدن تان درست انجام نشود، خطری جدی متوجه سلامت تان خواهد شد.لباس های تنگ خون رسانی به پوست را کاهش می دهند و بیشتر از آنچه تصور می کنید به بافت های زیرین بدن تان آسیب می رسانند.وقتی شلوار تنگ یا ساپورت می پوشید، بافت های زیرین در بدن تان دچار آسیب های جدی می شوند، اما نشانه این آسیب دیدگی ها خیلی زود آشکار نمی شود. شاید همین تاخیر در بروز نشانه ها باعث شود مدت بیشتری از این لباس ها استفاده کنید و فرصت درمان به موقع را از شما بگیرد.

نابارور می شوید

یکی از آسیب های جدی ناشی از پوشیدن ساپورت در مردان ، ناباروری است.
علت این است که اسپرم در بیضه تولید می شود و حرارت مناسب برای تولید اسپرم سالم، ۳۳ درجه سانتی گراد است، اما آقایانی که ساپروت می پوشند، بیضه ها را در تماس با پوست بدن قرار می دهند که به بالا رفتن حرارت آنها می انجامد.تداوم چنین حالتی بدن را دچار اختلال در تولید اسپرم می کند یا اسپرم های ناهنجار تولید می شوند که توانایی باروری ندارند.

 بد بو خواهید شد

کسانی که ساپورت و شلوار تنگ می پوشند، معمولا متوجه بوی بد عرق در اندام تناسلی و پاهای شان می شوند. ساپورت ها تنگ هستند و باعث گرم شدن سطح پوست می شوند. باکتری هایی که روی سطح پوست زندگی می کنند، بر اثر گرما تجزیه می شوند و مواد بودار می سازند. هر چه زمان پوشیدن ساپورت یا شلوار تنگ بیشتر باشد، پوست گرم تر می شود و بیشتر عرق می کند، در نتیجه باکتری های بیشتری تجزیه می شوند و بوی بد بیشتری هم ایجاد می شود.

شاید در اوایل برطرف کردن این بدبویی با شوینده های خوشبو آسان باشد، اما در طولانی مدت از بین بردن این بوی بد کار سختی می شود که با شست وشو هم قابل برطرف شدن نیست.

ساپورت , عوارض ساپورت , ساپورت پوشان

ساپورت , عوارض ساپورت , دختران ساپورت پوش

ساپورت , عوارض ساپورت , دختران ساپورت پوش

ساپورت , عوارض ساپورت , دختران ساپورت پوش

دختران ساپورت پوش

ساپورت , عوارض ساپورت , دختران ساپورت پوش

دختران ساپورت پوش

کهیر می زنید !

پوشیدن ساپورت و شلوار تنگ باعث بروز کهیر فشاری تاخیری می شود. به این ترتیب که چهار تا شش ساعت بعد از پوشیدن آنها، لکه های کهیر نمایان می شوند و معمولا با تورم، خارش و سوزش و درد همراه هستند. برای از بین رفتن آثار کهیر فشاری، هشت تا ۷۲ ساعت زمان لازم است.
کهیر فشاری گاهی سردرد، ضعف و خستگی هم ایجاد می کند.

بیماری اگزمای تماسی سراغ شما می آید

پوشیدن شلوارها و ساپورت های پلاستیکی تنگ و ضخیم راه را بر جریان هوا می بندد و به پوست اجازه نفس کشیدن نمی دهد. همچنین مواد پلاستیکی به کار رفته در ساپورت، نوعی حساسیت پوستی به نام اگزمای تماسی را به وجود می آورد. مواد حساسیت زا در تماس طولانی و مستقیم با پوست قرار دارند و به درون آن نفوذ می کنند و در نتیجه پایین تنه دچار قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن می شود.

شاید ساپورت پوش ها از دلیل دچار شدن به این مشکل بی خبر باشند و با کرم ها و لوسیون های مختلف برای برطرف شدن این مشکلات تلاش کنند، اما با وجود دیدن اثرهای موقتی، تا زمانی که فرد پوشش مناسبی را انتخاب نکند، نمی تواند انتظار برطرف شدن کامل این عوارض را داشته باشد.

بیماری خارش سوارکار می گیرید

خارش سوارکار یک نوع عفونت قارچی پوست است که در ناحیه اندام تناسلی، داخل کشاله ران و باسن دیده می شود. در خارش سوارکار، بثورات پوستی خارش دار، قرمزرنگ و اغلب با شکل گرد در قسمت های مرطوب و گرم بدن بروز می کنند. قارچ های مولد خارش سوارکار در محیط های گرم و مرطوب بهتر رشد می کنند. بنابراین پوشیدن ساپورت یا شلوار تنگ، باعث گرما و تعریق بیشتر می‌شود و در نتیجه پایین تنه را به محیط مطلوب برای رشد این قارچ ها تبدیل می‌کند.

پوشیدن ساپورت از لحاظ بهداشتی مشکل دارد

دکتر برجیس، متخصص زنان می گوید:
پوشیدن شلوار تنگ یا ساپورت باعث ابتلا به عفونت و بیماری های تناسلی زنان می شود. یکی از این مشکلات عفونت کاندیدیاز است. اندام تناسلی زنی که ساپورت پوشیده به دلیل گرما و تعریق، مرطوب می شود و ساعت ها به همان شکل باقی می ماند. لذا عفونت های قارچی مخصوصا کاندیدیاز مجال بیش تری برای رشد پیدا می کنند.اگر بدن شما هم مستعد ابتلا به این عفونت هاست و بعد از یک دوره درمان، باز هم مشکلات قبلی سراغ تان می آید، بهتر است به جای ساپورت یا شلوار تنگ، لباس های متناسب بپوشید که از الیاف طبیعی مثل نخ و پنبه تهیه شده باشند و مانع عبور جریان هوا نباشند.

خطر برای معده و دستگاه گوارش

دکتر خیری، متخصص گوارش می گوید:
پوشیدن ساپورت به تنهایی نمی تواند برای دستگاه گوارش مشکلی ایجاد کند، مثلا در عمل هضم موثر نیست، ولی افرادی که از قبل به ریفلاکس معده دچار هستند، نباید شلوار تنگ بپوشند چون باعث می شود محتویات معده به مری بریزد و بیماری شان را تشدید می کند.

برای اینکه بدانید ریفلاکس معده دارید یا خیر، کافی است ببینید آیا به اصطلاح ترش می کنید یا نه. اگر این طور بود، برای معالجه هم به پزشک مراجعه کنید و هم لباس تنگ نپوشید.برخی تحقیق ها هم ثابت کرده اند که کمر تنگ شلوار، در طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان معده را بیشتر می کند.از آنجایی که شلوارهای تنگ دستگاه گوارشی افراد را دچار مشکل می کند، یبوست یکی از شایع ترین عوارض است.

منابع:مجله سیب سبز
ایران اسلامی

۵۸۳ دیدگاه‌ها

  1. منم موافقم

  2. ای بابا نپوشید دیگه اخه ما هم یه استانه تحمل داریم دیگه
    بعد میگن چرا تجاوز می کنن
    خوب این جوان بد بخت چی کار کنه بد حجابی خیلی بد تر از بی حجابیه اینی که دارم میگم پسرا دقیقا می فهمن
    به خدا لخت تو خیابون بیایید بهتره تا اینطوری

  3. اه اه اه اه حالم بهم خورد با این نظر دادن هاتووون یکم جنبه داشته باشین تروخدا این چه وعضشه مملکتو به گند کشیدین ینی برای تک تکتون متاسفم مثلا که چی عکس چند زن رو با ساپورت گذاشتین؟؟؟هاااا؟؟؟؟؟؟ اولا دوست داشتن که بپوشن به هیچ کس هم هیچ ربطی نداره. دوما یه عکس گذاشتن که شمااا ها ببینین نه اینکه به جووون هم بیفتین و درباره مملکتو حرف بزنید هرکس گناهش توی این دنیا پای خودشه پس لطفا وکیل وصی دیگران نشین

  4. امام علی میفرماید لباس تنگ وبدن نما نپوشید چون نشانه ی سستس ایمان است به نظر من زن یادختر باید حجاب داشته باشه وعفیف باشه چون در غیر این صورت احساسات مردان وپسران رو تحریک میکنن یعنی استارت گناه رو میزنن این رو هم بگم تنها دختر عفیف که زیننت های باطنی داره میتونه زینت های ظاهری داشته باشه از کوزه همان برون تراوت که درون اوست

  5. افرین خیلی خووووب

  6. الیکا خانم ببین شما چقدر بزرگ فک میکینی که ساپورت پوشیدن تو دهنی به مملکت می دونی آفرین به تیز هوشی !!!!

  7. ساپورت یک جور تودهنی به محدودیتهای کشور هست منم یکی از اینا خریدم

    • سلام دوست عزیز
      تا ب حال فکر کردی صاحب واقعی این کشور کیه؟امام زمان (عج) صاحب حقیقی این مملکته .
      ساپورت تو دهنی زدن ب دین خداست……..این دستور خداست ک لباس چسبون نپوشیم و حجاب و عفتمونو حفظ کنیم..کمی فکر کنیم ک با چه کسی لج میکنیم؟!!!!!!!!!!

      • سی ساله دارین واسه مردم تصمیم میگیرین خسته نشدین؟آقا جون ما اصلا کافر هستیم میشه بیخیال جوونا شید به قول فیلم مارمولک به زور میخوان مارو بفرستن بهشت

        • چه خوب دیگه ماتصمیم نمی گریم به پدر بگو بیاد تصمیم بگیره ههههههه

        • سلام دوست عزیز.شما منظورتون از این ک میگین سی ساله دارین برای این مملکت تصمیم میگیرین چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!شما اگه با این مملکت مشکل داری و نمیتونی خودتو با اصولش وفق بدی خب برو اون ور آب هر جور میخوای زندگی کن!!به قول پیامبرمون مردم یک جامعه مثل سرنشینان یک کشتی اند هر کسی نمیتونه جای خودشو ب بهانه این که جای خودمه سوراخ کنه چون در این صورت کل کشتی غرق میشه..ما قرار نیس کسی رو ب زوربهشتی کنیم ولی مثل این ک شما و امثال شمامیخواید یه عده رو به زور جهنمی کنی!!!حتما میگی :خب نگاه نکنن.بله این حرف درسته ک آقایون باید چشمشونو حفظ کنن ولی مثلا اگه شما تو یه اتاق تاریک باشی میتونی تاریکی رو نبینی؟؟؟!!!!.ای کاش اینو بفهمیم ک نوع رفتار و پوشش ما یک امر فردی نیست…بلکه یک امر کاملا اجتماعیه…ای کاش اینو درک کنیم..

          • شما برو
            الان اکثر از دین شما فراری شدن
            شما که این دین از کتاب خدا تحریف کردی دستوراتی بر سبک و صلیقه خودتون اوردید چرا مردم برن شما در تشریف ببرید عربستان کسی جرات نداره ساپورت بپوشه
            همه چیز به سبک خودتون

          • فقط میتونم بگم متاسفم…………

        • خدا پدرت بیامرزه

      • این توصیف شخصی شماست

    • زن برده مرد نیست
      بعضی ها فیم بازی میکنند که ما تابع دستورات و اوامر مردانیم
      ولی خیلی فریبکار هستند

  8. اولاهرکی هرچی دوست داره بپوشه به کسی ربطی نداره کاملا موافقم ولی توی خونه نه توخیابون چون همه ماتوجامعه هستیم ونسبت به هم مسئولیم اگه ی نفرکنارشماسیگاربکشه واذیت شین بعدطرف بگه دوست دارم بکشم به شماچه یعنی چی صددرصدهمه صداتون درمیاد.حضرت محمدصلی الله وعلیه وآله میگن مردم جامعه مثل سرنشینان یک کشتی انداگرکسی جایی راکه نشسته به بهانه این که جای خودش است سوراخ کندنه تنهاخودبلکه همه راغرق میکند.دوستان عزیزیادمون باشه شهیدای ماجون خودشون روندادندکه ماهاتموم زندگیمون شه ساپورت ومدوکثافت کاری

    • یکی هم اگر ریش دیگران باعث ناراحتیش میشه ؟
      اگر یک خارجی بیاد ایران عایا (مه ماتوجامعه هستیم ونسبت به هم مسئولیم اگه ی نفرکنارشماسیگاربکشه واذیت شین بعدطرف بگه دوست دارم بکشم به شماچه یعنی چی صددرصدهمه صداتون درمیاد) اجازه داره مخالفت کنه جنین حقی داره
      یا فقط به خودمون رسید مثال خوشگل میزنیم
      ۹۸% مردم جهان ایرانی نیستند برای نظرات اونها احرتام قائل هستیم ؟ نیستیم ؟

      • دوست عزیز نظردیگران تاجایی که باعث آسیب به خودمون ودیگران نشه قابل پذیرشه اگه یکی خواست بیوفته توچاه به نظرش احترام میذاری وتوهم پشت سرش میوفتی؟این بدحجابی خونه خراب کنه خودم دیدم چون آقای بی جنبه دوباره عاشق شده زندگی به هم خورده یااون پسربیچاره ای که تحریک میشه وشرایط ازدواج نداره اگه به گناه بیوفته چی اینه احترام به نظر ۹۸درصدغیرایرونی؟؟؟؟

  9. سلام من خودمم ساپورت پوشم این دلیل نمیشه که هرکی ساپورت میپوشه ذاتش خرابه خیلی از خانومای چادری دیدم که زیر چادر همه کار میکنن فقط بلدن با بوی عرق گندشون نشون بدن خانومای درستی هستن.شماهایی که دید بدی به ساپورت پوشا دارین لطف کنین زود قضاوت نکنین .بدون اینکه باطن و بشناسین از روظاهر توهین نکنین لطفا

  10. درطی این چندسال اخیر خیلی چیزها مد شده ساپورت هم مد روز الان شده وروزی هم میره ولی این وبدونید یه مد بدتر جاشومیگیره ولی جالب اینجاست که هرچی بدحجابی بیشتر میشه ازطرفی هم خیلی ها به حجاب رو میارن .خدا بخیر کنه بدحجابی خیلی بدتر از بی حجابی است.

  11. سلام. خانمهای عزیز و دوستای خوبم زن باید متانت و نجابت داشته باشه و ظاهرشو حفظ کنه…همه دوست دارن لباسای جذاب و تنگ بپوشن اما اغلب مردای ایرانی جنبه ندارن پس خودتونو حفظ کنید و حجابو رعایت کنید…

  12. شلوار پاره رو یادتون هست؟ ساپورت پاره مد نمیشه؟

  13. اینارو ولش بچسب به کریس رونالدو و مسی و در اصل جام جهانی فوووووووتتتتتتتتببببببببال

  14. اون بی غیرت که گفته من به نامزدم گفتم ساپورت بپوشه یه لطفی کنه بگه زیاد ساپورتش ضخیم نباشه هر چی نازکتر بهتر.آره بی غیرت.

  15. چه دختران زیبا و شیکی- چرا ساپورت بده؟دنیای دخترونه یعنی لباسای خوشگل ورنگی -دختربایددخترونه رفتارکنه شیطون وملوس باشه ساپورتای رنگی چه اشکالی داره؟ من مخالف سختگیریای بیجا روی دخترخانومای زیبامون هستم-من خودم۱۸سالمه همیشه لباسای خوشگل ورنگی دخترونه میپوشم خیلیم کم ارایش میکنم ازررنگای تیره ومشکی هم زیاددرلباسام استفاده نمیکنم-همه واقعاخوششون میادازین ظرافت ورفتارای دخترونم -به نظرم ساپورت هیچ اشکالی نداره- ازادمای بینهایت سختگیروبی احساس که جوانان رو دینزده میکنن متنفرم-بخداخداخیلی مهربونه ودختراوپسرای جوان روخیلی دوست داره-زندگی زیباست-چراالکی اوقات بقیه وخودتونوتلخ میکنین؟شماواقعافکرمیکنین نجابت وبخدانزدیک بودن وپاکی به یک تکه پارچه سیاهه؟بخدا من هرروزباخداحرف میزنم ونمازمیخونم وعاشقانه بخداعشق میورزم وسعی میکنم هیچوقت دل کسیونشکنم ودروغ نگم وغیبت نکنم-بخدادخترخانوما واقاپسرای ایرانی ماخیلی پاکن-پاکترازبرگ گل-از بعضی جانمازابکشای تسبیح بدست دزد خیلی پاکترن -لطفا ازروی ظاهرادماقضاوت نکنید شما خدانیستید که درباره نجابت ادمانظرمیدین

    • فقط و فقط به قیامت بفکرید

    • سلام دوست عزیزم
      من خودم یه دخترم یه دختر چادری و به ظاهرم خیلی اهمیت میدم . کی میگه دختر نباید نازو ملوس و شیطون باشه و کی میگه نباید لباسای شیک و رنگی بپوشه.درسته پاکی به چادر نیست .حرف خدا و قرآن فقط اینه ک خدای مهربونمون برای این ک ارزش زیبای درونمون حفظ بشه و عروسک حراج چشم مردان نامحرم نشیم ب ما دستور داده لباس چسبون و جیغ رو در مقابل چشمان نامحرم نپوشیم. و باعث جلب توجه مردان نشیمو زیبایی خودمونو تو ویترین نزاریم و قابل دسترس مردان نامحرم نباشیم.چطور میشه آدم عاشق کسی باشه ولی حرفشو زیر پا بزاره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عاشق حقیقی مطیع فرمان معشوقشه…

    • آجی همیشه پایدار و زیبا باشی

  16. سلام .اه اه اه خاک توسرکسایی که ساپورت رو نشونه ی تمدن وفرهنگ میدوونندوازپسراشماره ومحبت گدایی میکنند .اصلا حیف خاک

  17. اولا” نظر تو [سحر] برام هیچ ارزشی نداره وتو اگه زشت نبودی به خودت نمی گرفتی.واما خانمHV اولا” سلام بعدشم چرا اسمتو نمگی، نکنه اینم مثل ساپورته و گناه محسوب میشه.یه سوال نکنه مبلغ دینی هستی؟؟؟

  18. سلام دوستان!
    یه حرفی میزنم تو رو خدا تو رو به هر کی اعتقاد دارین تا آخر بخونیدش و فقط چند ثانیه بهش فکر کنید فقط چند ثانیه !آخرش یا قبول میکنین یا فبول نمیکنین دیگه
    هدف کسی که ساپورت میپوشه اینه:خب طالب مدروزه دوست داره به قول خودش به روز باشه دوست داره مثل دوستاش بگرده و هم رنگ جماعت باشه دوس داره بگن طرف مد روزه! دوس داره باباجان دوس داره اینجوری بگرده از نگاه و توجه دیگران خوشش میاد
    اما دوستان !
    بعد از هزارو اندی غیبت اماممون هیچ کدوممون به فکرش نیستیم!کسی که عاشقانه ما رو دوست داره و شب ها در نماز شب آسمونیش برای ما دست بر دعا میشه و اشک میریزه و برامون استغفار میکنه….کسی که با خوشحالی ما لبخند روی لبانش نقش میبنده و با غم ما غمگین میشه!
    هیچ کمبودی حس نمیکنیم هیچ کمبودی!!!!!!!!!!!اصلن انگار به نبودنش عادت کردیم….
    از کل کره زمین تنها یک میلیارد مسلمان و تنها ۱۰۰میلیون نفر شیعه اند اگر ما به فکر اماممون نباشیم چه کسی به فکر اونه؟!!!مگه از بین این ۱۰۰ میلیون چند نفر جوانند.یعنی بین این همه جوون ۳۱۳ نفر نیست که یار امامش باشه ؟!بس نیست تنهایی امام زمانمون بس نیست غربت شیعه؟!چرا باورمون نمیشه ما در غیبت کبری هستیم و او در انتظار بازگشت ما به خداست…دختر مسلمان ایرانی ! تو ارزشمندی…تو کسی هستی که شیعه امیرالمومنینه ..ما باید به یاری اماممون دست به دست هم بدیم .هر لحظه در کنار ماست امام ما هر لحظه ما رو میبینه!هر وقت گناهی میکنیم غصه میخوره . دختر و پسر مسلمان شیعه ایرانی ! بیاین از همین الان یه گناه رو به خاطر لبخند مهدی فاطمه (عج) و برای تعجیل ظهورش مردونه بزاریم کنار..اگه پایه ای بسم الله..

    • چرا ما انقدر که هستیم
      تازه اکثرا ساپورت پوش وبیغیرت هستند
      همون ۳۱۳ با اعقادات چنان کاری میکنند ۲/۳ مرد زمین که ساپورت پوش هستند نابود بشن

      • منم میگفتم ک امام زمان عج دیگه این مقدار یار واقعی دارن ولی یه کم که تحقیق کردم فهمیدم ک یکی از شرایط ظهور تکمیل یاران ایشون و احساس نیاز جهانی به کمک الهیه…وقتی این شرط محقق بشه ظهور رخ میده

  19. واقا که بیش خدا چه جوابی خواهند داد

  20. مجردیم به خیالمم نبود که کی چجوری میگرده.میگفتم هر کی به دین خودش…ولی الان وقتی توجه شوهرمو نسبت به این زنا میبینم که تو خیابون هیچ کدومشون رو از قلم نمیندازه و به همشون یکی یکی نگا میکنه.به زمین و آسمون لعنت میفرستم.تو این دنیا زنای بی عفت و مردای بی غیرت حال میکنن.غمو غصشو من میکشم.

  21. ٌٌٍآقایون لطفاٌ توجه کنند:چرا اینقدر به این زنا اهمیت میدید که شخصیت خودتنو لکه دار کنیدوحرفهای مزخرف اونارو بشنوید.مردها از اذل تا ابد همیشه سر بلند،سرافراز،متمدن و باارزش و در ضمن زیبا و خوشتیب ودر بلندای تاریخ بشریت ایستاده اندو زنان، ارزشی ندارن که به خاطر اونا اینهمه نظر بدید. زنا موجوداتی:مفتخور ،زشتو بی مصرفند.

    • اول تو آینه به خودت نگاه کن بد به دخترا بگو زشت

    • سلام آقای کوروش کبیر !اگه به خدا اعتقاد داشته باشی اینو میدونی که ارزش همه ی انسان ها چه مرد و چه زن به جنسیت نیست ملاک برتری همه ی ما فقط تقواست!!این رو بدونید که زن و مرد مکمل هم هستند و هیچ کس نمیتونه اینو انکار کنه!!!!!!شما خودت هر چند انکار کنی ولی به همین زن ها نیازمندی!!برای این که مکمل هم هستید!تا حالا فکر کردین که دین شما با ازدواج با همین زن ها که از دید شما بی ارزشند کامل میشه؟!!!همه این چیز هایی که گفتم در کتاب آسمانی ما قرآن هست!اینم بگم که اگه زنها زیبا و با ارزش نبودند خداوند به آنها نمیفرمود حجاب داشته باشید و خودتون رو از نگاه آلوده مردانه !نامحرم بپوشونیدبرای اینکه ارزش وجودی شما حفظ بشه!!!

      • در کتاب اسمانی اجازه تعدد ازدواج به مرد داده و این ساپورتم کهمرد تحریک میکنه میگذارید همستون ازدواج مجدد کنه بخاطر قران کتاب اسمانی و اخر همسرتون و اینکه برای شما خداوند ثوابی در نظر خواهد گرفت
        عایا من وکیلم ؟

    • شمابیماری خودشیفتگی داریدحتمابایک پزشک روانپزشک مشورت کنیدخدابزرگه خوب میشیدناراحت نباشیدآقای خوشگل

  22. سلام دوستان
    به نظرمن کسایی که ساپورت ولباسهای زننده (مثل مانتو های خیلی کوتاه وشال وروسری های ۲۰سانتی ولباسهای چسبان و…)رو انتخاب می کنند یه جور عقده خود کوچک بینی وکمبود های عاطفی دارند که با پوشیدن این جور لباسها قصدجلب توجه دیگران رودارند وهیچ ربطی هم به ارزونی وبی پولی وسیر وگرسنه بودن شکمهاشون نداره چون که اکثر اینهای که با این وضع نابسامان راهی کوچه وخیابون می شن ادعای باکلاسی وبافرهنگی ومایه داری رو دارن.
    آهای دخترایی که بی حجاب وباساپورت وارد کوچه وبازار میشوید بدونید که باعث اینکه اکثر پسرها از فکر ازدواج وانتخاب همسر بیان بیرون دلیلش هیمن طرز پوشش شماهاست ودودش هم به چشمای خودتون میره ومجبور می شین به انتظار شوهر توخونه باباهاتون بمونیدبه چهاردلیل اول:مطمئن باشید هر پسری قصد ازدواج داشته باشه دوست داره همسر آینده اش حداقل حجاب اسلامی رو رعایت کنه وفقط وفقط مال خودش باشه نه اینکه همسرش با پوشش زننده نگاههای نامحرم وچشمای ناپاک رو برای خودش بخره دوم :همین طور که همه می دونن برخلاف زنها که بانوازش ولمس شدن بدنشون به اوج شهوت میرسن مردها فقط با نگاه هم غریزه جنسی شون فعال میشه ووقتی توکوچه وخیابان دخترهای ساپورتی وبدحجاب رو می بینه وازلحاظ جنسی ارضاء می شه ازاون عطشی که برای دستیافتن به جنس مخالفش داره کم می شه ودلیلی نمی بینه وقتی باراه افتادن توکوچه وبازار انواع واقسام بدنهارو می بینه به فکر ازدواج باشه وسوم: مطمئن باشید با این طرز پوشش وحجاب بد اگر ازدواجی هم اتفاق بیفته عاقبت خوشی نداره وشک وبدبینی رو بدنبال داره واحتمال اینکه به طلاق هم برسه خیلی زیاده ودراخر اینکه اگر ساپورت خوب بود کشوری مثل آمریکا که داخلش بی بندوباری بی داد می کنه ساپورت روبرای دانش آموزانش ممنوع نمی کرد.وتویی که ادعای مسلمونیت میشه وباید طبق فرمان خدا بدن واندامت رو از نگاه نامحرم بپوشونی و الگوی خودت رو حضرت زهرا قرار بدی ایجوری آبروی اسلام وایران وایرانی رو ببری مطمئن باشید هبچ وقت باساپورت پوشیدن وبدحجابی باکلاس وبافرهنگ نمی شین وقتی بافرهنگ می شین که ۱قانون و۲ادب و۳راه ورسم اجدادمون و۴اعتقادات و۵اخلاق صحیح روتوجامعه رعایت کنیم.اون موقع با فرهنگ بافرهنگ وباکلاس با کلاس هستیم لطفا اگر با نظر من موافقید نظر بدین

    • از بس که ذهنتون خراب
      بد حجابی بد بدترش فقر که باعث میشه مشکلات این چنینی درست بشه
      بله ساپورت میپوشه بخاطر زیبا شدن و مورد توجه قرار گرفتن
      ولی چرا
      چون بیکار جون چون پول نداره میخواهد بگه من دارم …
      میخواهم دوست داشته بشه ولی چون کسی نیست تو فرهنگ بسته ما حتی ساپورت میپوشه ولی اینطور که فکر میکنند بعضی ها خراب نیستند هزره نیستند اون خانم چادر هی توهین میکنه من فلانم دم ندارم
      فرهنگ اجداد ما فرهنگی عربی ؟ تهاجم فرهنگی فقط غربی پس این عربیش چیه که تهاجم نمیدونیم ؟

    • احسنت همش عقده های خودکم بینی هست من خودم چادریم حتی آرایش هم نمیکنم آنچنان هم زیبانیستم چون عادت ندارم وقتموتوسالن زیبایی ومطب زیبایی بگذرونم عقیده دارم باطنت زیباباشه ظاهرت هم زیبامیشه اگه کسی توروبخاطرظاهرت بخوادبالاخره ظاهرت براش عادی میشه

  23. سلام خواهشا زود قضاوت نکنید شاید اونجور ک شما فک میکنید نباشه

    • منظورت از اونجور چیه؟

    • نکنه دیدنش چشم بصیرت میخاد ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!میشه شما که با بصیرتین اینجورشو توضیح بدین بی زحمت؟؟!!!!!!!!!!!

      • خانم چادری
        بله چشم بصیرت میخواهد
        البته شما برزخیش داری که قضاوت میکنی
        ما چون زمینش فقط داریم و مجهز به لوازم جانبی نیستیم نمیتونیم به هزره بودن ساپورت پوش ها ایمان بیاریم
        این میخواهی بشنوی دیگه از بالا تا پایین نظرات میخواهی نهی از ساپورت کنی ملت

        • دوست عزیز..الآن شما قضاوت بیجا کردی.اگه نظرات منو تو این وب خونده باشی متوجه شدی ک اصلن ب اینکه هر کی ساپورت میپوشه خرابه و هرکی چادریه قدیسه!معتقد نیستم و نظر قرآن هم همینه..

  24. سلام بچه ها.بابا بیخیال.چیکار دارید کی چی میپوشه.هر ادمی اختیار دار خودشه.کسایی که با این جریان مشکل دارن سعی کنن حواسشون به ناموس خودشون باشه وچشماشون رو درویش کنن.والسلام

  25. سلام عزیزان . به جای بحث و دعوا با هم ببینیم رآه حل جیه ? سابورت خیلی خوبه به شرطی که زن وأسه شوهرش تن کنه و خیلی بده أکه واسه غریبه تن کنه . أین نظر منه . شاید نظر شما متفاوت باشه . لباس هر شخص معرف طرز تفکر و عقائد اون فرده ّ. شاید بعضی أفراد از تن کردن این لباسها هدفی غیر از أین صحبتها داشته باشن . خوش باشین.

    • اصلا اون ساپرت برای زیر شلوار یا دامن نه برای بیرون رفتن و پوشش تنها قبلا برای اینکه از سرما سرما در امان باشن ایجور لباسارو که حجم کمی داره زیر شلوار یا لباسهای دیگه میپوشیدن ولی الان دخترها و زنانی که دم از فرهنگ میزنن لباس و فرهنگ ۱۰۰ سال پیش زنان بدکاره ی اروپایی و امریکایی رو میپوشند ایا فرهنگ ایرانی و سیستان به عنوان قدمتی ترین شهر ایران ساپرته جوابو بدید واقعا فرهنک ایران اینه ایران بالا ترین نژاد روی زمین از هر نظر چرا باید با طناب اونا اینقدر پایین بریم.

      • اشکالاتی که به پوشش ساپورت میتونه وجود داشته کاری ندارم
        ولی کل دنیا داره از ساپورت استفاده میکنند
        ما به فرهنگ سیستان بلوچستان توجه کنیم که برترین نژادیم ؟
        برتری نژاد از کجا امد عزیزم ؟ احتمالا اختلاسها و امتیازاتی که دادیم !!!هه

    • خدا عمرت بده

  26. خدالعنتتون کنه باساپورتاتون که جز گناه چیزی برامون ندارین

    • خدا لعنت نکنه هیچ کس
      شما دید عوض کن
      باید ریسمون خانواده دست گرفت ولی نباید با شلاق بالا سرشون بود
      اینکه شما زودی تحریک میشید یا توجه میکنید میتونه به شکلی کنترل بشه
      سریال های تلویزیون تماشا نمیکنی
      باید بریم تو کوه خدا نکرده به گناه دچار نشیم

  27. دخترای دوروزمونه هارشدن ازبس بی شوهری کشیدن کم مونده لخت برن توخیابون یکی بگیردشون خاک توسرهارشون بدبختای ترشیده

    • ببخشیدا.شما شوهر داری که بقیه میگی ترشیده

    • پیشانی ار زداغ گناهی شود سیاه بهتر بود ز داغ مهر نماز از سر ریا .به مردم توهین نکن تا گرفتار عدالت پنهان خدا نشوی شاید انها از هزاران امثالهم پاکتر باشند.

      • دمت گرم حاجی

      • ببخشیداین شعرشمااینجا مصداق نداره اون دختری که بابی حجابیش باعث لرزوندن دل جوونی میشه بنظرشماپاکه ???اگه اون درنظرشماپاک باشه پس خوش بحال شماپاکان !!! تقبل الله

      • ببخشیدشماکه سنگ این جوردخترهاروبه سینه میزنی خدایی خواستگاری این جوردخترها میری یامیری ازتوجلسه دخترانتخاب میکنی ?????

    • سلام خواهرم.واقعا فک میکنید با توهین و بی ادبی چیزی درس میشه؟؟!!بفرما و بتمرگ دوتاشون یه معنی میده ولی این کجا و آنکجا؟؟!!هرکاری روشی داره خواهرم!!

      • برادرمن اینهاکارشون از توهین گذشته بخدامن که یک دخترم خجالت میکشم ازاینکه این گونه دخترهاهمجنسم هستند ازطرزلباس پوشیدن هاشون رفتارهاشون آرایش کردن های افتضاحشون که نشون از معلوم الحال بودنشونه!!! شماخودت اگه خواهرت بااین وضع بره بیرون چکارش میکنی نه واقعا چکارش میکنی ?? درضمن بچه نیستندکه نفهمن خیلیاشون زندگیهای متاهلین روبهم ریختن بخدادوره آخرزمون شده کاش حیایی هم بود

  28. بابا شما چه قدر گیر میدین از نظر من درست که نباید این طور بپو شن اما به ما هم ربطی نداره که دیگران چطور میپوشن شما ها سعی کنین خودتون خوب باشین اموزش دادن به دیگران پیش کشتون!والا!

    • صد درصد باهاتون موافقم

    • پیامبرخدا(ص) وعده فرمود : هرگاه مردم امر به معروف و نهی

      از منکر نکنند ، و از نیکان خاندان من پیروی ننمایند ، خداوند بدان شان

      را بر آنان مسلّط گرداند و نیکانشان دعا کنند امّا دعایشان مستجاب نشود .۱

      و همچینین رسول خدا (ص) می فرمایند :

      ” امر به معروف و نهی از منکر راه و روش پیامبران و شیوه صالحان

      است و فریضه بزرگی است که دیگر فرایض به واسطه آن برپا می شود ،

      راهها امن می گردد و درآمد ها حلال می شود و حقوق پایمال شده به

      صاحبانش بر می گردد ، زمین آباد می شود و بدون ظلم حق از دشمنان

      گرفته می شود و کارها سامان می پذیرد . ۲

      یا در جای دیگر حضرت فرمودند :

      ” هرکس از شما منکری ببیند باید با دست و اگر نتوانست با زبان و

      اگر نتوانست با قلبش آن را تغییر دهد ، که پایین ترین درجه ایمان همین

      تغییر قلبی است .” ۳

      پس بیاییم به خود تکانی بدهیم و در مقایل این همه گناه سکوت نکنیم

      و امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا این امر واجب در جامعه اسلامی

      شهید نگردد .

      • امر به مروف شرایط باید داشته باشه و جا ومکان و نباید با توهین وتوهمت همراه باشه
        یارو با خانوادش افتوبه میگیرید بعد میگی پیامبر گفته امر به معروف و نهی از منکر ؟
        مشکل این تفکر کینه که از چی ناشی شده خدا میدونه

        • سلام دوست عزیز اگه احادیث رو تحریف شده میدونین.خب قرآن ک دیگه تحریف نشده!کلی آیه راجب امر به معروف هست
          بقره ۴۴

          توبه ۱۱۲

          بقره ۸۳

          هود ۸۸

          بقره ۲۶۳

          هود ۱۱۶

          آل عمران ۲۱

          رعد ۳۶

          آل عمران ۲۲

          نحل ۷۶

          آل عمران ۱۰۴

          نحل ۹۰

          آل عمران ۱۰۵

          مریم ۵۵

          آل عمران ۱۱۰

          طه ۴۴

          آل عمران ۱۱۱

          طه ۱۳۲

          آل عمران ۱۱۲

          حج ۴۱

          آل عمران ۱۱۳

          حج ۷۲

          آل عمران ۱۱۴
          مومنون ۷۱

          نساء ۶۳

          مومنون ۷۲
          نساء ۶۴
          مومنون ۷۳
          نساء ۱۱۴
          نور ۲۱
          مائده ۶۳
          شعرا ۲۱۴
          مائده ۷۸
          نمل ۱۸
          مائده ۷۹
          عنکبوت ۴۵
          مائده ۱۱۷
          لقمان ۱۷
          اعراف ۱۵۷
          سبأ ۴۶
          اعراف ۱۶۴
          فصلت ۳۳
          اعراف ۱۶۵
          شوری ۱۴
          اعراف ۱۹۸
          شوری ۱۵
          اعراف ۱۹۹
          صف ۲و ۳
          انفال ۲۴
          علق ۹
          توبه ۶۷
          علق ۱۱و ۱۲
          توبه ۷۱
          عصر ۳
          بقره ۴۴
          شرح آیات در: http://www.agri-esfahan.ir/Default.aspx?tabid=1726

  29. یاشاسین اوز شهریم که بیر دنه قیز بجور بی حیا یوخدو (او دوسلار که بیح سایت دایوز لطف الیرین مینان بله ترکی سوزلروزو دیرین نیا بیز اولارین دیلیده دانیشاخ گوی اولار بیزیم دلیمیزده دانشسینار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.