امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / در نظر سنجی الناز شاکردوست بهترین سوپر استار زن ایران شد

در نظر سنجی الناز شاکردوست بهترین سوپر استار زن ایران شد

در نظر سنجی الناز شاکردوست بهترین سوپر استار زن ایران شد

بهترین سوپر استار زن ایران , نتیجه نظرسنجی انتخاب بهترین سوپر استار زن ایران, الناز شاکردوست , مهناز افشار

نتیجه جدیدترین نظر سنجی سایت «بانی فیلم» آنلاین، شاید متفاوت تر از آنچه خیلی از ما در تحریریه «بانی فیلم» و نیز شاید پیش بینی خوانندگانی از آب درآمده که پیگیر آن بودند.

برگزیده نهایی نظرسنجی در خصوص سوپراستار فعلی سینما مشخص شد و الناز شاکردوست با تفاوت آرای اندک و در رقابتی پایاپای، در صدر جای گرفت. برخلاف پیش‌ بینی‌ها الناز شاکردوست توانست مهناز افشار و لیلا حاتمی را پشت سر بگذارد و نفر اول و برگزیده سوپراستار فعلی سینما به انتخاب مخاطبان «بانی فیلم» شود. بر اساس این نظرخواهی مهناز افشار و لیلا حاتمی با حدود ۲۰ رأی کمتر، به طور مشترک دوم شدند.

در این نظر سنجی از کاربران سایت خواستیم تا از میان ۱۲ بازیگر زنی که با همفکری کارشناسان و تحریریه «بانی فیلم» از میان گزینه های متعدد انتخاب شدند، سوپراستار فعلی سینما را برگزینند. این گزینه ها نیز (بر اساس حروف الفبا) عبارت بودند از:

۱- مهناز افشار، ۲-هانیه توسلی،۳-هدیه تهرانی،۴-نگار جواهریان،۵- لیلا حاتمی،۶-میترا حجار،۷-مریلا زارعی۸-الناز شاکردوست،۹-ترانه علیدوستی،۱۰-مهتاب کرامتی،۱۱-نیکی کریمی و ۱۲- باران کوثری

بر همین اساس، نتایج این نظر سنجی که از ۱۰ آذر در سایت «بانی فیلم» آنلاین در دسترس کاربران قرار داشت و تا عصر دیروز نیز ادامه داشت، الناز شاکر دوست با تفاوت آرای اندک و در رقابتی پایاپای، در صدر جای گرفت. این در حالی بود که مهناز افشار و لیلا حاتمی نیز با حدود ۲۰ رأی کمتر، به طور مشترک دوم شدند. البته ناگفته نماند هدیه تهرانی هم با چند رأی کمتر پس از این سه هنرمند قرار گرفت.

شاکردوست: خوشحالم که منتخب مردم بودم

الناز شاکردوست در همین رابطه در گفت و گوی کوتاهی با بانی فیلم گفت: خوشحالم در این نظرسنجی بیشترین رای را به دست آوردم. خیلی وقت ها انتخاب شدن از طرف مردم ارزش بیشتری از گرفتن جایزه در جشن ها و جشنواره ها دارد. در نظر سنجی روزنامه بانی فیلم هم همین اتفاق افتاده است. خوشحالم که منتخب مردم بودم.»

۴ دیدگاه‌ها

  1. معلومه دیگه هر کسی این قیافه را داشت نفر اول می شد

  2. النازو عشقه

  3. سلام, با احترام به کسانی که ایشون رو انتخاب کردن باید بگم بهتره یه صحبتی هم با کسانی که واقعا بازیگری رو میفهمند بکنید ,ادا های این خانم رو هر دختری میتونه دربیاره این حرف من نیست در سایت بهترین منتقدها راجع به بازیگران دهه شصت مطالبی هست که عنوان میکنه خانم شاکردوست بازیگری هستند که صرفا جهت دریافت بیننده در فیلم ها حضور دارن نه به خاطر هنر بازیگری, و صرفاحضورشون برای فروش بیشتر هست. متاسفم برای کسانی که به ظاهر نمره میدن.

  4. خیلی خوشحال از این که در جمع حاضر، این به ظاهر مند ( خانم رهنما ) که خیلی از خود متشکر هستن تشریف ندارند . چون اب روی هرکی که اهل استان مرکزی هست رو می برد. تبریک میگم به همه آنهای که کاندید شدند و تبریک ویژه به کسی که رتبه نخست رو کسب کرده . من برای کسانی که برای زادگاه خودشون ارزش قایل هستن احترام میگذارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.