امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / سرنوشت فیلم سریع و خشن ۷ بعد از مرگ پل واکر چه خواهد شد

سرنوشت فیلم سریع و خشن ۷ بعد از مرگ پل واکر چه خواهد شد

سرنوشت فیلم سریع و خشن ۷ بعد از مرگ پل واکر چه خواهد شد

Walker, left, with Vin Diesel in Fast & Furious 5, 2011.

پایگاه اطلاع رسانی (The warp) به نقل از یکی از مقامات داخلی مدعی شده مقامات استودیوی یونیورسال بر آن نظر هستند که سکانسهایی با بازی «پل واکر»‌ را جمع کرده و با جذب بازیگر جدید در نقش «برایان اُکانر» بار دیگر این سکانسها را فیلمبرداری کنند. از آنجایی که «واکر» یکی از بازیگران اصلی فیلم بوده و حضوری فعال در سکانسهای فیلمبرداری شده تا این مرحله از فیلم را داشته ، به نظر می رسد مقامات استودیو با فشار دادن دکمه بازگشت ، باید فیلمبرداری «سریع و خشن ۷» را از اول شروع کنند.

از آنجایی که «پل واکر» یکی از بازیگران اصلی فیلم بوده و حضوری فعال در سکانسهای فیلمبرداری شده تا این مرحله از فیلم را داشته ، به نظر می رسد مقامات استودیو با فشار دادن دکمه بازگشت ، باید فیلمبرداری «سریع و خشن ۷» را از اول شروع کنند.

وقتی «پل واکر» در سانحه دلخراش رانندگی درگذشت ، تولید قسمت هفتم فیلم «سریع و خشن» به کارگردانی «جیمز ون» در چاه مشکلات افتاد . این فیلم هم اکنون در میانه راه تولید است و کاراکتر «برایان اُکانر» با بازی «پل واکر» نقشی حساس در این فیلم است . اما بدون «واکر»…

بدون شک مقامات استودیوی یونیورسال طی هفته گذشته به دنبال راهی برای جمع کردن این فیلم بوده اند . همچنین طرفداران سریع و خشن در انتظار هستند تا ببینند سرنوشت این فیلم چه می شود.

از سوی دیگر هر چند مقامات استودیو به فکر بوده و با بیمه کردن فیلم وقوع چنین اتفاقاتی را در نظر داشته اند ، با این وجود به نظر می رسد بودجه تولیدی فیلم «سریع و خشن ۷» از ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رود.

فیلم سریع و خشن 7 , فیلم سریع و خشن بدون پل واکر

اینها تنها اظهارات یک مقام داخلی است و سرنوشت فیلم «سریع و خشن ۷» را در نهایت مقامات استودیو اعلام خواهند کرد ؛ اینکه فیلم بار دیگر از نو فیلمبرداری می شود ، با حضور بازیگر جدید و یا از افکتهای دیجیتالی بهره ببرند و نسخه دیجیتالی از واکر طراحی که این راه حل می تواند نهایت یک ایده احمقانه باشد . چرا که مخاطب نسبت به درگذشت «واکر» آگاه است و خامی سکانسهایی با این شیوه را حس خواهد کرد.

گذشته از تمام مشکلات موجود ،‌تنها چیزی که در این فیلم کمتر می توان با آن کنار آمد فقدان حضور «پل واکر» خواهد بود.

 

منبع : سینماخبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.