امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / احمد مهران‌ فر بازیگر نقش ارسطو از سریال پایتخت ۳ حذف شد

احمد مهران‌ فر بازیگر نقش ارسطو از سریال پایتخت ۳ حذف شد

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو از سریال پایتخت ۳ حذف شد

احمد مهران فر ,پایتخت 3

احمد مهرانفر خودش از پایتخت ۳ کنار کشید !!

حذف ارسطو از پایتخت ۳

ساعاتی قبل خبری مبنی بر حذف شخصیت ارسطو از سریال پایتخت در رسانه ها منتشر شد. شخصیتی که از محبوب ترین کارکترهای این سریال بود و تا حد زیادی در موفقیت پایتخت ۱و۲ نقش داشت و حذف او قطعا ضربه موثری به جذابیت این سریال خواهد زد. “کافه سینما” برای پیگیری این خبر با احمد مهرانفر( بازیگر نقش ارسطو) و خشایار الوند(نویسنده پایتخت) گفتگو کرده که واکنش آنها در ادامه می خوانید.

الوند: مهرانفر خودش از پایتخت۳ کنار کشید
خشایار الوند فیلمنامه نویسی که در سالهای اخیر همکاری مستمری با مهران مدیری و تیم سریال سازی اش داشته است، در حال حاظر مشغول نگارش قسمت های ابتدایی پایتخت۳ است. او در گفت و گویی با کافه سینما در مورد شایعه حضور نداشتن احمد مهران فر – شخصیت ارسطو – در پایتخت۳ گفت: راستش من به عنوان فیلمنامه نویس بهتر است زیاد در این مسائل ورود نکنم و پاسخ دادن به این مباحث را به آقای مقدم عزیز و طنابنده بسپارم. با این حال واقعیت این است که بر خلاف میل شخص بنده و دوستان فیلمنامه نویس کار، شخصیت ارسطو در پایتخت۳ نیست. این تصمیم هم توسط خود آقای مهران فر گرفته شده و تصمیمی کاملا شخصی بوده و دلیلش را هم باید از خودش بپرسید.
الوند در مورد شایعه ی دلگیر بودن “سیروس مقدم” از مهران فر بابت شباهت بازی اش در سریال “شاهگوش” با “ارسطو” گفت: بعید میدانم چنین چیزی باشد. شاید آقای مقدم نمی پسندیدند که مهران فر در “شاهگوش” نقشی شبیه به ارسطوی پایتخت را بازی کند، اما بعید است که نبودن مهران فر در پایتخت۳ ربطی به این چیزها داشته باشد. تا جایی که من میدانم این خود آقای مهران فر بود که از کار کنار کشید. دلیلش را هم نمیدانم. شاید به خاطر حضور در “شاهگوش” چنین تصمیمی گرفته، به هر حال لوکیشن شاهگوش تهران است و نزدیک خانه ایشان است و مشکلی برای رفت و آمد نیست. شاید برایش کمی سخت بود که دوباره راهی علی آباد و شمال و جاده و این چیزها شود. طبیعتا بازی در “پایتخت” سختی های خودش را دارد.
الوند در انتها در مورد اینکه آیا با این شرایط پایتخت۳ به جذابیت پایتخت۱ و ۲ خواهد بود، به کافه سینما گفت: به شخصه به نتیجه کار امیدوارم. به هر حال من قسمت دوم مرد هزار چهره – مرد دو هزار چهره – را هم نوشته بودم، به نظرتان آیا ضعیف تر از قسمت اولش در آمده بود؟ فکر میکنم الان هم با توجه به چیزهایی که در ذهن من و دیگر نویسندگان پایتخت۳ است، قسمت سوم از دو کار قبلی بهتر شود. امیدوارم در انتها مخاطبان از نتیجه کار راضی باشند.

احمد مهرانفر: عوامل “شاهگوش” نگذاشتند به “پایتخت” بروم
احمد مهران فر هم در گفت و گویی کوتاه با کافه سینما ضمن تایید این خبر گفت: واقعیتش این است که من تا اسفند ماه درگیر بازی در پروژه “شاهگوش” هستم و طبق قراردادی که با این پروژه بستم اساسا امکان حضور و بازی در “پایتخت ۳″ را ندارم. هرچند، به نظرم نقش ارسطو به اندازه ی کافی در قسمت های ۱ و ۲ پایتخت پررنگ بوده و بهش پرداخته شده و داستان هایش هم به حد کافی گفته شده است. شاید دیگر نشود چیز جدید و تازه ای به ارسطو اضافه کرد. با این حال چون جزو گروه “پایتخت” محسوب میشوم وقتی بهم پیشنهاد بازی در قسمت جدیدش را دادند پذیرفتم و حتی نیمچه قراردادی هم با گروه بستم، اما بعد دوستانم در “شاهگوش” با این قرارداد مخالفت کردند و مخالفت شان هم منطقی بود. آنها روی حضور من در کارشان حساب باز کرده بودند و اگر به “پایتخت” میرفتم به کارشان لطمه وارد میشد. اخلاق حرفه ای ایجاب میکرد به قراردادی که با “شاهگوش” بستم پایبند بمانم.

کافه سینما

۲ دیدگاه‌ها

  1. برادر گرامی ……………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.