امازینگ / سرگرمی / فال روزانه / فال و طالع بینی روزانه دوشنبه ۴ آذر ۹۲

فال و طالع بینی روزانه دوشنبه ۴ آذر ۹۲

فال و طالع بینی روزانه دوشنبه ۴ آذر ۹۲

فال روزانه ,فال 4 اذر 92

فال روز دوشنبه ۴ چهارم آذر ۱۳۹۲

فروردین:

شاید ببینید که روزها خیلی خسته کننده هستند و نیاز به هیجان دارید. عاقلانه است که یک یا دو کار خیلی متفاوت و ماجراجویانه را انجام دهید. درمورد آنها فقط خودتان می توانید تصمیم بگیرید. با معشوقه تان حرف بزنید و با هم تصمیم بگیرید که چه کاری را باید انجام دهید. آنقدر شورو شوق خواهید داشت که تمام اطرافیانتان به وجد می آیند.

اردیبهشت:

کمی به همسرتان شک کرده اید. نگران این هستید که او چه کاری می خواهد بکند و یا باید آن را بفهمید یا دیوانه می شوید. اگر صبور باشید و گوش بدهید و حرف های معشوقه تان را بشنوید می توانید ارتباطات مثبتی را با هم به وجود بیاورید. اگر بفهمد که سعی می کنید از کارهایش سر در بیاورید خیلی ناراحت می شود. این کار او می تواند برایتان یک سورپرایز باشد.

خرداد:

امروز با هیچ کدام از اقوام مواجه نشوید. می توانند خیلی عصبیتان کنند و چیزهایی که می گویند کمی تند هستند، و اگر می خواهید که از خانه بیرونتان کنند به اصرار کردن ادامه دهید. امروز به حرکت ادامه دهید و زندگیتان را با تغییر ایجاد کنید. باید نگرش هایتان را تغییر دهید و زندگیتان را متعادل کنید. امروز کمی مشکل خواهید داشت. این قطعا می تواند که در برنامه زندگیتان تغییراتی ایجاد کند.

تیر:

سعی کنید که از خانواده تان پول قرض نکنید و به اقوام و اطرافیانتان پول یا چیز دیگری قرض ندهید. اگر نمی خواهید اموال و یا پولتان را از دست دهید، آنها را به افراد لایق بدهید. شاید امروز بخواهید که کارهایتان را انجام دهید و کمی تنها باشید. اگر متعهد به یک رابطه هستید، برای معشوقه تان یک کار خوب انجام دهید. اگر هم به دنبال کسی می گردید، چهره خندانی داشته باشید.

مرداد:

امروز به نظر می آید که دل مشغولی دارید. اگر خیلی حواستان جمع نیست از رانندگی به شدت پرهیز کنید. برای رفتن به هرجایی که می خواهید می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. شاید هم بهتر است در صورتی که مسیرتان نزدیک است پیاده بروید. از آنجایی که موقع برگشت هوا تاریک و سرد است، خیلی مراقب باشید.

شهریور:

اگر معشوقه تان در مواقع عصبانیت خیلی هوایتان را نداشت، حواستان باشد حرف ناروایی نزنید. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی برای خودتان هم زمانی را کنار بگذارید. خانواده تان امروز به کمی محبت و مراقبتتان نیاز دارند. امروز روز خیلی خوبی برای تحقیق و خواندن یک رمان خوب است. شاید هم بهتر است شروع به نوشتن رمان خودتان بکنید.

مهر:

اگر همسرتان به خاطر اینکه مثل او فکر و رفتار نمی کنید از دستتان عصبانی است، شاید بهتر است که درمورد کارهایتان درکنار او باز اندیشی کنید. هیچ کدامتان نباید در میان شما صاحب قدرت باشد. با استعدادی که دارید درآمدی کسب کنید و یک حساب پس انداز باز کنید. هیچ وقت نمی دانید که چه وقت برای هدفی خاص به آن نیاز خواهید داشت.

آبان:

تغییر در نگرش های شما دارد زندگی خانوادگیتان را با اخلال مواجه می کند. امروز به تمام کارهایی که کرده اید نگاهی بیندازید و ببینید چرا انقدر سخت و یک دنده شده اید. اگر امروز قراردادی را امضا کرده اید، امیدواریم که قبل از آن تمام مفاد آن را مطالعه کرده باشید. کاملا آگاه باشید که در شغل تان کجا ایستاده اید! با اطرافیانتان صحبت کنید تا اطمینان کنید که در مسیر صحیح قرار گرفته اید. مراقب باشید که درگیر رابطه ای پنهانی نشوید. هیچ شادی در روابطی که پنهانی هستند وجود نخواهد داشت.

آذر:

اگر در شرایط بدی هستید، باید بدانید که کله شقی شما همه چیز را خراب تر خواهد کرد. با صداقت و روراستی شرایط تان را بهتر کنید. بیهوده به این طرف و آن طرف نروید! حتما امروزتان را برنامه ریزی کنید و بچه ها را هم در آن وارد کنید. به آنها چیزی بدهید که سرشان را گرم کند و تحت کنترل باشند. یادتان باشد که فرزندان یک موهبت خداوندی هستند و خودتان هم زمانی بچه بوده اید.

دی:

با گذشت زمان نگرش هایتان نیز تغییر می کنند. شاید ببینید که در خانه هم به سرعت تغییراتی ایجاد می شوند. قبل از هرگونه تصمیمی برای کاری که می خواهید برای آینده و شغلتان کنید، تمام جوانب شرایط را به خوبی بررسی کنید. به اهداف کلی زندگیتان نگاه کنید و مراقب باشید که با عزیزانتان به خوبی رفتار می کنید. با شفافیت و اعتماد به نفس حرف بزنید و به حرف های دیگران خوب گوش کنید.

بهمن:

این را در نظر بگیرید که مقداری پول اضافه را در یک سرمایه گذاری بلندمدت به کار گیرید. با کارگذارتان ملاقاتی داشته اید و او درمورد اتفاقات بورس و بازار خیلی هیجان زده است. یک کار هیجان انگیز تازه و خیلی عالی به رویتان گشوده شده و انتظار می رود که مقداری پول را در انکار بریزید. در هنگام نیاز کمک بخواهید و خلاصه آگهی ها را کامل بخوانید. اگر چیزی را نفهمیدید درمورد ان بپرسید. این بهترین راه آگاهی است.

اسفند:

اگر سرویس ها و کالاهای تولید می کنید که تصمیمات معنوی را آسانتر می کنند، ثروتمند خواهید شد. با این حال می توانید فقط نصیحت به دیگران بدهید و هیچ گونه تعویضی (وسیله برای رفع جادو) برای امور معنوی به دیگران ندهید. خودتان باشید و بگذارید دیگران دنباله روتان باشند و یا از شما پیروی کنند. درحالت تعادل قرار دارید.

منبع: زیگیل

فال روزانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.