امازینگ / سبک زندگی / مسائل زناشویی / کدام قسمتها را خانوم ها دوست دارند نوازش کنید؟

کدام قسمتها را خانوم ها دوست دارند نوازش کنید؟

کدام قسمتها را خانوم ها دوست دارند نوازش کنید؟

کدام قسمتها را خانوم ها دوست دارند نوازش کنید؟

در این پست سعی در تحریک نداشته و حتی المقدور مطلب به گونه ای نگارش شده است که صرفا جهت ارتقاء سطح آگاهی زوجین و لذت بیشتر از یکدیگر باشد

مطمئنا هر مردی ازمشاهده لذت همسر خود توسط وی خرسند شده و احساس خوشایندی بر وی حاکم میشود ، بر خلاف تصور اکثر خانم ها مردها تنها به لذت خود فکر نمیکنند بلکه به علت عدم آگاهی از آناتومی بدن زنان و عدم شناخت جامع از دنیای جنسی زنان با تصور اینکه آنها نیز همچون مردها ارضا میشوند رفتار میکنند و بر این باورند که لذت جنسی زنها همچون مردها به یکی دو نقطه بیشتر از بدن معطوف نمیشود

مردها برای برقراری ارتباط جنسی به عناصر احساس ، پیشنوازی و معاشقه همچون زنان نیاز ندارند بلکه در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی درمغز آنها کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند ، حال آنکه زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند که دانستن مطالب ذیل جهت پیشنوازی توصیه میشود.

نواحى که باید نوازش کنید:

١- سر
نه، منظور سر شما یا مال او نیست. از سرانگشتان اشاره و انگشت وسطى براى گرفتن شقیقه هایش استفاده کنید. بعد، با یک دست شروع به بازى کردن با موهایش کنید و سپس از کلیه سر انگشتانتان براى ماساژ دادن سرش استفاده کنید. خیلى با ملایمت اینکار را بکنید.
نکته: در هنگام نوازش، سرش را روى دامنتان بگذارید تا هم او راحت باشد و هم بتواند واکنشهاى متقابل انجام دهد.

٢- گردن
چه از دستهایتان استفاده کنید یا از دهانتان، اغلب زنها وقتى مویشان را از روى گردنشان پس میزنید و به نرمى آنرا نوازش میکنید، میبوسید، میلسید، و یواش گاز میگیرید بسیار لذت میبرند.
نکته: وقتى به نزدیکى استخوان ترقوه میرسید این نواحى را ببوسید و لیس بزنید.

٣- پشت
من نمیتوانم به شما بگویم چه میگذرد وقتى او را به پهلو می خوابانید در حالیکه پشتش به طرف شما است ، و به نرمى پشتش را از بالا به پائین میلیسید و میبوسید.

۴- رانها
چه او عریان باشد یا لباس رابطه جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست و لبهایتان به نوازش داخل و خارج رانهایش بپردازید. گاز نگیرید. و از آلت هم فاصله بگیرید… البته فعلا.
نکته: ناحیه بین لبه هاى خارجى آلتش را بلیسید و سپس با زبان محکم بالاى رانش را بلیسید

۵- پشت زانوها
در حالیکه او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحتتر میشود.
نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نلیسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.

۶- دستها
دستش را بگیرید، طورى که کف دستها به طرف بالا باشد، و با هر دو شصت به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش میکند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا کل دستش را نوازش کنید.

۷- مچها
دستش را طورى بگیرید که کف دست به سمت بالا باشد ، در حالیکه از وقایع روزانه اش میپرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لبها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچش را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.
نکته: وقتى که مچش را میبوسید، با دستتان دست او را مقابل صورتتان بگیرید.

٨- گوشها
به سراغ گوشش بروید و جمله اى نظیر ”امشب شب توست،“ زمزمه کنید و سپس نرمه گوشش را داخل دهانتان بگیرید و حسابى خیسش کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوشش رفته و یواش با دندان گازش بگیرید.
نکته: قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.

٩- شکم
دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. بعد شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گهگاه با زبانتان آنرا بلیسید.
نکته: اطراف نافش را بلیسید و به آرامى نوک دماغتان را روى آن بمالید.

١٠ – زانوها
چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
نکته: هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید. و مجددا، به هیچ وجه از دندانهایتان استفاده نکنید.

١١ – پاها
چه بعنوان بخشى از عادات معاشقه یا آرامش بخشیدن به او پس از یک روز سخت، مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید.
نکته: مدت زمانى را به مالش اطراف پاهایش اختصاص دهید و مواظب باشید قلقلکش ندهید. و اگر پاهایش تمیز هستند و شما نیز سرحال هستید، آن پنجه هاى کوچک زیبا را بمکید (قبل از کرم یا روغن).

حالا برویم سراغ اصل مطلب خواه براى عشقبازى باشد یا فقط بخواهید پیشاپیش او را آماده کرده باشید بدین ترتیب او با جلب توجه شما روى قسمتهائى از بدنش غیر از آلت و کپل و پستانهایش، شما را متوجه خواهد کرد که این قسمتها نیز باعث تحریک وى میشود. علاوه بر این، او انگیزه پیدا می کند تا وقتى را براى قسمتهائى از بدنتان غیر از جهاز تناسلی، صرف کند … با اینکه شاید شما با همان قسمتها نیز ارضا شوید.

منبع : تنظیم خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.