امازینگ / اخبار / اخبار جنجالی / فیلم جنجالی سال با درجه ۱۶+ و تیراژ نیم میلیونی به بازار آمد!

فیلم جنجالی سال با درجه ۱۶+ و تیراژ نیم میلیونی به بازار آمد!

فیلم جنجالی سال با درجه ۱۶+ و تیراژ نیم میلیونی به بازار آمد!

فیلم جنجالی سال

آخرین فیلم اکران شده فریدون جیرانی با عنوان «من مادر هستم» با تیراژ نیم میلیونی به شبکه خانگی عرضه شد. «من مادر هستم» با درجه بندی ۱۶+ به شبکه نمایش خانگی عرضه شده یعنی اینکه نوجوانان زیر ۱۶ سال نمی توانند بدون حضور والدین خود آن را تماشا کنند. این فیلم بدون کمترین سانسور نسبت به نسخه اکران شده به شبکه نمایش خانگی آمده است.

به گزارش شبکه ایران آخرین فیلم اکران شده فریدون جیرانی با عنوان «من مادر هستم» با تیراژ نیم میلیونی به شبکه خانگی عرضه شد. این فیلم که از جمله فیلمهای توقیفی حوزه هنری بود سال گذشته روی پرده رفته و البته گیشه خوبی هم داشت.

«من مادر هستم» با درجه بندی ۱۶+ به شبکه نمایش خانگی عرضه شده یعنی اینکه نوجوانان زیر ۱۶ سال نمی توانند بدون حضور والدین خود آن را تماشا کنند. این فیلم بدون کمترین سانسور نسبت به نسخه اکران شده به شبکه نمایش خانگی آمده است.

در کنار فیلم ۱۰ دقیقه نسبتا دیدنی از پشت صحنه آن گنجانده شده که آنچه در این ۱۰ دقیقه از همه جالبتر است فیلمبرداری یکی از آخرین سکانسهای فیلم است؛ یعنی همان جایی که «آوا دلنواز» بناست با پدر و مادر و همسرش وداع کرده و روانه چوب دار شود. جیرانی در فیلم پشت صحنه و کمی پیش از فیلمبرداری این نما به صراحت می گوید که خودش هم دل دیدن این نما را ندارد و ترجیح می دهد بیرون از لوکیشن به مونتیورینگ صحنه بپردازد.

فیلم جنجالی سال

دی.وی.دی «من مادر هستم» آن ۶ دقیقه ای که به خواست خود کارگردان از فیلم حذف شده را هم دارد. این ۶ دقیقه که به دلیل طولانی شده زمان فیلم حذف شده بودند در یک باکس با عنوان «جذف شده های کارگردان» در دی.وی.دی قرار داده شده اند. در این ۶ دقیقه می توانیم نمای کامل قتل «سعید» توسط «آوا» و همچنین ازدواج «آوا» و «پدرام» در حضور پدر و مادر «آوا» و در آغوش گرفته شدن «آوا» توسط مادر «پدرام» را ببینیم.

اما یک نمای مهم فیلم که در نسخه اکران خصوصی فیلم وجود داشت اما نه در اکران رسمی و نه در دی.وی.دی و نه حتی در باکس حذف شده ها وجود ندارد، نمایی است که «سیمین کاشف» از زیرپای «آوا» صندلی را کشیده و به عنوان ولی دم او را اعدام می کند!/شبکه ایران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.