امازینگ / سرگرمی / فال روز پنج شنبه ۷ شهریور ۹۲

فال روز پنج شنبه ۷ شهریور ۹۲

فال روز پنج شنبه ۷ شهریور ۹۲

faal

فروردین:

امروز ممکن است روز احساسات شدید باشد. خواهید دی که اینها احساساتی هستند که در ذهنتان جریان داشته و پیچیده و شدید هستند. وقتی با اطرافیانتان صحبت می کنید، این احساسات را در اعماق تاریک ذهنتان چال کنید. آنها را به بیرون راه ندهید که برایتان دردسرساز خواهد شد.

 

اردیبهشت:

با همکاران عقلتان را روی هم برزید. شما برای یک کسب و کار جدید ایده هایی در ذهن دارید که بسیار قابل شکوفایی است. در مورد اینکه چگونه می توانید یک پروژه ی پول ساز شروع کنید بحث کنید. با دوستانتان بیرون بروید، با هم پیتزا و نوشیدنی بخورید و با هم درمورد کارتان به صحبت ادامه دهید.

 

خرداد:

اگر امروز بدون درنظر گرفتن عواقب عمل کنید، برایتان دردسرهای بزرگی پیش خواهد آمد. اگر در کارتان یک ایده ی کلیدی پیدا کردید، این را به سرپرست بگویید و ایده تان را عملی کنید. درمورد اینکه در کارتان تا کجا می خواهید پیش بروید فکر کنید و اگر خواستید شغلتان را عوض کنید باید اول درمورد آن بخوبی فکر کنید.

 

تیر:

امروز سعی کنید که منعطف باشید. ممکن است نیاز پیدا کنید که در لحظه تغییر کنید. وقتی که خشک باشید و به رفتارهای قدمیتان ادامه بدهید، ممکن است در خانه همه چیز خوب پیش نرود. درمورد تغییر و انعطاف پذیری با معشوقه تان صحبت کنید.

 

مرداد:

امروز ممکن است که در زندگی عجیبتان یک تغییر بزرگ ایجاد شود. اطرافتان را احساسات اضظراب آور فرا گرفته است و این می تواند فقط یک امتحان چهارگزینه ای و یا یک کنفرانس درمحل کار باشد. امروز احساساتتان را از معشوقه تان مخفی نگه دارید. این احساسات می توانند برای امروز عصر برنامه های مشکل ساز و پراضطراب داشته باشند.

 

شهریور:

امروز ممکن است در یک رابطه ی بسیار خوب تغییراتی داشته باشید. این می تواند بسیار غافلگیرکننده باشد و شما باید به دنبال راه حل و پاسخ آن باشید. مراقب جزییات کوچک در کارتان باشید و مطمئن شوید که در کاغذهای کاریتان هیچ اشتباهی رخ نداده است. شاید بخواهید که درخواست یک کپی از جزییات کاریتان بکنید.

 

مهر:

امروز بازهم مسایل مربوط به رابطه تان پدیدار می شوند. برای جبران کردن احساسات سخت به سختی کار کنید. در کارتان خلاق باشید و با کمی فراست بیشتر وظایفتان را انجام دهید. امشب برای زندگی اجتماعیتان چشم انداز مثبتی بوجود خواهد آمد. شاد باشید و به حس ششمتان توجه کنید.

 

آبان:

درمورد سهیم شدن احساساتتان با معشوقه تان فکر کنید. درمورد آنکه کی هستید و به کدام سمت پیش می روید فکر کنید. اجتماعی باشید و با همکارانتان مکالمه ی خیلی خوبی داشته باشید. تغییر همیشه خوب است، پس بدنبال تغییراتی باشید که شما را راضی نگه می دارند.

 

آذر:

هنوز هم در مورد این فکر می کنید که در یک سرمایه گذاری چه اشتباهی کردید. به تمام سهام ها، اطلاعیه ها و اسناد ضروری نگاه کردید. باید بدانید که سرمایه گذاری ها همیشه ایمن نیستند و همیشه احتمال خراب شدن کار وجود دارد. هیچ وقت بیشتر از آنچیزی که دارید سرمایه گذاری نکنید و هرگز روی یک دوست شرطبندی و یا حساب نکنید.

 

دی:

شفافیت ذهنی در زندگی باعث می شود بفهمید که انتخاب هایی که در گذشته داشته اید انتخاب های خوبی بوده اند. امروز سریع باشید و مراقب مسایلی که در محیط خانوادگی پیش می آیند باشید. اگر در خانواده کسی را رنجاندید به سرعت عذرخواهی کنید. نگذارید احساسات بد باقی بمانند.

 

بهمن:

امروز همه چیز در روحتان بدنبال توجهتان است. شما به تمام نیروی احساسی و انرژیتان نیاز دارید تا مشکلاتی که دارید را حل و فصل کنید. امروز را تبدیل به یک روز اجتماعی کنید و با دوستانتان درمورد مسایل سیاسی و اجتماعی بحث کنید. به یک سازمان ملحق شوید که زندگی سیاسیتان را بهبود بخشد.

 

اسفند:

امروز ممکن است با احساساتتان بمباران شوید. این ها ممکن است احساسات روانی باشند که ممکن است باعث شوند بیش ازحد تحریک شوید. به اطرافیانتان توجه کنید و برای فهمیدن قصدشان به زبان بدنشان توجه کنید. امروز برایتان خیلی جالب و دلچسب خواهد بود.

فال , فال روزانه , فال روزانه فردا , فال روزانه تولد , فال روزانه تلگرام , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fal roozane

داستان عاشقانه | فیلم زایمان طبیعی | رمان عاشقانه

عکس پروفایل | آیت الکرسی صوتی

خرید ساعت مچی | دوربین مخفی | تقویم شمسی

تبدیل تاریخ | دابسمش جدید | تلگرام

عکس های لو رفته | بزرگ کردن آلت تناسلی

فال , فال روزانه , فال روزانه فردا , فال روزانه تولد , فال روزانه تلگرام , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fal roozane

فال روزانه pmc | فال روزانه تولد | فال روزانه تلگرام | فال فردا

فال , طالع بینی , فال روزانه فردا , فال روزانه تولد , فال روزانه تلگرام , فال روزانه pmc فال روزانه و طالع بینی

فال , فال روزانه , فال روزانه فردا , فال روزانه تولد , فال روزانه تلگرام , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fal roozane

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.