امازینگ / اخبار / روحانی در ضیافت شام مهدوی‌کنی دعوت شد

روحانی در ضیافت شام مهدوی‌کنی دعوت شد

روحانی در ضیافت شام مهدوی‌کنی دعوت شد

 

روحانی, در ,ضیافت, شام ,مهدوی‌کنی, دعوت ,شد

از رییس‌جمهور جهت شرکت در ضیافت شام رییس مجلس خبرگان که به مناسب چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دور چهارم در ۱۲ شهریورماه برگزار می‌شود، دعوت ویژه به عمل خواهد آمد.

 

آیت‌الله سیداحمد خاتمی با اعلام این خبر به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود طبق مصوبه هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری مهمان ویژه این دوره اجلاس سردار سلیمانی خواهد بود که باتوجه به اشرافی که ایشان نسبت به حوادث منطقه دارند در مورد مسائل سوریه، عراق، لبنان و مصر برای اعضای مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد.

 

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان، همچنین با بیان این‌که آقای روحانی عضو مجلس خبرگان رهبری هستند و به طور طبیعی در اجلاس حضور خواهند داشت، گفت: هیات رییسه مجلس خبرگان تصویب کرده که در ضیافت شام آیت‌الله مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان رهبری که در روز ۱۲ شهریورماه با حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود از دکتر حسن روحانی دعوت ویژه شود.

 

وی تصریح کرد: در این جلسه اعضای مجلس خبرگان رهبری هرکدام به مدت ۵ دقیقه می‌توانند به بیان مطالب و دیدگاه‌های خود بپردازند و اگر مطالبی خطاب به آقای روحانی دارند، بیان کنند و آقای دکتر روحانی رییس جمهور نیز مطالب و دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد و در آخر نیز آیت‌الله مهدوی‌کنی به بیان دیدگاه و نقطه‌نظرات خود خواهند پرداخت.

 

گفتنی است چهاردهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم در روز ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و در روز ۱۴ شهریورماه نیز اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت خواهند کرد و سپس به دیدار رهبری خواهند رفت.

 

از ویژگی‌های این دوره مجلس خبرگان رهبری این است که درحال حاضر رییس دو وقوه مجریه و قضاییه در آن عضو هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.