امازینگ / رپورتاژ آگهی / سفر به کیش | معرفی جاذبه های گردشگری جزیره کیش

سفر به کیش | معرفی جاذبه های گردشگری جزیره کیش

سفر به کیش

جزیره کیش همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری داخلی است. اگر شما هم قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.       کیش در تور کیش عکس­های خاطره انگیز و نمادین بگیرید

کیش، ساحل طلایی، غروب محسور کننده و مناظر زیبا همه به شما نوید ثبت تعدادی از بهترین عکس­های یادگاری را به شما می­دهند. در هر گوشه­ای از این جزیره شما می­­توانید چند عکس هیجان انگیز بگیرید اما اگر دوست دارید یک عکس نمادین در آلبوم خاطرات خود ثبت کنید بهتر است که به ساحل کیش بروید و در حالی از منظره غروب آفتاب عکس بگیرید که رشته­های نور آن از کنار کشتی یونانی عبور می­کند. این کشتی از زمان به گل نشستن در سال ۱۳۴۵ به یکی از جاذبه های گردشگری کیش تبدیل شده است و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می­کند.

جاذبه­ های گردشگری در جزیره کیش

برای هر بودجه­ای در جزیره کیش یک هتل بسیار عالی وجود دارد

در تور کیش شما با هر هزینه­ای می­توانید یک مکان اقامت بسیار عالی برای خود بیابید. جزیره کیش دارای چندین هتل لوکس، و ده­ها آپارتمان مبله شده مجلل است که شما بر اساس نیاز خود می­توانید در یکی از آنها محل استراحت خود را رزرو کنید. در این مقصد گردشگری هتل­های بسیار مجلل و چشم­نوازی وجود دارد که خود به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده­اند. اگر دوست دارید که در تور ارزان کیش در یک سوییت مجلل اقامت داشته باشید می­توانید به هتل برگ داریوش و یا هتل کوروش بروید. شاید هم دوست داشته باشید که با یک هزینه مقرون به صرفه یک اقامتگاه مناسب در اختیار داشته باشید. در این صورت می­توانید یکی از آپارتمان­های مبله این شهر را برای چند شب استراحت رزرو کنید. در این جزیره زیبا هتل­های متعددی وجود دارد که هر کدام برای طیفی از سلیقه­ها مناسب است. کسانی که دوست دارند نزدیک ساحل باشند و منظره شگفت انگیز خلیج فارس را ببینید می­توانند در یکی از هتل­های بلوار دریای کیش اتاق رزرو کنند. اگر دوست دارید که به مراکز خرید این شهر زییا نزدیک باشید به شما پیشنهاد می­کنیم که در مرکز شهر اتاق رزرو کنید. به هر صورت باید بدانید که در تور مسافرتی کیش شما از نظر محل اقامت، کیفیت هتل­هایی که میزبان شما هستند و نوع هزینه با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

کیش

از کجا خرید کنیم

جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری است که شما در آن می­توانید از میان انواع محصولات برندهای معتبر جهانی خرید کنید. در این مقصد گردشگری چندین مرکز خرید مجلل وجود دارد که هر کدام پوشش دهنده بخشی از سلایق و نیازهای شما هستند. بازار پردیس ۱ یک مرکز تجاری مجلل و شیک است که با بیش از ۲۰۰ فروشگاه مختلف آماده ارایه خدمات به شما می­باشد. اگر دوست دارید به خرید پوشاک و لوازم اکسسوری لوکس بپردازید می­توانید علاوه بر بازار پردیس ۱ از بازار پردیس ۲ دیدن کنید. برای کسانی که به دنبال یک مرکز خرید بسیار شیک می­گردند در جزیره کیش انتخاب­های متنوعی وجود دارد. به عنوان نمونه مرکز خرید دامون که دارای ۹۸ فروشگاه بزرگ است یک مکان مناسب برای کسانی است که دوست دارند در تور مسافرتی خود کالاهای لوکسی را خریداری کنند. یکی از جدیدترین مجتمع­های تجاری که در جزیره زیبای کیش ساخته شده است مرکز خرید سارینا می­باشد که به سبب نزدیکی به دو هتل مجلل ارم و کیش در میان گردشگرانی که به تور کیش می­روند از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جاذبه­ های گردشگری در جزیره کیش

برای غذا خوردن به کجا برویم

رستوران­های جزیره کیش را باید در فهرست جاذبه­های گردشگری قرار داد. چرا که بسیاری از رستوران­های این مقصد گردشگری به همان اندازه که غذاهای با کیفیتی را به مهمان خود ارایه می­دهند مناظر شگفت انگیزی را نیز پیش روی بازدید کنندگان قرار می­دهند. طراحی شیک، معماری مجلل و منظره شگفت انگیز را باید بخشی ذاتی از رستوران­های مشهور این جزیره زیبا دانست. رستوران دریایی میر مهنا در ساحل شرقی جزیره کیش یک مکان بی نظیر برای کسانی است که دوست دارند صبحانه خود را در محلی میل کنند که رو به سوی طلوع آفتاب دارد.

جزیره کیش

اگر می­خواهید که درکنار خانواده خود یک شام رویایی را با یک منظره شگفت انگیز از غروب آفتاب همراه کنید به شما پیشنهاد می­کنیم که به رستوران ساحلی موج دریا بروید. علاوه بر این نباید از رستوران­های مشهوری که در هتل داریوش و هتل کوروش جزیره کیش است صرف نظر کرد. از دیگر رستوران­های مجلل کیش که باید طعم غذای آنها را بچشید می­توان به رستوران فانوس، رستوران کف شیشه­ای و رستوران پدیده شاندیز اشاره کرد. وقتی از کیش و رستوران صحبت به میان می­آید آنچه که بیش از هر چیز به مشتریان تورهای مسافرتی این جزیره لبخند می­زند غذاهای دریایی و متنوع این جزیره است. پس هرگز فرصت چشیدن طعم دلپذیر و بی نظیر غذاهای دریایی این جزیره را از دست ندهید.

جاذبه­ های گردشگری در جزیره کیش

از چه جاذبه­ های گردشگری در جزیره کیش دیدن کنیم

در تور کیش برای هر گروه سنی و هر سلیقه­ای جاذبه­های گردشگری متنوعی وجود دارد. اگر با خانواده، همراه با کودکان خود یا با یک جمع دوستانه قصد دارید برای تعطیلات تابستان به تور ارزان کیش بروید می­توانید از میان جاذبه­های گردشگری متنوع این جزیره زیبا چند مورد را برای بازدید انتخاب کنید. یکی از بهترین پارک­های جزیره کیش برای کسانی که همراه با کودکان خود به تور کیش می­روند پارک دلفین است. شما در این جاذبه گردشگری فرصت آن را خواهید داشت تا از نزدیک با یکی از زیباترین حیوانات دریایی جهان و خلیج فارس به نام دلفین آشنا شوید و شاهد بازی و نمایش هیجان انگیز آنها در پارک دلفین باشید.

جاذبه­ های گردشگری در جزیره کیش

گردشگرانی که به طبیعت و منظره­های شگفت انگیز محیط زیست خلیج فارس علاقه دارند می­تواند در سفر کیش از ساحل مرجانی این جزیره زیبا دیدن کنند. ساحل مرجانی کیش یکی از منحصر به فردترین مناظر طبیعی ایران را به خود اختصاص داده است. شما در این جاذبه گردشگری شانس آن را می­یابید تا با قدرت شگفت انگیز طبیعت در خلق مناظر زیبا برخورد داشته باشید و از مناظری که مرجان­های خلیج فارس به وجود آورده­اند دیدن کنید.

جاذبه­ های گردشگری در جزیره کیش

پارک شهر کیش، پارک ساحلی سیمرغ و اسکله تفریحی کیش از دیگر جاذبه­های گردشگری هستند که شما می­توانید در تور مسافرتی کیش برای گشت و گذار استفاده کنید. اگر دوست دارید که بعد از یک روز پر هیجان در یک محیط آرام کمی قدم بزنید و از آب و هوای مطبوع خلیج فارس لذت ببرید باید به یکی از پارک­های زیبا بروید و از مناظر آنها نهایت لذت را ببرید.

جاذبه­ های گردشگری در جزیره کیش

یک بخش پر هیجان در تور کیش می­تواند پوشیدن لباس غواصی و رفتن به اعماق آب­های خلیح فارس باشد. چرا که یکی از جاذبه­های گردشگری منحصر به فرد جزیره کیش که محیط زیست دریایی آن است در زیر آب­های ساحلی این جزیره قرار دارد. شما در این بخش از تور یک فرصت بی نظیر برای شنا به همراه ماهی­های رنگارنگ خلیج فارس خواهید داشت، اجازه خواهید یافت تا از زندگی جانوران آبی خلیج فارس دیدن کنید و با تعدادی از بدیع­ترین مناظر گردشگری ایران آشنا شوید.

جاذبه­ های گردشگری در جزیره کیش

تمام اینها تنها گوشه­ای از جاذبه­ های گردشگری است که در کیش می­توانید بینید. تفریحاتی هم که در این تور مسافرتی می­توانید انجام بدهید به مراتب بیش از چیزی است که ما در اینجا فهرست کرده­ایم. بنابراین اگر دوست دارید یک تور مسافرتی هیجان انگیز در تعطیلات تابستانی داشته باشید بهتر است که هر چه زودتر با یکی از آژانس های مسافرتی تماس بگیرید و برنامه سفر خود را هماهنگ کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.