امازینگ / رپورتاژ آگهی / انواع تیپ مدرسه ، چگونه در مدرسه خوشتیپ باشیم؟

انواع تیپ مدرسه ، چگونه در مدرسه خوشتیپ باشیم؟

انواع تیپ مدرسه ، چگونه در مدرسه خوشتیپ باشیم؟

تیپ مدرسه

تیپ مدرسه بخشی از تصور بچه‌ها نسبت به خودشان را شکل می‌دهد. به همین دلیل مهم است طوری انتخاب شود که احساس آن‌ها را مثبت نگه دارد. در این مقاله مجموعه‌ای از نکات خرید مدرسه را برایتان آورده‌ایم که هر کدام به نحوی به خوشتیپ شدن دانش‌آموزان و ایجاد احساس مثبت در آن‌ها کمک می‌کند.

تیپ مدرسه با استفاده از مد روز

یکی از نکاتی که به خوشتیپ شدن در مدرسه کمک می‌کند رعایت نکات روز دنیای مد و لباس است. ممکن است با خودتان بگویید مد، از سالی به سال دیگر عوض می‌شود و شاید خرید بر اساس آن کار به صرفه‌ای نباشد. با وجود این به خاطر داشته باشید سایز بچه‌ها هم خیلی زود عوض می‌شود. پس چه بهتر که اگر علاقه و امکانش را دارید لباس‌هایی بر اساس مد روز برایشان انتخاب کنید. برای مثال مد پاییز ۹۶ شامل موارد زیر می‌شود:

  • رنگ پاییز امسال قرمز است. بنابراین با خیال راحت سراغ ست کیف و کفش یا شال و کلاه قرمز بروید و یادتان باشد این رنگ، روزهای خنک پاییز را گرم و روحیه‌ بچه‌ها را شاد می‌کند.
  • استفاده از نگین یا اکلیل در مدل کیف مدرسه یا کفش دخترانه‌ای که انتخاب می‌کنید، مجاز است ولی به مقدار خیلی کم و تنها در بخش‌هایی از آن.
  • برای خرید بارانی دخترانه یا پسرانه می‌توانید سراغ مدل‌های به اصطلاح شمعی یا حتی نایلونی بروید.
  • سویشرت مخمل یکی دیگر از چیزهایی است که تیپ مدرسه فرزند شما را زیباتر می‌کند.

پالتو بخریم یا کاپشن ؟

کاپشن نسبت به پالتو آزادی عمل بیشتری به بچه‌ها می‌‌دهد و در عین حال گزینه خوبی برای ساختن یک تیپ اسپرت‌ است. بنابراین اگر قرار است تنها یک لباس گرم اسپرت برای روزهای سرد بخرید، بهتر است روی خرید کاپشن سرمایه‌گذاری کنید. اما اگر محدودیتی نداشتید و دلتان خواست برای فرزندتان استایلی نیمه رسمی بسازید، می‌توانید تهیه پالتو را هم مد نظر داشته باشید.

تیپ مدرسه

دو لباس برای اسپرت کردن تیپ بچه‌ها

خرید هودی و سویشرت را فراموش نکنید، به خصوص مدل‌هایی که جیب و کلاه دارند. هودی و سویشرت، قابلیت اسپرت کردن تیپ بچه‌ها را دارند و این کار را به راحتی انجام می‌دهند. رنگ‌هایی انتخاب کنید که به پوست و همین‌طور یونیفرم مدرسه فرزندتان بیایند.

تیپ مدرسه

نیم بوت‌ را ترجیح دهید

از خرید نیم بوت‌های مقاوم و راحت برای بچه‌‌ها غافل نشوید. یک نیم‌بوت با‌کیفیت می‌تواند در تمام روزهای پاییز و زمستان از پاهای فرزندتان حمایت کند و او را خوشتیپ و به روز نشان دهد. بنابراین اگر فقط قصد خرید یک جفت کفش دارید، نیم بوت را انتخاب کنید.

تیپ مدرسه

شال و کلاه شاد و رنگارنگ

از اواخر مهر هوا رسما سرد می‌شود و وقت تهیه شال، دستکش و کلاه می‌رسد. خوب است به جای صبر کردن تا رسیدن اولین موج سرما، از همین حالا این موارد را در سبد خریدتان جا دهید. نکته مهم این است که از مدل‌های خاص و متفاوت استفاده کنید و سادگی بیش از اندازه را کنار بگذارید. سراغ رنگ‌های تند و شاد و مدل‌های فانتزی بروید و از خرید شال بلند هم خودداری کنید که ممکن است زیر دست و پای بچه‌ها گیر کند و کار دست‌شان دهد.

تیپ مدرسه

منظم شدن از کودکی

یکی از هدیه‌هایی که می‌توانید به فرزند‌تان دهید تا از کودکی زمان شناسی را یاد بگیرد، ساعت مچی است. یک ساعت مچی بچگانه زیبا و فانتزی به بچه‌ها انگیزه بیشتری برای یاد گرفتن زمان می‌دهد و کمکشان می‌کند زمان‌بندی کردن را یاد بگیرند. در کنار این‌ها، استایل بچه‌ها هم به روزتر و زیباتر می‌شود.

تیپ مدرسه

از کجا بخریم؟

برای خرید جدیدترین انواع لباس، کیف و کفش بچگانه سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

منبع: مجله مد و لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل + چطور در مدرسه خوشتیپ باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.