امازینگ / رپورتاژ آگهی / ارزان ترین تور و بلیط هواپیما مشهد به انتخاب شما

ارزان ترین تور و بلیط هواپیما مشهد به انتخاب شما

ارزان ترین تور و بلیط هواپیما مشهد به انتخاب شما

بلیط هواپیما

وقتی قصد سفر زیارتی یا تفریحی به مشهد را داشته باشید، ولی دوست و آشنا و فامیلی در آن شهر ندارید که به خانه‌ی او بروید و از او راهنمایی بگیرید، یکی از آسان‌ترین کارها این است که با تور به مشهد بروید و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد را به آژانس‌های مسافرتی بسپارید. بااین‌حال آسان‌‌ترین راه همیشه بهترین راه نیست و سفر با تور محدودیت‌هایی هم دارد. امّا اگر خودتان مجری تور باشید می‌توانید آن بلیط هواپیما مشهد را بخرید که با بودجه و زمان سفر شما مناسب‌ترین است و رزرو هتل مشهد را براساس قیمت هتل مشهد و امکانات هتل‌ مشهد انجام دهید و حتی هتل آپارتمان مشهد یا بلیط ارزان مشهد پیدا کنید. امّا چطور می‌شود مجری تور بود؟ شاید فکر کنید که هرکسی از پسِ این کار برنمی‌آید، ولی امروزه با امکانات جدیدی که اینترنت در اختیار ما گذاشته این کار دیگر محال نیست و راستش خیلی هم ساده شده است.


تور لحظهآخری مشهد

در گذشته اگر می‌خواستید بلیط هواپیما مشهد بخرید یا هتل کیش و یا مشهد رزرو کنید، باید به سراغ یکی از آژانس‌های مسافرتی شهر می‌رفتید و آن‌جا از مشاور آژانس می‌خواستید که قیمت بلیط هواپیما مشهد و قیمت هتل مشهد را به شما بگوید. امّا شهری مثل مشهد پُر است از هتل‌های جورواجور، از هتل درویشی و هتل هما ۲ مشهد گرفته تا هتل الماس مشهد و البتّه کلّی هتل ارزان مشهد که هرکدام خوبی‌هایی دارند و عیب و ایرادهایی. قیمت بلیط هواپیما مشهد هم در همه‌ی روزها و ماه‌های سال یکی نیست و بسته به این‌که در چه فصلی از سال باشیم و نزدیک به یک مناسبت مذهبی یا تعطیلات قیمت بلیط هواپیما مشهد و قیمت هتل مشهد بالا و پایین خواهد رفت.

به‌خاطر این نوسان قیمت بلیط هواپیما مشهد و تنوع هتل مشهد، هرکسی در سفر به مشهد بسته به بودجه و زمانی که برای سفر در نظر گرفته گزینه‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خواهد داشت. و مهارت مشاوران کارکشته‌ی آژانس‌های مسافرتی در این است که بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد و مناسب‌ترین هتل مشهد را برای مشتری خود پیدا کند و اگر مشتری خواست بتواند بلیط ارزان مشهد و بلیط هواپیما چارتر و هتل آپارتمان مشهد و امکانات دیگر را هم برای او فراهم کند.

امّا دسترسی به همه‌ی این اطلاعات و دسته‌بندی آن‌ها براساس بودجه و زمان‌بندی و سلیقه‌ی هر مسافر کار آسانی نیست و آژانس‌های مسافرتی قدیم فقط می‌توانستند اطلاعات محدودی در مورد بلیط هواپیما و رزرو هتل داشته باشند و به مشتری عرضه کنند. به همین علّت خیلی‌ها بعد از پرس‌وجو درباره‌ی قیمت هتل مشهد و قیمت بلیط هواپیما مشهد و مقایسه بین گزینه‌های محدود خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد، تسلیم می‌شدند و یکی از گزینه‌های تور آژانس مسافرتی را انتخاب می‌کردند. انتخاب تور کار مسافر و آژانس را راحت می‌کرد، چون مسافران دیگر لازم نبود بین انواع بلیط هواپیما و هتل در روزهای مختلف و با امکانات مختلف مقایسه کنند و دردسر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را داشته باشند، و آژانس‌های مسافرتی هم می‌توانستند از شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌ها تخفیف بگیرند تا هم سود خودشان را بالا ببرند و هم خدمات ارزان‌تری به مسافران بدهند.

مفهوم تور لحظه‌آخری هم که حتماً تا‌به‌حال به گوش‌تان خورده از همین‌جا به‌وجود می‌آید. بدین‌ترتیب که آژانس‌های مسافرتی که تور برگزار می‌کنند با نزدیک شدن به تاریخ سفر تورهایی را که هنوز ظرفیت‌شان تکمیل نشده با تخفیف‌های بیش‌تر می‌فروشند. امّا تور بااین‌که کار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و در نهایت سفر را آسان‌تر می‌کند، یک انتخاب محدود است و نمی‌توانید مطمئن باشید توری پیدا می‌کنید که بلیط هواپیما و هتل موردنظرتان را به شما می‌دهد.


در زورق، خودتان تور ارزان مشهد بسازید

حالا تصوّر کنید که برای جست‌وجوی قیمت هتل مشهد و قیمت بلیط هواپیما مشهد احتیاجی به هیچ مشاور آژانس ندارید و بدون این‌که به یک آژانس مسافرتی بروید می‌توانید با چند کلیک ساده خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهید. زورق، که یک شرکت جوان اینترنتی و در کار خدمات خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به‌راحتیِ آب خوردن تور خودتان را براساس سلیقه و بودجه‌ی خودتان بچینید و با استفاده از پشتیبانی ۲۴ ساعته زورق با اطمینان به سفر بروید و نگران هیچ‌چیز نباشید.

زورق در طول هفت سال فعالیتش توانسته با ۱۰۰۰ شرکت هواپیمایی و بیش از ۴۰۰ هزار هتل در سراسر دنیا همکاری کند و اطلاعاتشان را به صورت لحظه‌ای در اختیار مسافران قرار دهد. در زورق می‌توانید با جست‌وجوی نام شهری که می‌خواهید به آن سفر کنید، انواع پروازهای مختلف در ساعت‌های مختلف، قیمت بلیط هواپیما، امکانات بلیط هواپیما، انواع هتل از هتل ارزان و هتل آپارتمان مشهد گرفته تا هتل‌های لوکس پاریس و مسکو و همه‌ی شهرهای دیگر دنیا، را ببینید و بین آن‌ها مقایسه کنید.

با اپلیکیشن زورق هم می‌توانید از وقت‌های مُرده‌ی روز استفاده کنید و هرجایی که هستید، حتّی توی مترو یا اتوبوس یا سرِ قراری که طرف مقابلش دیر کرده، قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و بهترین بلیط هواپیما و مناسب‌ترین هتل را پیدا کنید.

زورق با فیلترهای مختلفی که برای جست‌وجو گذاشته به شما کمک می‌کند که فهرست انواع بلیط هواپیما و هتل مشهد و هر شهر دیگر را هرطور که می‌خواهید مرتّب کنید. مثلاً اگر به‌دنبال هتل ارزان هستید فهرست را از ارزان‌ترین به گران‌ترین هتل مرتّب کنید، یا اگر امکانات هتل یا موقعیت مکانی آن برای‌تان مهم است از فیلترهای دیگری که برای این کار در نظر گرفته شده استفاده کنید. در خرید بلیط هواپیما هم می‌توانید با فیلتر قیمت، کلاس پروازی، ساعت رفت و برگشت، تعداد توقّف در مسیر و فیلترهای دیگر بلیط هواپیما مناسب خودتان را پیدا کنید.

بعد از پیدا کردن بلیط هواپیما و هتل هم با چند کلیک ساده و با کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را در زورق انجام دهید و رسید قطعی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بگیرید. زورق علاوه بر این رسید قطعی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل امکان کنسلی آنلاین را هم به شما می‌دهد تا اگر مشکلی برای‌تان پیش آمد و نخواستید به سفر بروید ضرر نکنید. رسید قطعی بلیط هواپیما چارتر و تضمین قیمت و حضور در لیست پرواز بلیط هواپیما چارتر هم خیال شما را از خریدی که کرده‌اید راحت می‌کند.

حتّی اگر هنوز مقصد سفر بعدی‌تان را مشخّص نکرده‌اید هم می‌توانید با خواندن مطالب راهنمای سفر و وبلاگ زورق با شهرهای مختلف ایران و جهان آشنا بشوید و ببینید که در سفر به هر شهر باید چه کارهایی بکنید. مثلاً در سفر به مشهد کدام دیدنی‌های مشهد را ببینید، در کدام رستوران‌های مشهد غذا بخورید، یا از کدام مراکز خرید مشهد خرید کنید. و در نهایت بعد از این‌که بسته به سلیقه و بودجه‌ی خودتان بهترین بلیط هواپیما مشهد را خریدید، بهترین هتل مشهد را رزرو کردید، و همه‌ی روزهای سفرتان به مشهد را برنامه‌ریزی کردید، دیگر کاری نمی‌ماند جز این که شما فقط چمدان ببندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.