امازینگ / رپورتاژ آگهی / چهار مدل لباس ورزشی مردانه ضروری برای باشگاه

چهار مدل لباس ورزشی مردانه ضروری برای باشگاه

چهار مدل لباس ورزشی مردانه ضروری برای باشگاه

ست لباس ورزشی مردانه

لباس ورزشی دنیای گسترده‌ای دارد، از تی شرت‌های مختلف تا انوع گرمکن و شلوار ورزشی و کفش؛ از بین این‌ها کدام‌ها را برای رفتن به باشگاه و انجام ورزشی حرفه ای انتخاب کنید و به کدام یک نیاز خواهید داشت؟

حواستان به لباس‌هایی که برای پوشیدن در باشگاه انتخاب می‌کنید باشد، آن‌ها در کیفیت ورزش شما و سلامتی بدنتان می‌‌توانند موثر باشند. پس بی خیال، هر لباسی را به عنوان لباس ورزشی مردانه انتخاب نکنید، بلکه در انتخاب خود به نکاتی که ورزشکاران حرفه‌ای به شما پیشنهاد می‌دهند، توجه داشته باشید.

از بالاتنه شروع کنید، کدام لباس ورزشی مردانه؟

یک تی شرت ورزشی که به اندازه کافی آزاد باشد و به شما اجازه دهد، به خوبی در آن حرکت کنید و در عین حال لطافت کافی را داشته باشد و اجازه عبور هوا را بدهد، برای شروع بهترین انتخاب است.

شاید الان نگاهی به کمدتان بیاندازید، یکی از آن تی شرت های آزاد و راحت خودتان را بردارید و فکر کنید خب همین برای رفتن به باشگاه، لباس ورزشی مناسبی به حساب می‌آید، اما نه! در واقع درست است که تی شرت مردانه ای که از نخ تشکیل شده باشد اصولا کیفیت خوبی دارد، اما این برای ورزش کردن صدق نمی‌کند.

پارچه‌هایی با الیاف نخی، اگرچه اجازه عبور هوا و تنفس بدن را می‌دهد، اما رطوبت را به خودشان جذب می‌کنند، دیر خشک می‌شوند و نتیجه اینکه با کوچکترین باد خنکی شما سرما می‌خورید. به همین دلیل یک لباس ورزشی با کیفیت معمولا از الیاف مصنوعی تشکیل شده است که به دلیل تکنولوژی به کار رفته در آن‌ برای ورزش کردن از الیاف طبیعی مانند نخ مناسب‌تر است.

کدام شلوار ورزشی مردانه را انتخاب کنید؟

ست لباس ورزشی مردانه

سوال این جاست که شلوارک یا شلوار بلند؟ این به ورزشی که انجام می‌دهید بستگی دارد. برای ورزش‌های کاردیو (cardio) مثل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری یا ایروبیک، سراغ شلوارهای جذب‌تر و شلوارک بروید، که دست و پاگیر نباشند.

انواع مختلفی از شلوار ورزشی مردانه با طراحی‌های مختلف وجود دارد. برخی از آن‌ها جذب هستند و برخی دیگر فرم آزادتری دارند. در واقع دو نوع کلی از شلوار ورزشی مردانه وجود دارد که با نام Sweatpants و  Track pants شناخته می‌شوند. شلوارهای Sweat  معمولا فرم آزادتری دارند  و از پارچه لطیف‌تری دوخته می‌شوند، آن‌ها را می‌توانید در مدل‌های مختلف برند نایکی (NIKE) پیدا کنید. این در حالیست که در حالیکه شلوار Track الیاف مصنوعی داشته، فیت آن جذب است و بیشتر برای ورزش‌هایی مانند دویدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل شلوار را از مجموعه‌های لباس، کتونی و کفش ورزشی مردانه ریبوک (Reebok) و آدیداس پرفورمنس (Adidas) می‌توانید خریداری کنید.

کفش ورزشی مردانه برای رفتن به باشگاه

ست لباس ورزشی مردانه

اینکه کدام کفش ورزشی را برای ست لباس ورزشی مردانه ی خودتان در باشگاه انتخاب کنید، سوالی است که یک پاسخ مسلم دارد و آن کفش مخصوص تمرین است. کفش تمرین به گونه‌ای طراحی می‌شود که برای تمرینات مختلف ورزشی مناسب باشد. این مدل کفش ورزشی، به اندازه‌ی کافی سبک و انعطاف پذیر بوده و طراحی آن به گونه‌ای است که از قوزک و کف پا به خوبی محافظت کرده و در کفی آن از کوشن و در زیره ازگریپ استفاده شده است.

تنها نکته‌ای که برای انتخاب کفش ورزشی مردانه باقی می‌ماند این است که آن را از کدام برند و کجا انتخاب کنید. سراغ برندهای معتبر ورزشی بروید که بهترین انتخاب‌ها را در اختیار شما می‌گذارند و پیش از آن در مورد این برندها و محصولاتشان کمی تحقیق کنید. آندر آرمور (Under Armour) یکی از آن برندهای معتبر و خاص است که می‌توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل جدیدترین کلکسیون‌هایش را ببینید و به سادگی خریداری کنید.

به انتخاب سایز کفش در هنگام خرید هم توجه کنید. برای خرید اینترنتی کفش ورزشی، اندازه‌ی پایتان را دقیق بگیرید و این اندازه‌گیری را بعداز ظهر انجام دهید که سایز پا به بیشترین حد خود رسیده است. فراموش نکنید یک کفش ورزشی تنگ می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، چراکه پا در حین تمرین کمی ورم می‌کند.

اکسسوری‌های ورزشی را فراموش نکنید

ست لباس ورزشی مردانه

ست لباس ورزشی مردانه شما با همین تی شرت، شلوار و کفش کامل نمی‌شود، شما به خرده ریزهای دیگری هم نیاز دارید که البته بسیار هم مهم هستند.

جوراب ورزشی: آن‌ها باید به اندازه‌ی کافی جذب پا و در عین حال راحت و بادوام باشند.

کیف و کوله ورزشی: باید به اندازه‌ی کافی سبک باشد و هم جیب‌های متعدد برای قرار دادن لباس‌ها و لوازم ورزشی شما داشته باشد.

منبع: مجله فروشگاه اینترنتی دیجی استایل – کدام لباس ورزشی مردانه را در باشگاه بپوشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.