امازینگ / رپورتاژ آگهی / شلوار جین مردانه و ۷ نکته مهم که باید رعایت کنید

شلوار جین مردانه و ۷ نکته مهم که باید رعایت کنید

شلوار جین مردانه و ۷ نکته مهم که باید رعایت کنید

شلوار جین مردانه

شلوار جین مردانه تنوع کمتری نسبت به مدل‌های زنانه دارد اما انتخاب درستش، به همان اندازه روی خوش تیپی تاثیر می‌گذارد. برای اینکه بتوانید شلوار جین ایده‌آلتان را انتخاب کنید برایتان راهنمایی فراهم کرده‌ایم که موقع خرید به کارتان می‌آید. در این راهنما، مردان را بر اساس ریز جثه یا درشت بودن تقسیم‌بندی کرده‌ایم و توصیه‌های لازم را برایشان نوشته‌ایم.

شلوار جین مردانه برای “لاغرها” چه شکلی باشد؟

خیلی از مردان لاغر از اطرافیانشان می‌شنوند که باید لباس‌های گشاد بپوشند تا درشت به نظر برسند، اما این توصیه را باید از این گوش گرفت و از آن یکی در کرد! لباس‌ های گشاد روی بدن مردان لاغر اندام زار می‌زنند. در عوض این آقایان باید تمرکزشان را بگذارند روی شلوار جین مردانه‌ ای که فیت بدنشان باشد. ما دو نوع از این شلوارها را پیشنهاد می‌کنیم که به ترتیب اولویت شلوار راسته یا (Straight )و شلوار جذب یا (Skinny) هستند.

شلوار راسته: این شلوار را اگر روی زمین پهن کنید بین بخش بالا و پایین آن تناسب دیده می‌شود. یعنی انگار یک خط صاف از بالای کمر شلوار تا پایین پای آن کشیده شده است. کاری که مردان لاغر اندام باید انجام دهند این است که چنین شلواری انتخاب کنند که بین بخش بالای زانو و پایین آن تناسب ایجاد می‌کند و پاهایشان را چاق‌تر نشان می‌دهد.

شلوار جذب: یکی دیگر از گزینه‌های خوبی که به کار مردان لاغر اندام می‌آید استفاده از شلوار جین مردانه ای است که جذب باشد. این شلوارها معمولا حرکت کردن را سخت می‌کنند، برای همین بهتر است در مراسم نیمه رسمی آن‌ها را بپوشید.

شلوار جین مردانه

پای پرانتزی را بپوشانید

از اشتباه‌های رایجی که مردان می‌کنند این است که با وجود داشتن پاهای پرانتزی سراغ مدل‌های جذب می‌روند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید دور این کار را یک خط قرمز پر رنگ بکشید و به شلوار راسته قانع باشید.

فاصله‌گذاری کنید

بهتر است اندازه‌ی دو جیب پشت شلوار متوسط باشد و فاصله‌شان از هم زیاد. این نکته در مورد جیب جلو هم صدق می‌کند.

روشن بپوشید

شلوار جین روشن در مورد شما بهتر از سایرین عمل می‌کند. به خاطر داشته باشید رنگ‌های روشن، سایز را بزرگتر نشان می‌دهند.

اگر سایزتان “متوسط ” است

گاه گاهی به باشگاه می‌روید؟ اغلب حواستان به غذا خوردنتان هست؟ سایز M یا مدیوم سایز شماست؟ اگر پاسختان به این سوال‌ها مثبت است بهترین شلوار جین برای شما شلوار راسته است. ممکن است فکر کنید پوشیدن شلوار جذب ایده‌ی خوبی است اما اینطور نیست چون معمولا سایز بالای زانو و پایین آن با هم فرق دارد و بخش بالایی در آقایان مدیوم تو پُر‌تر است.

شلوار جین مردانه

اگر “سایز بزرگ” هستید

مردانی که استخوان‌بندی درشت یا اضافه وزن دارند معمولا شلوار جین مناسبشان را به راحتی پیدا نمی‌کنند. اولین نکته‌ای که این مردان باید در مورد انتخاب شلوار جین مردانه در نظر بگیرند توجه به جیب‌های شلوار است. بهتر است جیب‌های پشت شلوار به هم نزدیک باشند و کوچک. بعد از این نکته نوبت به رنگ شلوار می‌رسد. پیشنهاد ما این است که جین تیره بپوشید یا مدلی را انتخاب کنید که در عین تیرگی، سایه روشن داشته باشد، به خصوص سایه روی بخش‌های تو پر پا باشد و بخش‌های روشن روی بخش‌های لاغرتر.  این انتخاب هوشمندانه به مردان کمک می‌کند اضافه وزنشان را پنهان کنند و متناسب به نظر برسند. حالا وقت انتخاب مدل می‌رسد؛ موقع خرید شلوار مردانه، مدل‌های راسته ایده‌آل این دسته از مردان هم هستند. با وجود این تصاویری از سایر مدل‌های مناسب مردان سایز بزرگ هم گذاشته‌ایم که به انتخاب بهتر شلوار جین کمک می‌کند.

شلوار جین مردانه

پیشنهاد ویژه برای سایز بزرگ‌ ها

مناسب‌ترین شلوار جین را هم که انتخاب کنید اگر بلوز یا پیراهن مناسبی نپوشید فایده‌ای ندارد. مردانی که سایز بزرگ هستند از سیستم لایه بندی استفاده کنند. یعنی اگر یک پیراهن لیمویی می‌پوشند روی آن یک ژاکت یا کت تک سرمه‌ای تیره هم بپوشند. این کار باعث می‌شود توجه کمتری به اضافه وزن آن‌ها جلب شود و چشم بیننده نا‌خود‌آگاه سرگرم دیدن لایه‌های لباس، یعنی کت و پیراهن شود. ضمن اینکه کت تیره به جمع و جور نشان دادنشان کمک می‌کند.

خرید اینترنتی شلوار از دیجی استایل

برای خرید اینترنتی شلوار لی، کتان و پارچه ای مردانه سری به فروشگاه دیجی استایل بزنید و مدل‌های متنوع آن را ببینید.

 

منبع: مجله فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل – شلوار جین مردانه و ۷ نکته مهم که باید رعایت کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.