امازینگ / رپورتاژ آگهی / ۷+۲ نکته مهم و کلیدی برای خرید لباس زنانه

۷+۲ نکته مهم و کلیدی برای خرید لباس زنانه

۷+۲ نکته مهم و کلیدی برای خرید لباس زنانه

خرید لباس زنانه

خرید لباس زنانه فوت و فن‌های زیادی دارد که دانستن‌شان خالی از لطف نیست. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک می‌کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.

خرید لباس زنانه با توجه به سایز

وقتی پای انتخاب و خرید لباس زنانه وسط می‌آید، بهترین کار این است که به سایز خودتان وفادار بمانید. بعضی از خانم‌ها، به خصوص افرادی که اضافه وزن دارند، فکر می‌کنند اگر لباس‌های گشاد بپوشند، اضافه وزنشان پنهان می‌شود. این قاعده تنها در صورتی درست از آب در‌می‌آید که لباس یک سایز بزرگتر باشد یا تنها در بعضی بخش‌ها، مثل روی شکم، پارچه‌ای آزاد داشته باشد. بنابراین موقع خرید لباس زنانه و به طور کلی خرید پوشاک، سراغ سایزهای خیلی بزرگ نروید.

خرید لباس زنانه

دست به کار شدن برای خرید شلوار

عده‌ای از خانم‌ها فکر می‌کنند شلوار خیلی به چشم نمی‌آید و همین که مانتو یا شومیز آن‌ها متفاوت باشد، کافی است. این طرز تفکر اشتباه است. درست است که یک شلوار جین زنانه ممکن است به خیلی از لباس‌های شما بیاید، اما نباید داشتن شلوار کتان یا شلوار پارچه‌ای را فراموش کنید. چند دست شلوار با رنگ‌های مختلف طوری که به بیشتر لباس‌ها و مانتوهای شما بیایند کار را برای ست کردن لباس آسان می‌کند. اگر دنبال ایده می‌گردید، برای خرید اینترنتی شلوار  زنانه و دخترانه به دیجی استایل سر بزنید و مدل‌ها را با هم مقایسه کنید. اگر بالاتنه‌تان چاق است سراغ لگینگ نروید و اگر قدتان کوتاه است از شلوار دم پا گشاد استفاده نکنید.

خرید لباس زنانه

خرید مانتو و اهمیت رنگ‌ های شاد

هر وقت قصد خرید مانتو داشتید حتما سراغ رنگ‌های شاد هم بروید. خیلی از خانم‌های ایرانی عادت کرده‌اند فقط رنگ‌های تیره برا انتخاب کنند که در نهایت باعث می‌شود، روحیه‌شان خسته به نظر برسد و طراوت‌شان کم. هنگامی که برای خرید حضوری به فروشگاه مانتو می‌روید یا وقتی قصد خرید اینترنتی مانتو را دارید دست بگذارید روی رنگ‌های پر انرژی. مطمئن باشید تاثیر این رنگ‌های شاد کمتر از  لوازم آرایش نخواهد بود.

خرید لباس زنانه

ایمان به قدرت اکسسوری

باور کنید استفاده‌ی درست از زیورآلات، باعث می‌شود چیزی شبیه معجزه در ظاهر شما اتفاق بیفتد. اگر همیشه دنبال سادگی هستید، می‌توانید سراغ زیورآلات ساده بروید اما نباید اینطور باشد که به خاطر سادگی از هیچ وسیله‌ی زینتی استفاده نکنید. زیورآلات، خانمانه بودن استایل شما را بیشتر می‌کند و جذابیت بیشتری به ظاهر زنانه‌ی شما می‌دهد. از قدرتشان به هیچ وجه غافل نشوید. در کنار زیورآلات متنوع، بهتر است یک ست هم داشته باشید که به بیشتر لباس‌هایتان بیاید.

خرید لباس زنانه

شومیز به جای تی شرت

اگر دوست دارید یک خانم خوشتیپ باشید هیچ وقت در حضور دیگران، حتی فامیل نزدیک، تی شرت نپوشید. شومیز زنانه به مراتب گزینه‌ی بهتری برای انتخاب کردن است. برای خرید اینترنتی بلوز و شومیز هم دیجی استایل گزینه‌های خوبی به شما پیشنهاد می‌دهد. پوشیدن تی شرت زنانه را به مواقعی اختصاص دهید که رسمیت برایتان هیچ اهمیتی نداشته باشد.

خرید لباس زنانه

اهمیت خرید لباس مجلسی

وقتی نوبت به خرید لباس مجلسی زنانه می‌رسد باید به خاطر داشته باشید که این لباس قرار است نماینده‌ی سلیقه و حتی تیپ شخصیتی شما در محیطی باشد که رسمیت زیادی دارد. خرید لباس شب زنانه را بسیار جدی بگیرید و حتما حداقل دو دست لباس شب در کمدتان داشته باشید تا در مواقع ضروری به مشکل برنخورید. توجه داشته باشید که لباس شب زنانه معمولا ماکسی است و روی پارچه‌ی آن کار شده است. در صورتی که رسمیت مراسمی که به آن دعوت شده‌اید کمتر است سراغ لباس‌های ساده‌تر با قد کوتاه تا روی زانو بروید. گزینه خرید اینترنتی لباس مجلسی را هم فراموش نکنید، به خصوص اگر زمانتان کم است و دوست دارید خیلی سریع بهترین مدل را از بین صدها مدل، ظرف کمترین مدت پیدا کنید.

خرید لباس زنانه

قانون خرید اینترنتی لباس

وقتی پای خرید اینترنتی لباس زنانه وسط می‌آید، اولین و ضروری‌ترین کاری که باید بکنید داشتن اندازه‌های دور کمر، دور سینه و دور باسن است. تنها در صورتی سراغ خرید آنلاین لباس بروید که این سایزها را داشته باشید. در خرید اینترنتی پوشاک، داشتن این سایزها و مقایسه‌ی آن با جدول راهنمای سایز محصولی که قصد خرید آن را دارید، ضروری است. از طرف دیگر یادتان باشد نباید به هر فروشگاهی اعتماد کنید. مثلا دیجی کالا سال‌هاست که در زمینه‌ی فروش اینترنتی انواع کالا دستی بر آتش دارد و حالا دیجی استایل را به عنوان فروشگاه اینترنتی لباس، وارد بازار کرده است که همان اندازه معتبر و معتمد است. حتما سراغ فروشگاهی بروید که اصل بودن کالاهایش را ضمانت کند و به شما اطمینان بازگشت کالا را هم بدهد. یعنی خیالتان راحت باشد اگر لباس، کیف یا کفشی که خریده‌اید، اندازه‌تان نبود یا اصلا از نزدیک دوستش نداشتید، می‌توانید آن را پس بدهید و پولتان را هم پس بگیرید.

 خرید لباس زنانه

کت و شلوار یا کت و دامن ؟

خیلی وقت‌ها موقع خرید لباس زنانه، این سوال پیش می‌آید که خرید کت و دامن بهتر است یا کت و شلوار زنانه؟ جواب این سوال به چند نکته بستگی دارد که یکی از آن‌ها آزادی عمل مورد نیاز شماست. اگر قرار است به یک مهمانی پر جنب و جوش بروید، می‌توانید برای راحت‌تر بودن و آزادی حرکت، از کت و شلوار به جای کت و دامن استفاده کنید. نکته‌‌ی بعد توجه به فرم پاهاست. خانم‌هایی که پاهای پرانتزی دارند یا از مشکلاتی مثل واریس رنج می‌برند، به جای استفاده از دامن بهتر است سراغ شلوار بروند. آن هم شلواری که راسته است یا کمی دم‌پا دارد. دم‌پا پرانتزی بودن پاها را به خوبی می‌پوشاند

خرید لباس زنانه

عکس ببینید

حالا که کمدتان را با وسایل اولیه و ضروری برای داشتن انواع استایل شیک پر کرده‌اید، قدم آخر را هم درست بردارید. دیدن عکس‌هایی که برندهای معتبر از مدل‌هایشان می‌گذارند به تک تک زنان کمک می‌کند بتوانند برای ست کردن لباس‌های خودشان الهام بگیرند و ظاهر زیباتری برای خودشان بسازند. راه دیگری که باعث می‌شود اطلاعاتتان درباره‌ی انتخاب درست لباس بالا برود و بتوانید در مورد خرید لباس زنانه بهتر عمل کنید، مطالعه کردن مقاله‌ها و نوشته‌های مرتبط به پوشاک زنانه است. مطالعه‌ی مقاله‌ها و دیدن عکس‌هایی که نتیجه‌ی سلیقه‌ی طراحان مد و لباس است، سلیقه‌ی شما را هم بهتر می‌کند.

از کجا خرید کنم؟

وقتی برای خرید سراغ جایی بروید که جدیدترین مدل‌های روز برندهای بزرگ دنیا را دارد، اصل بودن کالاهایش را ضمانت کند و بتوانید تا هفت روز چیزی که خریده‌اید را پس بدهید، خرید لباس زنانه حال و هوای دیگری پیدا می‌کند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

منبع: مجله مد و لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل – ۷+۲ نکته برای خرید لباس زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.